Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Centru de informare turistica Socodor?


Detaliu pentru invitatia numarul 331512
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SOCODOR
Numar invitatie: 331512/12.07.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Centru de informare turistica Socodor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOCODORCod fiscal: 3519330, Adresa: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Telefon: 0257358100, Fax: 0257358112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Romania, cod postal: 317305, telefon: +40 257358100, fax: +40 257358112, persoana de contact: GHEORGHE CRISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Romania, cod postal: 317305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Centru de informare turistica Socodor?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Comuna Socodor a primit finantare prin FEADR, masura 313 ?Incurajarea activitatilor turistice? pentru implementarea proiectului ?Centru de informare turisitca Socodor?, conform contractului de finantare C313011050200005/13.04.2011, semnat intre Comuna Socodor si Agentia de Plati, Dezvolatare Rurala si Pescuit.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 533 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Garantia de participare este in cuantum de 9.500, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar cu OP, plata se va face in contul Comuna Socodor: RO04TREZ0225006XXX000271, cod fiscal comuna Socodor: 3519330.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.260 lei.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.-Daca garantia de participare este mai mica decat valoarea solicitata, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform prevederilor art.90 alin(1) din HGR 925/2006.Daca G.B.E. se va constitui prin retineri succesive-se va realiza conformart.90alin(3)*)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 38;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari - Formular 6;
- Cazier fiscal- Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari completarile ulterioare - Formularul 5;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile ?i completarile ulterioare, Formular 7. Formularul va fi prezentat si de potentialii subcontractanti /potentialii terti sustinatori.-Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura, sunt: Jura Ioan Dimitrie, Dl. Crisan Gheorghe-contabil, Negrau Livia -secretar, persoanele ce fac parte din comisia de evaluare-Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toti mebrii asocierii vor prezenta aceste documente. -Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.-Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.-Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. Si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va face dovada disponibilitatii de sustinere a lucrarii prin prezentarea unui document edificator, din care sa reiasa disponibilitatea sumei de 160.000 lei pentru o perioada de 4 luni., Bilantul contabil pe ultimii trei ani, (2009, 2010 si 2011), insotit de contul de profit si pierdere.Operat. economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati: 2011, 2010, 2009., Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 960.000 leiConversia leu-valuta se face ptr.fiecare an in in parte la cursul mediu BNR : Anul 2009, curs Euro = 4, 2373 LeiAnul 2010, curs Euro = 4, 2099 LeiAnul 2011, curs euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, specializarea acestora si valoarea lucrarilor la care se angajeaza, completata de liderul asocierii ? daca este cazul., Experienta similaraOfertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a maxim 2 (doua) contracte similare obiectului prezentei proceduri, avand valoare cumulata de minim 480.500 lei fara TVA., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeokinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Formular 15.Cerinte minime: -buldoexcavator ? min.1 buc.;
-incarcator frontal ? min.1 buc.;
-autobasculante- min. 2 buc.;
-autopompa beton - min 1 buc;Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant., Declaratie privind informatii de personal, -Formular 16, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului dupa cum urmeaza: -un expert cheie (Sef de santier) sa fie inginer constructor, va avea o experienta similara de minim 5 ani in domeniu;
-un responsabil tehnic cu calitatatea - va face dovada participarii intr-un un proiect similar, finalizat, in care aparticipat pe aceeasi functie;
-un inginer constructor experienta de min. 3 ani in domeniu;
-responsabil tehnic cu executia - atestat ANRE;
- Inginer atestat A.N.R.E. pentru instalatii electrice;, Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens, In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.Acord-ul de asociere trebuie sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsab. partenerului conducator (Liderului);Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/ subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare; Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, Standarde de protectia mediuluiISO 14001:2005sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 50 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 36 ind1 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (50 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei
Termenul de executie al lucrarilor
30
Descriere: Termenelecare se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni (la propunerea n luni + n zile se va lua in calcul n+1 luni ).Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 30 puncte.Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim / termen(n)) x punctajul maxim acordat (30 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei.Termenul pentru executia contractului nu poate fi mai mic de 5 luni si mai mare de 8 luni.Oferta cu o durata de executie a lucrarilor mai mica de 5 luni nu va fi punctata suplimentar iar oferta cu o durata de executie a lucrarilor mai mare de 8 luni va fi declarata neconforma.
Termenul de garantie al lucrarii
20
Descriere: Termenul de garantie acordat lucarii se va exprima in ani.Pentru oferta cu termenul cel mai mare se acorda punctaj maxim, 20 puncte.Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termen(n) / termenul maxim) x punctajul maxim acordat (20 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei.Durata minima de garantie acceptata este de 3 ani, sub care ofertele vor fi declarate neconforme, iar durata maxima de garantie a lucrarii acceptata este de 10 ani, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP sau de la sediul autoritatii contractate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer