Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Centru de informare turistica comuna Criciova?


Detaliu pentru invitatia numarul 334267
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CRICIOVA
Numar invitatie: 334267/23.08.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Centru de informare turistica comuna Criciova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRICIOVACod fiscal: 4357937, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 51, Criciova, Telefon: 0256/335807, Fax: 0256/335807
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR. 51, Criciova, Romania, cod postal: 307130, telefon: +40 256335807, fax: +4 0256335807, persoana de contact: PETRU ROSOCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA, NR. 51, Criciova, Romania, cod postal: 307130, telefon: +40 256335807
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Centru de informare turistica comuna Criciova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin contractul ce face obiectul prezentei proceduri se doreste executarea cu succes a lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Centru de informare turisitca comunaCriciova, Judetul Timis?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 606, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 12.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita primirii ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in: RO35TREZ6232145020401XXX, cod fiscal comuna Criciova: 4357937.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art. 278ยน alin. (1) din OUG nr. 34/2006, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata CNSC, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa.Executare garantiilor de participare: pt. ofertantii care: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;/ oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; /oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garant de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Restituirea garant de buna executie se va face conf preved art. 92 din HG 925/2006, cu modif si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 6; Cazier judiciar al operatorului si al administratorului, Cazierul fiscal al operatorului.Aceste documente vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), lit c1) si lit d), din OUG nr. 34/2006 - Formularul 5; Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 38; Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 7, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Rosoca Petru, Gurau Ionela, Laos Ileana, Kruzslicz Carola, Trastau Mioara, BARBU ANGHELBIRLAD IOANA CRINA, CATANA CRISTIAN IOSIF, CESEA IOAN TITUS, CORNEAN DORIN LAZAR MATEI IONEL, WEISS SEBASTIAN, PENESCU GRATIAN, RIPAN IOAN GHEORGHE, ROSOCA GHEORGHE, VODA IOAN DORINEL.Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederilearticolelor: art. 69indice1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare sa fie cel putin egala cu 1.213.000lei, Declaratie Informatii Generale ? Formular 8, Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului, Declaratie privind incadrarea in IMM(dc.Este cazul), Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow ?ul de executie a lucrarii in valoare de 200.000 lei pentru o perioada de 4 luni., Angajament ferm (daca este cazul) daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie, Form. 12, Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a minim 1 (un) contract, maxim 2 (doua) contracte similare obiectului prezentei proceduri, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 606.000 lei; Formular 12 Experienta Similra, Form 13, Certificari de buna executie, PV receptie la terminarea lucrarilor, Declaratie privind informatii de personal ? Formularul 16; Lista personalului responsabil ? ?expertii principali? care va fi angajat in cadrul contractului -Form 13.Se solicita expertii: 1Manager de proiect/ Coordonator de proiect?min.3 ani experienta in domeniu, 1 Sef de santier?min. 3 ani experienta in domeniu, 1 Responsabil tehnic cu executia, 1 Responsabil cu calitatea, 1 Inspector SSM, 1 Ing. atestat ANRE pt. instalatii electrice; CV in care va fi mentionata experienta, Diplome de studii, Atestate/ autorizatii, Declaratiede disponibilitate, Contract de munca/prestari servicii inregistrate cof. legii/Revisal/ angajament/acord de participare.Expertii ce trebuie sa prezinte atestare, vor prezenta atest.in domeiul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Form. 15, Angajament ferm (daca este cazul) daca ofertantul este sustinut conform art. 190 din OUG 34/2006, Informatii privind asocierea In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica pot fi indeplinite prin cumul., Formular 26 - informatii privind obligatiile contractuale in curs (daca exista) Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
35
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 35 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (35 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei
Termenul de executie a lucrarii
30
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 30 puncte. Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim / termen(n)) x punctajul maxim acordat (30 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei. Termenul pentru executia contractului nu poate fi mai mic de 5 luni si mai mare de 8 luni. Ofetele cu un termen de executie mai mic de 5 luni nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele cu o durata de executie mai mare de 8 luni se vor respinge.
Termenul de garantie al lucrarii
35
Descriere: Termenelecare se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in ani. Pentru oferta cu termenul cel mai mare se acorda punctaj maxim, 35 puncte. Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termen(n) / termenul maxim) x punctajul maxim acordat (35 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei. Termenul minim de garantie a lucrarii acceptat este de 3 ani, iar termenul maxim (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) de garantie al lucrarii acceptat este de 10 ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer