Achizitie publica - Executie lucrari pentru investitia: ,,Realizare centru de informare turistica? in comuna Sacuieu, jud. Cluj.
Detaliu pentru invitatia numarul 344522
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344522/28.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru investitia: , ,Realizare centru de informare turistica? in comuna Sacuieu, jud. Cluj.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SACUIEU (PRIMARIA SACUIEU CLUJ)Cod fiscal: 5698118, Adresa: Com. Sacuieu nr 129, Sacuieu, Telefon: +40 0264257672, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Sacuieu, Str. Principala, Nr. 129, Jud. Cluj, Sacuieu, Romania, cod postal: 407495, telefon: +40 0264257672, fax: +40 0372877610, persoana de contact: CUC GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Sacuieu, Str. Principala, Nr. 129, Jud. Cluj, Sacuieu, Romania, cod postal: 407495
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru investitia: , ,Realizare centru de informare turistica? in comuna Sacuieu, jud. Cluj.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru investitia: , ,Realizare centru de informare turistica? in comuna Sacuieu, jud. Cluj.Valoarea totala supusa licitatiei calculata pe baza bugetului indicativ centralizator aprobat, este de 625.211, 00 lei, fara TVA din care: Cap. 2 .Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 18.189, 00 leiCap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 582.979, 00 leiCap. 5.1. Cheltuieli pentru organizare de santier: 10.994, 00 leiCap5.2 Diverse si neprevazute (in procent de 2, 17 % din valoarea cap. 2 si 4 din bugetul indicativ): 13.049, 00 lei
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 625, 211 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 12.000, 00 lei. Echivalenta pt.garantie de particip. depusa in alta valuata se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de particip. Perioada de valabilitate a garantiei de particip. va fi 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de particip. trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea COMUNEI SACUIEU in contul : RO08 TREZ 2212 1360 250X XXXXdeschis la Trezoreria Huedin.b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, Formularul nr. 3.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici simijlocii, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, Formularul nr.4. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de particip. in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garantiei de particip. se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul renunta la contestatie cf.art.278^1 din OUG 34/2006 cu comp. si modif.ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de particip. in conf. cu art. 278^1 din OUG 34/2006 alin. (1), lit.b, suma de 4.392, 16 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila - Formularul nr. 25, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile sau asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata durata de executie a lucrarilor si pe perioada de garantie a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 10.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 11.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 9A.Acest formular se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat.4) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei - in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.5) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei- in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 11A, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: Primar ? Cuc GheorgheViceprimar ? Cret Daniel VasileSecretar ? Potra IoanConsilier juridic ? Pascalau Iulia CristinaContabil? Pascalau EugeniaConsilieri: 1. Bentan Constantin2.Filip Cornel3.Moca Ovidiu Gheorghe4.Bentan Cristian Gheorghe5.Bentan Mariana6.Mereu Traian7.Pascalau Marin Dorin8.Potra Nicolae.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul). 1) Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC sau alt document echivalent, conform careia ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii; Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentulde mai sus.2) Se va prezenta Autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice de tip Be conform Ordinului 24 din data de 20.07.2007 in termen de valabilitatein copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Cerintaprivind atestatul ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati sau subcontractantul detin autorizatia si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru careeste solicitata autorizarea.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 anicel putin un contract de lucrari similare, a carui valoare sa fie de minim600.000, 00 lei fara TVA.Operatorul economic va depune: - Formularul nr.14 - Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, - Formular nr. 15- fisa de experienta, care va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarul, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partial sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante referinte negative., Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariCerinte minime: - autobasculanta ? min. 1 buc.- buldoexcavator? min. 1 buc.- autobetoniera ? min. 1 buc- mai compactor ? min. 1 buc- laborator autorizat de analize si verificari min.grad II (conf. H.G. 808/2005) min.1 buc, - statie de betonmin.1 buc.Ofertantul va prezenta: - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a ctr.-Formular 22- Copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie/ctr.de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, echipamentelor si laboratorului implicate in realizarea lucrari., Personal specialitate si experti: Sef santier -licentiat al unei Facultati de Constructii, in domeniul CC.I.A. si experienta in domeniu deminim 3 ani;RTE - atestat de catre M.D.R.T. pe domeniul constructii civile.;CQ - licentiat al unei Facultati de Constructii si numit prin decizie;Specialist instalatii electrice - Atestat de catre A.N.R.E. in domeniul executiei instalatiilor electrice minim grad II BResponsabil instalatii -licentiat al unei Facultati de Constructii in domeniul instalatii.Responsabil cu protectia si securitatea Muncii conform HG 300/2006, care sa fi urmat un program de pregatire minim de nivel mediu in domeniul securitatii si sanatatii in munca in conformitate cu H.G. 1425/2006 cu completari si modificari ulterioare. Temei legal: Legea 319/2006, HG 955/2010, HG 300/2006, HG 1425/2006.Ofertantul va prezenta: 1.Form. 19 (Decl. privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului);2.CV in original din care sa reiasa pozitia propusa in contract - Form. 21;3.Copii diplome, adeverinte, autorizatii, certificate ? in termen de valabilitate;4.Extras REVISAL/contracte de colaborare/angajament;5.Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui cu personal avand cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de executie pe specialitati conform extrasului de resurse cu mana de lucru astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.Ofertantul va depune: - extras revisal /contract de munca /contract de colaborare/angajament sau declaratie privind angajarea personalului de specialitate in cazul in care este declarat castigator., In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta angajament ferm al persoanei respective in conformitate cuFormular 8B si declaratiile privind sustinerea tehnica Formular Anexa A si/sau Anexa B, incheiate in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular 10, Formular 11B si Formular 11A., Informatii privind subcontractantii (Daca este cazul)In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora.Operatorul economic va prezenta: Formularul 23 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si anexa aferenta acestuiaFormular 24 ? acord de subcontractareFormularul 11A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR ENISO 9001:2008 sau alte documente echivalente, pe domeniul/domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pe care o executa., Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR ENISO 14001:2005 sau alte documente echivalente, pe domeniul/domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pentru partea de contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.Vizita in teren se poate efectua de ofertant la Data: 09.04.2013 intre orele 09:30 - 14:00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 13:28