Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru ?Modernizare si retehnologizarea pentru Federatia de Organizatii ale Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii? Strejesti-Plesoiu,judetul Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 341175
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: F.O.U.A.I Strejesti Plesoiu
Numar invitatie: 341175/19.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Modernizare si retehnologizarea pentru Federatia de Organizatii ale Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii? Strejesti-Plesoiu, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialF.O.U.A.I Strejesti PlesoiuCod fiscal: 28455851, Adresa: com Strejesti nr 79, Strejestii de Sus, Telefon: +40 762640803, Fax: +40 349881246
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com Strejesti nr 79, Strejestii de Sus, Romania, cod postal: 237440, telefon: +40 762640803, fax: +40 349881246, persoana de contact: Marin Smedescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI STREJESTI , COMUNA STREJESTI, JUD OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare sisteme de irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Modernizare si retehnologizarea pentru Federatia de Organizatii ale Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii? Strejesti-Plesoiu, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Eexecutarea lucrarilor de ?Modernizare si retehnologizarea pentru Federatia de Organizatii ale Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii? Strejesti-Plesoiu, judetul Olt, si a organizarii de santier unde 3.601.414, 00 lei reprezinta valoarea estimata a contractului de executie iar diferentapana la 3.980.628, 00 lei reprezintavaloarea eventualelorlucrari suplimentare similare.
II.1.6) CPV: 45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 056, 344 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
72.000 lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participarein conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO58RNCB0200121873770001 deschis la BCR Sucursala Olt Slatina- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la banca- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2.Se solicita completarea Formularului nr.3.Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Se solicita completarea Formularului nr.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Se solicita completarea Formularului nr. 5.Persoanele cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la formularul 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si buget local6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.De asemenea, daca este cazul, fiecare subcontractant vaprezenta acest formular.Se solicita completarea Formularului nr. 6 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional3.Certificat de atestare conform ordinului 182/2009 pentru executia lucrarilor.Cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul daca este cazul, detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract penru care este silicitata autorizarea respectiva4.Certificat de atestare ANRE pentru executia lucrarilor electrice ? tip 2B.Cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul daca este cazul, detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract penru care este silicitata autorizarea respectiva
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. .Fisa de informatii generale? prezentarea situatiei pe cel putin 3 ani anteriori .Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectivOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCR sau BCE si va specifica ratele utilizate in oferta depusaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., 2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , care sa fie de cel putin7.200.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 3.600.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, - Persoana care asig sustin financnu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2.Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalelelucrari executate conform form 9(dar nu mai mult de 5)In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 5 ani calculati de la data limita de depunere a ofertei, minim un contractal carui obiect sa fi fost lucrari de imbunatatiri funciare in valoare de 3.600.000 lei fara TVA. Se vor prez in copie cert de buna executie pt crt prezentat din care sa reiasa : valoarea, durata, obiectul, loc executare al lucrarii, daca au fost efect in conf cu normele teh in domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit. Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre BCE sau BCR si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, 3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Formularul 12Personalul ce va fi angajat in contract- Formularul nr 13Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Firma autorizata electrice1 inginer sef de santier specialitatea imbunatatiri func1 ing electric ANRE grad II B1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul imbunatatri funciare, atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului1 Responsabil cu asigurarea calitatii, 1 Coordonator SSM atestat.Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post vor fi respinse., 4.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, dotarile specifice, mij. de tr. si alte mijloace fixede care dispune op ec pentru indeplinirea cores a contr de lucrari ?Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii contractului de prestari servicii si executie lucrari.Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conformpropunerii sale tehnice si financiare si sa faca dovada ca detine - dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie minim: 1.Excavator ? 1 bucata;2.Incarcator frontal ? 1 bucata;3.Placa vibranta ? 1 bucata;4.Buldoexcavator ? 1 bucata;5.Aparat pentru sudarea tevilor de polietilena cap la cap ? 1 bucata ? 1bucata;6.Aparat pentru sudura prin electrofuziune a tevilor de polietilena, cueditarea diagramei cu caracteristicile sudurii ? 1 bucata.Op ec care inchir sau pun la disp.util sau echip vor face dovada detinerii acestora, 5.Informatii privindsubcontractantiiSubcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 19:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer