Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru ?Modernizare drum comunal DC 28 KM 0+000 ? KM 2+534 in Comuna Mihaesti,jud.Valcea ?


Detaliu pentru invitatia numarul 340065
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Mihaesti
Numar invitatie: 340065/26.11.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Modernizare drum comunal DC 28 KM 0+000 ? KM 2+534 in Comuna Mihaesti, jud.Valcea ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MihaestiCod fiscal: 2541835, Adresa: Sat Buleta Nr.73, Mihaesti, Telefon: +40 0250772522, Fax: +40 0250772522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Buleta Nr.73, Mihaesti, Romania, cod postal: 247375, telefon: +40 0250772522, fax: +40 0250772522, persoana de contact: Mirela Alina Paunoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Mihaesti, sala de consiliu, situata in satul Buleta, comuna Mihaesti, jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Modernizare drum comunal DC 28 KM 0+000 ? KM 2+534 in Comuna Mihaesti, jud.Valcea ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de ? ?Modernizare drum comunal DC 28 KM 0+000 ? KM 2+534 in Comuna Mihaesti, jud.Valcea ?, unde valoarea lucrarilor este de 1.487.772 lei iar impreuna cu eventualele lucrari suplimentare noi similare este de 1.636.115 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 636, 115 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
29.000. lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participarein conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO83TREZ6715006XXX007111 deschis la Trez Rm Valcea- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectivaSe solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi dem sit econ si finan si/sau capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autorit contract are dreptul de a exclude din procedura apl pentru atrib contr de achiz publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl sau si-a indepl in mod defectuos oblig contractuale, din motive imputabile ofert in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii benef acestuia, potrivit prev art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru dem. faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din sit prev la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice doc considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte doc echiv emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea Formularului nr.3Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioareOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt : Sabin Popa Constantin - Presedinte, Andronoiu Elisabeta-membru, membru, Stanica Mihai catalin -membru, Persoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, CONSILIUL LOCAL MIHAESTI IN COMPONENTA : . 1.Barzageanu Constantin ?Primar, 2.Andronoiu Elisabeta- Contabil, 3.Popa Sabin Constantin ? Secretar, 4.Stanica Mihai Catalin ? conslier primar Achizitii publice , 5. Borcan Iulian- consilier, 6. Chiri?a Ion- consilier, 7. Ciobanu Constantin- consilier, 8. Ciovica Mihail- consilier, 9. Cirneanu Gheorghe ? consilier, 10. Croitoru Nicolae- consilier, 11. Croitoru Nicolae ? consilier, 12. Dicu Mircea- consilier, 13. Lazar Teodor- consilier, 14. Oprescu Ion ? consilier, 15. Paunoiu Mirela Alina- consilier, 15. Ple?a Adina-Cristina- consilier, 16. Popescu Leonid Teodor- consilier, 17. Raduca Nicolae ? consilier, 18. Vaduva Gheorghe.Se solicita completarea Formularului nr. 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generaleFormular nr. 7 ? prezentarea situatiei pe cel mult 3 ani anteriori .Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectivOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, 2.Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani, care sa fie de cel putin2.900.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 1.450.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustin financnu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 9 .In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste formOfert treb sa fi final in ult 5 ani min un contract al carui obiect sa fi fost lucrarisimilare (lucrari de drumuri) in valoare cel putin egala cu 1.450.000 lei fara TVA.Se vor prez certif de buna exec pt contract prezent.din care sa reiasa: val, perioada, obiectul, loc exec luc, daca au fost efec in conf cu nor prof din dom. si daca au fost duse la bun sfarsit.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altormonede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ?Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conformpropunerii sale tehnice si financiare.Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii contractului executie lucrari , prezentind documentul care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului dar minim: - utilaje terasiere(autogreder, buldozer, buldoexcavator, compactor)rulou compactor-laboratoare de analiza- autobasculante-statie de asfalt-statie de beton, Declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere , Personalul ce va fi angajat in contract, Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indepl contr): - 1 Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT conf.Ord.MLPTL 777/2003 in domeniul drumuri- 1Responsabil Calitate- 1 Sef de santier specialitatea CFDP, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.Se vor atasa: CV-urile pers de conducere, precum si pers resp pentru indepl contr de lucr;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale pers resp pentru indeplinirea contr; Autorizatia resp tehn cu exec in dom specific prezentului contract, vizata la zi., Informatii privindsubcontractantiiSubcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita a depunerii ofertelorcorespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului deexecutie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer