Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Modernizarea drumurilor de acces la exploatatiile forestiere in orasul Sovata, jud. Mures?
Detaliu pentru invitatia numarul 343775
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343775/13.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Modernizarea drumurilor de acces la exploatatiile forestiere in orasul Sovata, jud. Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sovata (Primaria Oras Sovata)Cod fiscal: 4436895, Adresa: Str.Principala nr.155, Sovata, Telefon: 0265/570218, Fax: 0265/570524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala nr.155, Sovata, Romania, cod postal: 545500, telefon: +40 265570218, fax: +40 265570524, persoana de contact: dionisie Orban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Principala nr.155, Sovata, Romania, cod postal: 545500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Modernizarea drumurilor de acces la exploatatiile forestiere in orasul Sovata, jud. Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de modernizare si reabilitare privind caile de comunicatii din cadrul proiectului ?Modernizarea drumurilor de acces la exploatatiile forestiere in orasul Sovata, jud. Mures?in conformitate cu documentatia tehnica anexata .Valoarea estimata a achizitiei fara suma aferenta cheltuielilordiverse si neprevazute este de 5914447 lei , formata din Cheltuieli pentru investitia de baza - 5 772 876 lei , respectiv Organizare de santier - 141 571lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 157, 668 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 118.000 lei .Perioada de valabilitate :120 zile de la data limita de depunere a ofer. Per. de valab. si numele procedurii pentru care se constituie vorfi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare. Garantia de participare se constituie in lei. Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, se vor mentiona toate situatiile de retinere (executie) cf. art.87 din HG nr.925/2006 , resp. art.278?1 din OUG 34/2006 .Gar. de part. se const. conf. art 86 din HG 925/2006 . Date pentru const. gar. de part.: RO55TREZ 4825006XXX000030 ? TREZORERIA SOVATA . Dovada constit. gar. de part. se va prezenta in original.In temeiul art. 278^1din OUG 34/2006 , in cazul form. unei contestatii respinse de catre CNSC , aut.contract. va retine contestatoruluidin garantia de part. suma de8151, 44 lei .Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie , fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: conf. art.90 din HG 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul variantei?retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale?, op. ec. vadeschide un cont la dispozitia aut. contr. conf. prev.H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Restituirea gar. de buna executie se va face in conf. cu prevederileart. 92 din Hotararea nr. 925/2006 .In cazul ofert. din categoria IMM(care prezintadocum. in acest sens prev. in Legea nr. 346/2004) gar. de buna executie se constit. in procent de 50% din cuantumul precizat in docum. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Completare Formular 1Note: a.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic.in cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.2Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 22.1.Persoane juridice romane vor prezenta : A.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: Vor fi excluse ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local , cu exceptia cazuluiin care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in acest caz se vor prezenta extrase de contdoveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 -Completare Formular 3In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul AC : Consilieri locali -Bartha Jozsef, Csortan Imre, David Katalin, Fazakas Tibor, Fulop Nagy Janos, Hajdu Irimie , Kelemen Janos, Kiss Eniko, Kovacs Csaba, Kupas Janos , Laczko Alajos , Lunka Zoltan , Molnos Ferenc, Pal Tamas , Primar-Peter Ferenc , Viceprimar ?Hegyi Mihaly , Secretar- Domokos Andras , Sef Serv. Economic -Hajdu Maria, Cons. juridic ? BarthaEva , Ref. Achizitii/Investitii -Orban Dionisie, Ref. Comp.Urbanism- Marton Zoltan, Insp. pr.-David Geza, Cons.Programe Finantare-Lengyel Anna.Se va prezenta de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul /Tertul sustinator .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Completare Formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 5 (Acord de asociere dupa caz) Cerinta 1.Ofertantul va dovedi forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica , faptul ca are in obiectul sau de activitate si defasoara autorizat activitatea care face obiectul prezentei achizitii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni : falimente , condamnari , abuz de incredere , fals , uz de fals , concurenta neloiala , abateri (cf. documentatiei eliberate de catre ORC), suspendarea temporara a activitatiioperanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.1 Persoanelejuridice romane vor prezenta : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic .1.2Persoane juridice straine vor prezentaDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana. Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra de afaceri medie globala , pe ultimii 3 ani , sa fie cel putin egala cu 11.800.000 lei.1.Completare Fisa de informatii generale - Formular 72.Se vor prezenta documente relevante care atesta indeplinirea cerintei de calificare: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr.2Capacitate de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 5 luni , respectivpentru suma de 1.971.482 leiSe vor prez. documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de executie, documente prin careoperatorul economicdemonstreaza ca la momentul semnarii contractuluiva avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru5 luni de derulare a contractului conf.graficului de executie .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anidin care sa rezulte ca ofertantul a executat unul sau mai multe contracte similare cu o valoare cumulata de minim 5.900.000 lei fara TVA1.CompletareFormular 8- Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani .2.CompletareFormular 9 - Fisa/fise de informatii privind experienta similara3.Se vor prezentaCertificari de buna executie (pentru fiecare contract care este luat in calcul)din partea benef.in care seprecizeaza cel putin urmatoarele aspecte : beneficiar , valoare , perioada si locul executiei lucrarilor , daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu, daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit ., Cerinta nr.2Resurse tehnice ?Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) deutilaje si echipamente tehnice necesare realizarii investitiei .1.CompletareFormular 10 ? Declaratie privind echipamentele, utilajele, mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp. a contr.de lucrari.2. Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/ inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor , echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului., Cerinta nr.3Resurse umane - Operatorii economicivor face dovada cadispunde personal tehnic de spec necesarpt. indeplinirea contr. de lucrari: -Sef de santier/coordonator proiect : inginer in constructii-sefpunct de lucru: ing. Constr. de drumuri si poduri, exp. profesionalade minim 5 ani- un RTE- un Resp.CQ;
- un Coordonator SSM, - un responsabil PSI1. Completare Formularul 11 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani2. Completare Formularul 12 - Lista personalului tehnic de de specialitate propuspentru indeplinirea contractului de achizitie publicaSe vor prezenta pentru membrii echipei CV - Formular 12a- si Declaratie de disponibilitate - Formularul 12b.CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-se va prezenta zona unde sunt vizele de valabilitate /viza anuala dupa caz, ale acestor legitimatii.3. Se vor prezenta pentru membrii echipei documente incheiate conform prev. legale, din care rezulta modul de colaborare cu pers. implicate in contract(parti relevante din contr de munca, colaborare, servicii, angaj obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06 ., Cerinta nr.4In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora -Completare Formular 6 Cerinta nr.1Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent , emis de catre organisme acreditate , valabil la data limita de depunere aofertelor .Dovada certificarii se face prin depunerea copiilor conforme cu originalul semnate si stampilate, pentru fiecare asociat al ofertantului, corespunzator activitatilor ce se vor executa de catre acesta in cadrul asocierii. Nu se accepta adeverinte in curs de certificare pentru nici un certificat sau certificate expirate ., Cerinta nr.2Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii de mediu potrivit standardului ISO 14001 sau echivalent , emis de catre organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Dovada certificarii se face prin depunerea copiilor conforme cu originalul semnate si stampilate, pentru fiecare asociat al ofertantului, corespunzator activitatilor ce se vor executa de catre acesta in cadrul asocierii. Nu se accepta adeverinte in curs de certificare pentru nici un certificat sau certificate expirate .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Garantie buna executie
35
Descriere: Durata garantiei de buna executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 10:09