Achizitie publica - Executie lucrari pentru modernizarea drumurilor comunale DC 140 si DC 140A
Detaliu pentru invitatia numarul 319859
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319859/02.02.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru modernizarea drumurilor comunale DC 140 si DC 140A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCAICod fiscal: 4375836, Adresa: STR.PRINCIPALA NR.156, sincai, Telefon: 0265427451, Fax: 0265427201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA NR.156, Sincai, Romania, cod postal: 547595, telefon: +40 0265427451, fax: +40 0265427201, persoana de contact: CATALIN ONAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Sincai, strada Principala nr. 156, Comuna Sincai, sediul administrativ al primariei.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru modernizarea drumurilor comunale DC 140 si DC 140A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta achizitie este initiata in scopul atribuirii contractului de executie lucrari de constructii pentru modernizarea a doua drumuri comunale (DC 140 si DC 140A) in localitatile Sincai si Sincai-Fanate, pe o lungime totala de 7, 218 km.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 135, 519 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 102.710 lei (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii: RO 75TREZ 4765006XXX000236 deschis la Trezoreria Municipiului Tg. MuresCod Fiscal: 4375836Titular cont: COMUNA SINCAI
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea castigatoare (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata de executie propriu-zisa a lucrarilor si garantia acordata lucrarilor executate. Garantia de buna executie se poate constitui de catre ofertantul castigator in oricare din formele prevazute la art.90 aliniatele (1);(2) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi eliberata in conformitate cu prevederile art.92 aliniatul (4) literele (a) si (b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va completa si prezenta: 1.Formularul nr. 4 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;2.Formularul nr. 5 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006;3.Formularul nr. 6 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice (1) din OUG 34/2006;4.Formularul nr. 7 de la capitolul III Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Ofertantul va mai prezenta urmatoarele documente: 5.Certificat/e fiscal/e eliberat/e de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Certificat/e de atestare fiscala eliberat/e de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 7.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al/ale respectivului operator economic.Note: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 8.Ofertantul trebuie sa demonstreze faptul ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la / sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de cel putin 3 luni.Nivel minim necesar: 2.200.936, 72 leiOfertantul va prezenta documentul care demonstreaza indeplinirea cerintei cu respectarea urmatoarelor conditii minime: -Suma respectiva poate fi mobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.-Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este prezentata, va trebui sa contina suma si perioada solicitata.-Documentul se va prezenta in mod obligatoriu in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 9.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similar celui supus prezentei proceduri (executie lucrari de drumuri ? infrastructura rutiera).Plafonul valoric aferent indeplinirii experientei similare este de minim 5.135.519 lei. Plafonul valoric se va demonstra prin prezentarea unui singur contract., 10.Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 11.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Personal solicitat: -Responsabil tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii (cel putin o persoana nominalizata), 12.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Personal solicitat: - Coordonator de proiect cu experienta profesionala in lucrari de constructii de infrastructura de transport rutier (absolvent al unei facultati de specialitate) - (cel putin o persoana nominalizata)- Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul constructiilor de infrastructura de transport rutier (domeniul II conform art. 9 alin. 1 din Ordinul ministrului nr. 777/2003) - (cel putin o persoana nominalizata), 13.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate dispune de acele utilaje, instalatii si echipamente tehnice, minime, necesare pentru derularea contractului conform cerintelor din caietul de sarcini.Utilaje, instalatii si echipamente minime necesare: - Autogreder- Buldozer- Excavator- Autobetoniera- Compactor pe pneuri- Compactor cu rulouri (valturi)- Repartizor ? finisor mixturi asfaltice- Instalatie aplicare emulsie- Masina de trasat marcaje- Autobasculante- Statie de asfalt- Laborator autorizat de gradul II 14.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei., 15.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia integrala este anexata pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP) in cadrul directorului "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 12:16