Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Lucrari de amenajare a cursurilor de apa necadastrate din comuna Sieut, judetul Bistrita Nasaud?
Detaliu pentru invitatia numarul 353764
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353764/16.09.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Lucrari de amenajare a cursurilor de apa necadastrate din comuna Sieut, judetul Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIEUT (CONSILIUL LOCAL COMUNAL SIEUT)Cod fiscal: 4347372, Adresa: Sieut, str. Principala, nr. 197, jud. Bistrita-Nasaud, sieut, Telefon: +40 263261179/0263261439, Fax: +40 263261179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sieut, str. Principala, nr. 197, jud. Bistrita-Nasaud, Sieut, Romania, cod postal: 427315, telefon: +40 263261179/0263261439, fax: +40 263261179, persoana de contact: MARIA BOGILDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Sieut, str. Principala, nr. 197, jud. Bistrita-Nasaud, Sieut,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Lucrari de amenajare a cursurilor de apa necadastrate din comuna Sieut, judetul Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile)Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Lucrari de amenajare a cursurilor de apa necadastrate din comuna Sieut, judetul Bistrita Nasaud? Dupa caz, Valoarea estimata a contractului de lucrari (numai in cifre): 6.175.148lei fara TVA, sau 1.385.245 euro fara TVA, din care calculata la cursul de schimb valutar de la data intocmirii raportului de selectie din anexa III a Contractului de finantare, 1euro = 4, 4578 din 14.06.2012.Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LeiCare se constituie din urmatoarele componente: 1. Executie lucrari: - 5.613.771 lei fara TVA - valoare eligibila, Cheltuilei diverse si neprevazute: - 561.377 lei fara TVA lucrari diverse si neprevazute (10% din valoarea estimata C+M fara TVA), din care : -550.738lei fara TVAvaloare eligibila-10.639lei fara TVA, valaore neeligibilaValoarea de diverse si neprevazute a fost calculata conform HG 28/2008, respectiv prin aplicarea procentului de 10 % indicat de proiectant valorii rezultate prin insumarea cheltuielilor de la capitolele 1.2, 1.3, 2, 3, 4, respectiv cheltuieli C+M (executie fara organizare de santier)Ofertele financiare vor fi intocmite in limita valorii de 5.613.771lei .Valoarea conform devizului general pentru cheltuieli diverse si neprevazute este de 561.377lei.sau intervalul: intre _______________ si _______________Moneda: __________
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 175, 148 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garan?ie de participareda ? nu ?DaOfertantul va constitui o garantie pentru participare in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, in cuantumul de 110.000 lei fara TVA (cursul BNR lei/valuta din data depuneri a ofertelor )Garantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma in conformitate cu art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 11. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.- cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -primar - Dedean Bortas Ioan; secretar - Gotea Dumitru; viceprimar -Soimusan Ioan; consilieri superiori ? Simionca Alexandru, Uilean Ana, Harpa Ioan; inspector superiori ? Dragan maria , Suteu Olga, GoteaLeontina, Pantea Albina; referent superior ? Nasaudean Dumitru; consilieri locali ? Bucila Aurel, Buta Victor, Cotoc Marian, Gordon Dumitru, Gotea Vasile Vasile, Oltean Ionel, Oltean-Groze Teodor, Simionca Grigore, Simionca Marin-Grigore, Trif Dumitru. Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34.Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4Nota: Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePentru PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE1. Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.2. Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare, emis de Comisia de atestare a persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat, conform Ordinului Ministrului Agriculturii Padurilor si Dezvoltarii Rurale nr. 182/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat. Din certificatul de atestare prezentat trebuie sa rezulte faptul ca ofertantul este atestat pentru urmatoarele nivele de competenta: ?Executarea lucrarilor de constructii-montaj si instalatii- montaj?. Certificatul de atestare se va raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala, insumata pe ultimii 3 ani financiari, sa aiba o valoare de minim 11.000.000 leiOfertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrat la organele competenteIn cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 este urmatorul: 2010:1 Euro = 4, 2099 lei 2011:1 Euro = 4, 2379 lei 2012:1 Euro = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1
Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei) lucrari similare (lucrari privind infrastructura de drumuri) in valoare de minim 5.613.771 lei fara TVA, in baza unui contract, si prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate, Cerinta 2
Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.
Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate., Cerinta nr. 3
Sef Proiect-executie
Necesar - 1 persoana
Studii:
superioare, absolvite cu diploma de licenta, experienta profesionala, dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract)Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef Proiect- executie urmatoarele documente:
CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
Declaratie de disponibilitate - Formularul nr. 9;
Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae, Cerinta nr. 4 Sef de Santier Necesar - 1 persoanaStudii: superioare, absolvite cu diploma de licenta, experienta profesionala in domeniul imbunatatiri funciare sau asimilat, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Santier urmatoarele documente: CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitaeDeclaratie de disponibilitate - Formularul nr. 9;Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae, Cerinta nr.5Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)Necesar - cel putin 1 persoanaStudii: atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A - rezistenta si stabilitate; B - siguranta in exploatare; in domeniul VII - Constructii pentru imbunatatiri funciare.Ofertantul va depune pentru persoana/persoanele nominalizat(e) ca Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) urmatoarele documente: Declaratie de disponibilitate - Formularul nr. 9;, Cerinta nr. 6Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)Necesar - 1 persoanaStudii: superioare, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructiiatestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) urmatoarele documente: Declaratie de disponibilitate - Formularul nr. 9;, Cerinta nr. 7 Inspector S.S.M Necesar - 1 persoanaOfertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inspector S.S.M. urmatoarele documente: CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitaeDeclaratie de disponibilitate - Formularul nr. 9;Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae, Cerinta nr. 8Ofertantul dispune in vederea executarii de lucrari, aferente prezentului contract, de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelate cu extrasele de resurse, statie de betoane si statie de sortare a agregatelor de balastiera si cariera., Cerinta nr. 9In cazul in care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul specific proiectului.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul specific proiectului. Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
20
Descriere: Termen de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 14:08