Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitii:,,Constructie capele mortuale com.Sandulesti,jud.Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 335915
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335915/24.09.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: , ,Constructie capele mortuale com.Sandulesti, jud.Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SandulestiCod fiscal: 5548447, Adresa: Str. principala, nr. 169 jud Cluj, Sandulesti, Telefon: 0264/280434, Fax: 0264/280434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. principala, nr. 169 jud Cluj, Sandulesti, Romania, cod postal: 407500, telefon: +40 264280434, fax: +40 264280434, persoana de contact: Florin Padurean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. principala, nr. 169 jud Cluj, Sandulesti, Romania, cod postal: 407500, telefon: +40 264280434, fax: +40 264280434, persoana de contact: Florin Padurean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: , ,Constructie capele mortuale com.Sandulesti, jud.Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: , ,Constructie capele mortuale com.Sandulesti, jud.ClujContract de lucrari are ca scop executie lucrari publice pentru obiectivul de investitii: lot1. Construire capela sat.Sandulesti, jud. Clujlot.2 Construire capela sat.Copaceni, jud. Cluj
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 477, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de particip pentru lot 1-4600 lei lot 2-4800 lei Valbgarantiei de participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor Se va constitui printr-una dintre urmatoarele forme: -Virament in contul RO96TREZ2195006XXX001436-TREZ.TURDA, (se va prezenta OP-original sau- printr-un instrument de garantie emis de o soc. bancarasau de o societate de asigurari-formular 3 originalOfertantii care doresc sa beneficieze de prev.Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile privind incadrarea la categoria IMM-Formular 4
Garantie de buna executie
Garantia de buna executiede 10% din val.contr. fara TVA si se const. printr-un instrument de gar. emis in cond.legii de o soc. bancarasau de o soc. de asigurari-form 25, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale In acest caz contr are oblig de a deschde un cont la disp autor contr, la Trez statului Suma initiala care se depune de catre contrac in cont deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pret contr. in conf. cu prevederile art.90 alin(1) din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: pentru lot.1, 21)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art180 dinOUG34/2006-form.10Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant2)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art181 dinOUG34/2006-form. 11Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant3)Prezentarea , ,Certif. de participare cu oferta indep, conform Ord presed ANRMAP nr 314/2010-Form. 9A4 )Decl.privind neincadrarea in prevederile art69 din OUG34/2006-Form. 11aPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primar: Duca Augustinviceprimar: Padurean Florincontabil: Chiorean IleanaSecretar: Nicoara RamonaConsilieri locali: 1.Padurean Florin2.Dragan Vasile3.Gorga Virgil4.Vana Adrian5.Luca Vasile6.Chiorean Iacob7.Gaia Ileana8.Gaia Adrian9.Patacean Ioan10.Moldovan Ciprian11.Sin Laurentiu5)Cert. const. fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la imp.si taxele locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".6)Cert. cons. fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata la imp.si tx. contrib. de asigurari socialela bug. general consolid.din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". lot.1, 21) Se va prezenta Certificatul constatator OCR, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"emis de ONRCIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceriglobale peultimii 3 ani sa fie de cel putin: 465000 lei pentru lot. 1488000 lei pentru lotul 2.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lot.1, 2Ofert.trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, luc.pt. lot.1:1 contr. de executiede constructii similarecu o valoare de minim 232000 lei, lot.21 contr. de executiede constructii similarecu o valoare de minim 244000 leiSe prezinta copiiale contractului si PV receptie finala., Echipamente minime pentru lot. 1 si 2buldoexcavatorbetonieraschela metalicapopi metalici extensibili/reglabilipanouri de cofraj refolosibileaparat de susura electricDovada detinerii in proprietate /inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie.lot. 1, 2 detinerea de personal cu pregatirile profesionale si calificarile corespunzatoare, lot.1, 2- 1 Sef santierstudii superioare in specialitatea constructii civile si industriale. Experienta minim 3 ani in domeniul constructiilor civile si industriale;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat in domeniul lucrarii-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu decizienumire, -1 Inginer - specialitatea constructii civile si industriale, experienta de cel putin 2 ani in domeniu.- 1 Inginer electric: inginer studii superioare in specialitatea electrice, autorizat de ANRE pentru grad minim II B- 1 Responsabil SSM, sau serviciu extern SSM. Persoana respectiva trebuie sa fie certificataLotul 2: - 1 Sef santier studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale. Experienta minim 3 ani in domeniul constructiilor civile si industriale;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat loturile1, 2Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Manag. al CalitatiiSR EN ISO 9001:2008, loturile1, 2Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Manag. de mediu SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: punctajul financiar se acorda pentru cel mai scazut pret a ofertelor se acorda 60 de puncte, pentru alt pret decat cel prevazut l se acorda punctajul astfel: Pfinanciar(n)=[pret minim/pret(n)]x60pret(n)=pret ofertei n
factor tehnic- termen de executie
30
Descriere: lot 1, 2 perioada de executie(in luni)-30 puncte ;Perioada de executie=termen.executie min/term.execut.(n)x30;pt. cea mai mica perioada de exec. dar nu mai mica de 6 luni se acodra pct.max=30pct;iar pentru perioade mai mici de 6 luni oferta nu va fi punctata suplimentar iarperioada maxima de executie de 12 luni peste care oferta va fi declarata neconforma
factor tehnic-perioada de garantie
10
Descriere: lot 1, 2 -perioada de garantie (in luni) se acorda 10 pct, perioada de garantie(n)=[durata(n)/durata max ofertanta]x10.Pentru cea mai lunga perioada de garantie, dar nu mai mult de 120 luni, se acorda pct.max.10pct, pentru perioade mai mici de 24 luni nu se acorda punctajPentru perioade mai mici de 24 luni oferta va fi declara neconforma, iar pentru perioade mai mari de 120 de luni oferta nu va fi punctata suplimentar..
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Offline
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 10:01