Achizitie publica - Executie lucrari pentru ?MODERNIZARE TRAMA STRADALA STR. VICTORIEI, STR. LUNGA, STR. MICA, STR.CAMPSORULUI, STR. FABRICII, STR. MORII, STR. INVINGERII", "CONSTRUIRE CENTRU SOCIAL PENTRU COPII, SERVICII DE TIP ?AFTER SCHOOL?", "RENOVARE SARPANTA CAMIN CUL
Detaliu pentru invitatia numarul 322667
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322667/23.03.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru ?MODERNIZARE TRAMA STRADALA STR. VICTORIEI, STR. LUNGA, STR. MICA, STR.CAMPSORULUI, STR. FABRICII, STR. MORII, STR. INVINGERII", "CONSTRUIRE CENTRU SOCIAL PENTRU COPII, SERVICII DE TIP ?AFTER SCHOOL?", "RENOVARE SARPANTA CAMIN CULTURAL?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ORLATCod fiscal: 4240952, Adresa: str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Telefon: 0269571455, 0269571104, Fax: 0269571455, 0269571104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Orlat, str.Avram Iancu, nr.202, Com.Orlat, Romania, cod postal: 557170, telefon: +40 269571104, fax: +40 269571104, Secretariat, persoana de contact: LUCA LUCIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orlat, str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Romania, cod postal: 557170, telefon: +40 269571104, fax: +40 269571104, Sala de consiliu, persoana de contact: LUCA LUCIAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru ?MODERNIZARE TRAMA STRADALA STR. VICTORIEI, STR. LUNGA, STR. MICA, STR.CAMPSORULUI, STR. FABRICII, STR. MORII, STR. INVINGERII", "CONSTRUIRE CENTRU SOCIAL PENTRU COPII, SERVICII DE TIP ?AFTER SCHOOL?", "RENOVARE SARPANTA CAMIN CULTURAL?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului il constituie achizitia de lucrari (Lot 1 - Modernizare trama stradala, Lot 2 ? Construire centru social pentru copii, tip ?after school? si Renovare sarpanta camin cultural)pentru proiectul «MODERNIZARE TRAMA STRADALA STR. VICTORIEI, STR. LUNGA, STR. MICA, STR.CAMPSORULUI, STR. FABRICII, STR. MORII, STR. INVINGERII", "CONSTRUIRE CENTRU SOCIAL PENTRU COPII, SERVICII DE TIP ?AFTER SCHOOL?", "RENOVARE SARPANTA CAMIN CULTURAL»
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 662, 979 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2 % din valoarea contractului de executie Lotul I: 174785 lei Lotul II: 18.470 leiPerioada minima de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din pretul fara TVA a contractului astfel: o suma initiala de 0, 5% se va depune in contul de garantii la dispozitia Autoritatii contractante iar diferenta pana la 5 % se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate contractantului.Achizitorul se oblige sa restituie garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei , in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor daca nu a ridcat pana la acea data pretentii asupra ei iar riscul pentru vicii ascunse este minimb) Restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3A ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 .Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Formular 2A ? Certificat de particilare la licitatie cu oferta independent cf. Ordin 314/2010.Formular 2B ? Declaratie conf. Art 69^1 din OUG 34 actualizata.Acest document se solicita si eventualilor subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contactante sunt :1. Gata Aurel ? primar2. Milea Ioan - viceprimar3. Luca Lucian ?Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3A ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 .Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.?Certificat constatator in original eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent), din care sa rezulte (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate.Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.?Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.?Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata iar fiecare document prezentat va contine anexata o exlicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate in cazul persopanelor juridice romane.In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, pe langa Documentele mentionate mai sus, se vor depune si urmatoarele documente: ?Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriSe vor prezenta copii (certificate conform cu originalul) ale bilantului anual si anexelor pe anii 2008, 2009, 2010 depus si vizat de organismele competente, Operatori economici nerezidenti (straimi)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Principalele prestari de lucrari din ultimii 5 aniCerinte minime Pt. LOTUL 1: Experienta similara: Maxim 3 (trei) contracte cu o valoare cumulata de cel putin 8.739.304lei avand ca obiect lucrari drumuri, exclusiv TVA Pt. LOTUL 2: Experienta similara: Un contract cu o valoare de cel putin 923.675 lei avand ca obiect construire cladiri, exclusiv TVA;, 2. Informatii privind subcontractantiiSubcontractantii vor fi nominalizati cu date de identificare specificand partea pe care o vor executa;, 3.Informatii privind asociatiiPrecizati liderul asocierii cu identificarea fizica si valorica a lucrarilor ce vor fi executate de fiecare asociat.Acordul de asociere va contine minim urmatoarele: toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru incheierea si executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din asociati inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau isi inceteaza existenta, membrii ramasi vor executa si finaliza obligatiile contractuale;vor fi imputerniciti sa foloseasca toate resursele puse la dispozitie de catre orice parte a asocierii; asociatul principal este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia dintre si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora; asociatul principal este raspunzator de executia Contractului, inclusiv a platilor pe care la va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii;, 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor desemnate de ofertant pentruindeplinirea contractului de achizitie publicaCerinte minime Autoritatea contractanta solicita ofertantului minim urmatorii :1 RTE = Responsabil Tehnic cu Executia, in conformitate cu cerintele Legii 10/1995 modificata si completata; 1 CQ, = Responsabil Asigurarea si Controlul Calitatii, in conformitate cu cerintele Legii 10/19951 sef santier = cu studii in domeniu .Se va anexa la CV a contractele de munca, diplome, atestate, certificari, recomandari, etc. Este aplicabil la toate loturile, 5. Informatii referitoare la resursele tehniceAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Sistem de management al calitatii ISO 9001, Sistemul de management de mediu ISO 14001:2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare pretul ofertei se acorda astfel: a) Pentru pretul cel mai scazut ofertat se acorda 70 pct. b) Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Pf(n)=[pret minim/pret(n)]x70, unde Pf(n)= punctaj oferta n; Pret (n)= pretul ofertei n.
2. Durata de executie a contractului
30
Descriere: Punctajul pentru factorul termen de executie se se acorda astfel a) pentru termenul de executie cel mai scazutofertat se acorda 30 pct. b) pentru alt termen decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Texc(n) = [termen minim/termen (n)] x 30, unde Texc(n)= punctaj oferta n;Te(n) = termen ofertan;Oferta cu cel mai mare punctaj obtinut prin adunarea punctajelor factorilor de evaluare mentionati mai sus si care va fi conforma din punct de vedere al criteriilor de calificare va fi declarata castigatoare.Termen: minim 8luni , maxim 10 luni. Durata de executie va fi exprimata in luni. Ofertele cu o durata d executie mai mare de 10 luni vor fi declarate eneconforme iar cele cu o durata de executie mai mica de 8 luni vor fi acceptate dar nu vor primi punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP, in format electronic.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 15:08