Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul: Proiect integrat in comuna Luncoiu de Jos: "* Construire centru local de informare si promovare turistica * Dezvoltarea si marketingul serviciilor turistice legate de turismul rural "


Detaliu pentru invitatia numarul 340992
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LUNCOIU DE JOS
Numar invitatie: 340992/13.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul: Proiect integrat in comuna Luncoiu de Jos: "* Construire centru local de informare si promovare turistica * Dezvoltarea si marketingul serviciilor turistice legate de turismul rural "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUNCOIU DE JOSCod fiscal: 4468323, Adresa: LUNCOIU DE JOS, NR.119, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Telefon: +40 0254684610, Fax: +40 0254684610
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LUNCOIU DE JOS, NR.80A, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Romania, cod postal: 337310, telefon: +40 0254684821, fax: +40 0254684610, persoana de contact: Primaria Lunciu de Jos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LUNCOIU DE JOS, NR.80A, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Romania, cod postal: 337310, telefon: +40 0254684821, fax: +40 0254684610, persoana de contact: Primaria Lunciu de Jos
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul: Proiect integrat in comuna Luncoiu de Jos: "* Construire centru local de informare si promovare turistica * Dezvoltarea si marketingul serviciilor turistice legate de turismul rural "
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru Proiectul integrat in comuna Luncoiu de Jos: "* Construire centru local de informare si promovare turistica* Dezvoltarea si marketingul serviciilor turistice legate de turismul rural "
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 392, 982 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de particip este 6000 lei. Perioada de valab a gar de particip: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Prin virament bancar in contul RO74TREZ36924510220XXXXX, deschis la Trezoreria BRAD sau printr-un instrument de gar emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atrib.Gar trebuie sa fie irevocabila. Gar de particip emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta gar de particip din lei in altavaluta se va face cu 5 zile inainte de depunerea ofertelor.In cazul unei asoc, scrisoarea de gar bancara de particip la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asoc, in cuantumul total stabilit de autorit contract. Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autorit contract din valoarea gar de particip este 3.929, 82 lei. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de gar de particip, in cuantumul, forma si avand perioada de valab solicitate in doc de atrib, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Incazulofertantilor care se regasescincategoriaintreprinderilormicisimijlocii, facanddovadainacestsensprinprezentareaDeclaratieipeproprieraspundereprivindincadrareaincategoria IMM (conform Anexei nr.1 din Legea nr. 346/2004), cu modificarilesicompletarileulterioare) si, dacaestecazul, a Calcululuipentruintreprinderileparteneresau legate (conform Anexei nr.2 din Legea nr. 346/2004 privindstimulareainfiintariisidezvoltariiintreprinderilormicisimijlocii, cu modificarilesicompletarileulterioare), se aplicareduceri cu 50% pentrucriteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participaresigarantia de bunaexecutie. Incazuluneiasocieri, fiecareasociatva face dovadaincadrariiincategoria IMM.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului in max.3 zile de la semnarea contr, printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulteriaore.Se va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului-vb.de receptie la term.lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din val.garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor exec, pe baza procesului-vb.de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cadrul autoritatii contractante se regasesc urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii: 1.Dud Calin Dorin, Presedinte, Resp Achizitii Publice2.Rusu Lucia., Membru, Secretar UAT3.Ciuclan Ileana, Membru, Contabil4.Mindula Florea, Membru supleant, Sef SVSUPersoane cu decizii in cadrul autoritatii contractante: Dud Calin Dorin Primar, Benea Leba Ramona Maria Viceprimar, Rusu Lucia-Secretar, Ciuclan Ileana-Compartiment Financiar-Contabilitate, Petrut Viorel- sef serviciu UADPP-Achizitii publice.Persoanele ce fac parte din Comisiacomunei Ribita pentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, formata din consilieri: Boldura Romulus-Alin, Bota Nicolae-Daniel, Isac Adina-Ana-Maria, Jurca Claudia-Elena, Jurj Daniel-Teodor, Petrut Ioan, Petrut Olimpiu-Florin, Radulov Gabriela, Vasiu Alexe-IonelCazier fiscalCertificate fiscale privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat si catre bugetul local-din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalulInformatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali (asociati si administratori)- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.In caz de asociere, aceste documente se solicita pentru fiecare asociat in parte.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de fiecare asociat si constituie conditie de calificare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin. (2) si art. 190 alin (2) din OUG 34/2006, documentele vor fi prezentate obligatoriu si de aceasta persoana.Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente prin care se atesta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile mentionate anterior, va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal al ofertantului privind datele solicitate (datele de identificare ale ofertantului - denumire, adresa sediu, numar de inregistrare; forma de inregistrare; structura actionariatului; obiectul de activitate).Documentele vor fi prezentate in original in limba tarii de origine precum si traduse in limba romana (traducere legalizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului ?Lichiditate generala?? (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de cel putin 100%. LG = (Active circulante/DatoriiCurente) x 100.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii in val.de 98.000lei pt.o perioada de 3 luniformula de calcul : (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta (3 luni) = suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impus.- prezentare formular A5 Informatii generale.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011) minim 392982 lei, prezentare, in copie, a bilantului contabil, insotit de anexele explicative, vizate si inreg. de organele competente, pe ultimii 3 ani( 2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se stabileste ca limita impusa -In cazul societatilor mixte/consortiilor/ asocierilor, toti membrii impreuna trebuie sa demonstreze valoarea de minim 390.000 lei cumuland valorile a cel mult doua contracte cu obiect de activitate similar. Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa demonstreze valoarea de minim 390.000 lei cumuland valorile a cel mult doua contracte cu obiect de activitate similar.Toate documentele sunt obligatorii a se prezenta in forma solicitata., In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor, Se solicita completarea form A10 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si a form B1 - Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului. minim: - manager de contract: studii superioare, experienta in domeniul care face obiectul contractului, minim 2 ani; - sef santier: inginer constructii civile si experienta in domeniul care face obiectul contractului minim 2 ani; - responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, respectiv constructii civile: detine atestare prevazuta de lege valabila; - responsabil tehnic pentru calitate in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, respectiv constructii civile: decizia de numire/atestare ca responsabil cu asigurareacalitatii in domeniul constructiilor civile si industriale; - 1 inginer instalatii sanitare si termice; - 1 inginer instalatii electrice, cu atestat ANRE, Pentru pers. nominalizate se vor prezenta copii ale urm doc: CV-ul, semnat in original; Dipl.de studii in copie conf cu originalul; Atestate, autoriz, certif. necesare conf.preved legale in materie, pt.personalul de specialit nominalizat, valab la data depunerii ofertei, in copie conforma cu originalul; Decl de disponibilitate (Formularul B2), in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati. Pt pers nominalizat se va prezenta exact realatia legala cu ofertantul (contract de munca, contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188, alin.3, lit b din OUG 34/2006, etc ..)Din doc prezentate este oblig sa reiasa ca ofert dispune de personalul necesar indep contract de lucrari in corespond cu prescriptiile tehnice solicit si cu obict contract., Prezent in oferta a form B3 - Decl privind utilajele, instalatiile si echipam tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, insotita de Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice.Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri deutilaje, instalatii si echipamentele tehnice necesare care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze, avand la baza angajamentele cunoscute, ca acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului., In cazul subcontractantilorSe solicita completarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? formular A8 cu anexa acestuia.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se subcontracteaza, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectiva, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Mentiune: Completare si prezentare Formular AT ? ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici.Completare si prezentare Formular DT1? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional privind personalul.Completare si prezentare Formular DT2? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional privind utilajele., Ofertantul, impreuna cu asociatii (daca e cazul), trebuie sa prezinte o listaa principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (se calculeaza pana la data depunerii ofertelor), continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati. - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - formularului A6.Pentru contractele de lucrari finalizate si considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale similare se va intocmi si se va prezenta Fisa de experienta similara ? formular A7.Contractele de lucrari executate, prezentate in fisele de experienta similara, se vor confirma prin prezentarea proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala si recomandari din partea beneficiarilor, pentru fiecare obiectiv de investitii. Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data depunerii ofertelor., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data depuneri ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer