Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie Casa Memoriala Kusztos Endre Sovata, jud.Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 331131
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Sovata (Primaria Oras Sovata)
Numar invitatie: 331131/04.07.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie Casa Memoriala Kusztos EndreSovata, jud.Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sovata (Primaria Oras Sovata)Cod fiscal: 4436895, Adresa: Str.Principala nr.155, Sovata, Telefon: 0265/570218, Fax: 0265/570524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala nr.155, Sovata, Romania, cod postal: 545500, telefon: +40 265570218, fax: +40 265570524, persoana de contact: dionisie Orban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Principala nr.155, Sovata
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie Casa Memoriala Kusztos EndreSovata, jud.Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de Casa Memoriala Kusztos Endre inclusiv realizarea instalatiilor sanitare, electrice si de incalzire, instalatii de paratrasnet si de alarma la incendiu respectiv montarea de echipamente aferente acestora
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 lei .Perioada de valabilitate :90 zile de la data limita de depunere a ofer. Perioada de valab. si numele procedurii pentru care se constituie vorfi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare. Garantia de participare se constituie in lei.Gar. de part. se const. conf. art 86 din HG 925/2006 . Date pentru const. gar. de part.: RO55TREZ 4825006XXX000030 ? TREZORERIA SOVATA . Dovada constit. gar. de part. se va prezenta in original.In temeiul art. 278^1din OUG 34/2006 , in cazul form. unei contestatii respinse de catre CNSC , aut.contract. va retine contestatoruluidin garantia de part. suma de4298, 3 lei .Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie , fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: conf. art.90 din HG 925/2006 , sauretineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale .In cazul variantei?retineri succesive?, op. ec. vadeschide un cont la dispozitia aut. contr. conf. prev.H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Restituirea gar. de buna executie se va face in conformitate cu prevederileart. 92 din Hotararea nr. 925/2006 .In cazul ofert. din categoria IMM(care prezintadocum. in acest sens prev. in Legea nr. 346/2004) gar. de buna executie se constit. in procent de 50% din cuantumul precizat in docum. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Decl privind eligibilitatea (neincadrarea in sit prev la art.180 din OUG 34/2006)Cerinta oblig: Compl Formular 12 Decl privind neincadrarea in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta oblig: 1.Compl Formular 22.1.Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: A.Certif fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste plata oblig fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in orig , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila op ecB.Certif de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligla bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de oblig bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in orig , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila operatorului economic.Certif de cazier fiscal al of- valabil la data depunerii ofertelor -in orig , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila op ec2.2Pers juridice straine vor prez orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig de plata a impozitelor, taxelor si contrib catre bugetul de stat si bugetul local in conf cu cerintele solicitate de aut contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Doc vor fi prez in in orig , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Decl priv neincadrarea in sit prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006Cerinta oblig: Compl Formular 3Pers de decizie : Primar ? Peter Ferenc , Viceprimar ? Hegyi Mihaly , Secratar- Domokos Andras , Sef Serv. Economic ? Hajdu Maria , Cons. juridic ? BarthaEva , Orban Dionisie ? Comp. Achizitii , Marton Zoltan ? Comp. Urbanism , Lengyel Anna ?Comp.Programe finantareCertif de particip la licitatie cu oferta independenta Cerinta oblig: Compl Formular 4Decl privind calitatea de particip la proceduraCerinta oblig: -Compl Formular 5In cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Decl privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora Cerinta obligatorie: Compl Formular 6 In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006 1.1 Persjuridice romane vor prezenta : Certif constatator eliberat de ONRC val la data deschiderii ofertelor ? in orig , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila op ecOfertantul va dovedi ca are in obiectul sau de activitate si defasoara autorizat activitatea care face obiectul prezentei achizitii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni : falimente , condamnari , abuz de incredere , fals , uz de fals , concurenta neloiala , abateri (cf. documentatiei eliberate de catre ORC), suspendarea temporara a activitatiioperanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.1.2Pers juridice straine vor prezDoc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Doc oficiale depuse de pers juridice straine vor fi prez in orig , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conf cu orig? cu semnatura si stampila op ec , insotite de traduceri autorizate in limba romana. Doc prez trebuie sa fie val la data deschiderii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl privind princip lucrari exec in ultimii 5 ani, Experienta similaraOf trebuie sa faca dovada exec in ultimii 5 ani , in calit de contractant sau subcontractant : -lucraride natura si complexitate similara lucr ce fac obiectul contractului, cu o val cumulata de minim 500.000 lei, fara TVA, Resurse tehnice ? se solicitaindepl cerintelor minime inscrise in formular, Resurse umaneSe solicitaprez echipei nominalizate pentru acest contract, avand ca minima componenta: - un coordonator proiect/ manager de proiect -ing constr licentiat , cu vechime minima de 5 ani, atestat ca manager de proiect, avand exp in coordonarea a cel putin unei lucrari de o valsimilaraprez contract- un sef santier -ing constr licentiat, cu vechime min de 5 ani- un devizier ? absolvent al unei scoli tehnice cu experienta in folosirea programelor de deviz de min 3 ani- un resp tehnic cu exec - ing constr licentiat, atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (valabil la data deschiderii ofertei)- un resp cu controlul tehnic de calitate - ing absolvent al unei fac de profil tehnic (cu durata de 5 ani si diploma de ing / licenta)- resp in materie de securitatea muncii (SSM) , Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii, Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (70 de puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula P1 n =(pret minim/pret n) x 70 pret n ? pretul ofertei n
Durata garantiei de buna executie
30
Descriere: Pentru oferta cu cea mai mare durata de garantie se acorda30 puncte , pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula P2 n = (Durata n /Durata maxima ) x 30, unde Durata maxima ? cea mai mare durata de garantie dintre toate ofertele; Durata n = durata ofertei n; Durata de garantie va fi exprimata in luni calendaristice. Vor fi respinse ofertele a caror durata de garantie este mai mica de 60 luni. Nu vor fi punctate suplimentar ofertele cu o durata de garantie mai mare de 120 luni calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul autoritatii contractante sau site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer