Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Construirea si modernizarea infrastructurii forestiere (drumuri forestiere) apartinand Obstii Pestisani, judetul Gorj?
Detaliu pentru invitatia numarul 340900
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340900/11.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Construirea si modernizarea infrastructurii forestiere (drumuri forestiere) apartinand Obstii Pestisani, judetul Gorj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialObstea PestisaniCod fiscal: RO14618940, Adresa: Pestisani, Pestisani, Telefon: +40 253277053, Fax: +40 253277070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pestisani, Pestisani, Romania, cod postal: 217335, telefon: +40 253277053, fax: +40 253277070, persoana de contact: Elvira Gilma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Obstea Pestisani, Pestisani, jud. Gorj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestier)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Construirea si modernizarea infrastructurii forestiere (drumuri forestiere) apartinand Obstii Pestisani, judetul Gorj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor construi doua drumuri forestiere noi: Drum forestier FN001 Clocotici si Drum forestier FN002 Vaja; - si moderniza patru drumuri forestiere existente: Drum forestier FE006 Talvele D227, Drum forestier FE007 Valea Barloaga D228, Drum forestier FE009 Valea Vaja D230, Drum forestier FE010 Valea Pietrele D231
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 357, 894 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
100.000 lei fara TVA Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata. Valabilitatea garantiei si ofertei este de minim 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Contul. de constituire a garantiei de participare este: RO40CECEGJ0137RON0124855, deschis la CEC BANK Tg-Jiu, CUI: RO14618940 La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare. Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ?anexa 10 la prezenta documentatie. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta, va retine, suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Garantia pentru participare se restituie conform prevederilor legale.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ; Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ?anexa 10 la prezenta documentatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator) ? anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Poenaru Ion ? presedinte, Gilma Elvira ? contabil sef (presedinte comisia de evaluare), Iliuta Petre- consilier juridic (membru comisia de evaluare), Turtoi Florin -sef district(membru comisia de evaluare), Lacatusu Jean - sef district(membru comisia de evaluare), Catrina Rodica (membru comisia de evaluare), Ciolofan Nileta ? subinginer constructii (membru comisia de evaluare), Dragut Dumitru - subinginer constructii (membru comisia de evaluare);, Consiliul director: Pavel P. Sever; Radulescu N. Vasile; Ciolofan Claudius - Costinel; Nicolcioiu C. Petre ? Corneliu.5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri si cifra medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoare medie a cifrei de afaceri globale a operatorului economic(individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii trei ani, trebuie sa aiba cel putin urmatoarele valori: 10.000.000 lei. Nota: Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - cursul mediu leu/euro 2009 = 4, 2373; - cursul mediu leu/euro 2010 = 4, 2099; - cursul mediu leu/euro 2011 = 4, 2379. Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata., Prezentarea ultimului bilant contabil inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie pe propria raspund. privind confirm. lucrarilor, insotita de lista princip. lucrari exec.in ultimii 5 ani din care sa reiese incheierea a cel putin unui contr. in valoare de 4.500.000 lei fara TVA. - copii conform cu originalul dupa parti relevante ale contract. si copii dupa procesele verbale ale lucrarilor ce fac obiectul contractelor prez. certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Declaratie referitoare la echipam. tehnice si la masurile aplicate . Minim urmatoarele resurse - autobasculante - autogreder - buldoexcavator - cilindru compactor terasamente (R 12, VV 120) - laborator incercari grad II pentru materiale de constructie - acces la produse de cariera si balastiera proprii sau pe baza de contract de inchiriere/furnizare sau angajament de punere la dispozitie produse necesare realizari investitiei. -statie de concasare proprie sau pe baza de contract de inchiriere/furnizare, sau angajament de punere la dispozitie, pentru concasarea material rezultat din sapatura in stanca - pentru lucrarile de teras. (dislocare roca) ofertantul are obligatia de a prezenta un contract cu o firma autorizata pt efectuarea acestor lucrari (utilizarea materialelor explozive) - macara pentru descarcare/montare a grinzilor podului de 7, 3 m - Trailer transport grinzilor podului in caz in care aceste nu se fac la fata locului se va face dovada detinerii ac.util., Declaratie privind efectivele medii anuale ale person. angajat si al cadrelor de conduce b) Lista cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului care trebuie sa contina cel putin: 1 sef de santier cu studii de inginerie CFDP 1 responsabil tehnic cu executia pentru drumuri 1 sef punct lucru ing/subing pentru fiecare punct de lucru deschis simultan 1 responsabil cu management. mediului Copii dupa actele de studii si autoriz./atestat. profesionale ale pers. propuse in lista; c) CV-urile person.de specialit.responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; d) copii dupa contract. de colabor./conventii civile/angaj. in cazul in care personalul nu este angajat cu contract individual de munca e) Ofertantul va depune o declaratie de disponibilitate a personal de specialitate Standarde de asigurarea calitatii Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001, din care sa rezulte obiectului de activitate al achizitiei , sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, Informatii referitoare la Standarde de protectia mediului Certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectului de activitate al achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 14:20