Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Mariselu, judetul Bistrita Nasaud?
Detaliu pentru invitatia numarul 352535
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352535/13.08.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Mariselu, judetul Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MariseluCod fiscal: 4426948, Adresa: str Principala, nr 150, Mariselu, Telefon: 0263/ 272710, Fax: 0263/ 272585
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala, nr 150, Mariselu, Romania, cod postal: 427150, telefon: +40 263272710, fax: +40 263272585, persoana de contact: Ognean Iuliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Mariselu, str Principala, nr 150, Mariselu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Mariselu, judetul Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Mariselu, judetul Bistrita Nasaud?Valoarea estimata a contractului de lucrari (numai in cifre): 2.080.229 lei fara TVA: Care se constituie din urmatoarele componente: 1. Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.941.850 lei fara TVA, 2. Cap. 5 (5.1)- Organizare de santier: 38.837 lei (fara TVA)3. Cap. 5 (5.3) Cheltuilei diverse si neprevazute; 99.542 lei fara TVA (5.02% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazut) .Suma de care dispune autoritatea contractanta conform devizului general al proiectului pentru capitolul de diverse si neprevazute este de 99.542 lei fara TVA (5.02 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute) fara TVA, suma ce va fi decontata, in conditiile legii, pe parcursul derularii contractului, daca aceste cheltuieli apar si nu sunt aferente unor modificari substantiale ale acestuia si si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j) din OUG nr.34/2006. In evaluarea ofertelor comisia se va raporta doar la valoarea ofertei fara cheluielile diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 080, 229 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
38.837 lei (cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.).1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO 12 TREZ 101 5006 XXX 000 176 -Trezoreria Bistrita) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa in numele asocierii.4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA ( pentru garantiile prezentate in valuta se va considera cursul BNR leu/valuta din data primirii comunicarii privind rezultatul procedurii).1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Somesan Toma ? primar, Ognean Iuliu, Vararean Emil, Titieni Virgil, Pop Verginica, Mihovici Ioan, Timariu Petru, Vaida Ghiorghe, Timari Iulian Dumitru, Mihai Constantin, Luca Mihail, Muresan Simion, Muresan Virgil, Dragus Ioan Simion, Buta Dumitru, Bilegan IoanFormular3 - Declaratie privind eligibilitatea.Formular4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular7 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus. Pentru PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANECerinta: Obiectul de activitate al ofertantului - sa cuprinda lucrari de constructii a drumuriurilor. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru persoane juridice romane: prezentare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original / copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin 3.900.000 lei . Bilanturile contabile pentru anii (2010, 2011, 2012). In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, bilanturile trebuie depuse de fiecare membru al grupului. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM). Prezentarii bilantului contabil pe ultimii trei ani ((2010, 2011, 2012), insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?, vizate spre inregistrare la autoritati competente sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului, Capacitatea economicasi financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatiaeconomicasi financiarainvocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prev. art.186, alin 2 din OUG 34/2006 modificat prin Legea 193/2013, publicata in MO nr. 387/28.06.2013. de catre o alta persoana.- atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. (Formularul nr. 14 - Angajament tert sustinator financiar). Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.186, alin 2 din OUG 34/2006 modificat prin Legea 193/2013, publicata in MO nr. 387/28.06.2013.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani. Declaratie privind lista principalelor lucrari duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, impliniti la data limita de depunere a ofertei -insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei) lucrari similare (lucrari privind infrastructura de drumuri) in valoare de minim 1.980.687 lei fara TVA, in baza unui contract, si prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul dispune in vederea executarii de lucrari, aferente prezentului contract, de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelate cu extrasele de resurse, de statie de mixturi asfaltice, statie de betoane si statie de sortare a agregatelor de balastiera si cariera.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract insotit de documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de dispozitie., Formular 11a (Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere) si Formular 11 (Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului).Insotit de CV in original, contracte de munca / colaborare sau prezinta angajament de participare conform art 188 lit c din OUG34/2006 pentru expertii propusi. Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de urmatorul personal cheie :1. Coordonator de proiect; experienta profesionala in coordonare proiectelor, dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract)2. Sef santier. (Studii superioare, inginer CFDP;experienta profesionala in constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar) .3. Responsabil RTE ( atestat profesional eliberatde catre MDRT pe domeniul de activitate similar proiectului).4. Responsabil asigurarea controlului calitatii.5. Responsabil SSM .6. Topograf autorizat ANCPI.7. Personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.Nota: Pentru, Responsabil RTE si Personal auorizat ANRE se solicita doar atestatele iar conform art. 22 din , ,Instruc?iunile nr. 1 din 18.06.2013 emise in aplicarea prevederilor art. 188 alin. (2) lit. d) ?i art. 188 alin. (3) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006, nu se solicita CV-uri., Capacitateatehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatiatehnica si profesionalainvocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prev. art.190 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana - prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale (Formularul nr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).Persoana care asigura capacitatea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit a, c1) si d)din OUG 34/2006 . Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul constructii de drumuriuri.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul constructii de drumuriuri.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 27.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 08:52