Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 62 IN COMUNA CALARASI"
Detaliu pentru invitatia numarul 345016
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345016/10.04.2013
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 62 IN COMUNA CALARASI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CALARASICod fiscal: 4378786, Adresa: str.Principala nr.316, Calarasi, Telefon: +40 0264356086, Fax: +40 0264356088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.316, Calarasi, Romania, cod postal: 407130, telefon: +40 0264356086, fax: +40 0264356088, persoana de contact: Daniel Costea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Calarasi, str.Principala nr.316, Sat Calarasi, jud. Cluj, cod postal: 407130, telefon: +40 0264356086, fax: +40 0264356088
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Comuna)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 62 IN COMUNA CALARASI"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI PENTRU: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 62 IN COMUNA CALARASI" conform documentatiei tehnice.Valoare investitie de baza: 1.394.950, 00 leiValoare organizare de santier: 27.900, 00 leiValoare cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 4.79% din valoarea investitie de baza: 66.833, 19 lei. Cheltuielile diverse si neprevazute se vor deconta doar daca este cazul.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 489, 683.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 28000 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuata se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea COMUNEI CALARASIin contul : RO19 TREZ 2195 006X XX00 1658 deschis la Trezoreria Turdab) instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in conf cu Form nr.3IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, Form.nr.4.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul renunta la contestatie conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare, AC va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006 alin(1), lit.b, suma de 5202, 85 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila - Formularul nr. 25, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile sau asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata durata de executie a lucrarilor si pe perioada de garantie a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 10.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 11.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Formular nr. 9A4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.5.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A . Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: RACOLTA IOAN-VASILE, SZABO IOSIF, BARTHA SARIKA, BALAZSI BELA, KAVACS IOSIF, SZELL IENO, CONSTANTEA EMIL , VERES MIRELA ADRIANA, CHIOREANU VASILE, CECLAN MARIUS, CUCERZAN MIHAIL, SOCACI VASILE LUCIAN, POPESCU MARIOARA, COSTEA MICLEA DANIEL, NISTOR JULIETA CRISTINA, ROZSNYAI ZITA. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a).In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare a unei/unor terte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Formularul nr.8A prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sensFormularele nr.10, nr.11B si nr.11A.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta angajament ferm al persoanei respective in conformitate cuFormularul nr. 8B si declaratiile privind sustinerea tehnica Formular Anexa A si/sau Anexa B, incheiate in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11B si nr.11A. Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani ? Formularul nr.14.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani raportat la data limita de depunere a ofertelor maxim 2 (doua) contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.400.000, 00 leiPentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de aprezenta: - fisa de experienta ? Formular nr. 15-certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatiiprivind: denumirea lucrarii, categoriile de lucrari executate, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cunormele profesionale din domeniu si daca lucrarile au fost duse la bunsfarsit.Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptiepartiala sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.In cazul in care informatiile prezentate nu sunt relevante pentru demonstrarea indepliniri cerintei, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita si alte informatii pe care le considera relevante pentru verificarea indeplinirii cerintei privind experienta similara., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va depune: Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Formularul nr.19., Sef de santier ? licentiat al unei Fac. de Constructii, sectia C.F.D.P.Ofertantul va prezenta : -CV-diplome de studiu-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Responsabil tehnic cu executia ? Atestat de catre M.D.R.T. pe domeniul II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele;. Temei legal L.10/1995 si Oridin 777/2003
Ofertantul va prezenta :
-CV
-certificat de atestare tehnico prof. pentru calitatea de resp. tehnic cu executia pe domeniul solicitat
-legitimatie responsabil tehnic cu executia
-ctr.de munca/ctr.de colaborare/extras revisal sau angajament;, Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- licentiat al unei Facultatide Constructii.Ofertantul va prezenta:
-CV
-diplome de studiu-decizie de numire in functia-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Responsabil cu protectia si securitatea Muncii conform HG 300/2006, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca in conformitate cu H.G. 1425/2006
cu completari si modificari ulterioare. Temei legal: Legea 319/2006, HG 955/2010, HG 300/2006, HG 1425/2006 Ordin 242/ 23.03.2007.
Ofertantul va prezenta:
- CV
- diplome de studiu, - certificat de calificare in domeniul SSM conform legislatiei in vigoare
- contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Ofertantul va dispune de urmatoarele utilaje: ? min. 1 buc excavator, - min. 1 buc autobasculanta? min. 1 buc cilindru compactor? min.1 buc laborator grad min.II conform HG 808/14.07.2005.Ofertantul va prezenta: - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a ctr.-Formular 22- copii dupa doc. ce demonstreaza detinerea (dotare proprie/prin cont. de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor/echipamentelor si laboratorului implicate in realizarea contractului de lucrari., In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora. Operatorul economic va prezenta: Formularul nr. 23 Informatii privind subcontractantii si acordul acestora Model Formular 24 si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A. In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR ENISO 9001:2008 sau alte documente echivalente, pe domeniul/domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pe care o executa., Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR ENISO 14001:2005 sau alte documente echivalente, pe domeniul/domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pentru partea de contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 10:45