Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Centru de informare turistica GAVOJDIA?


Detaliu pentru invitatia numarul 340536
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GAVOJDIA (PRIMARIA COMUNEI GAVOJDIA)
Numar invitatie: 340536/04.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Centru de informare turistica GAVOJDIA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GAVOJDIA (PRIMARIA COMUNEI GAVOJDIA)Cod fiscal: 4483935, Adresa: GAVOJDIA NR.295 JUD.TIMIS, Gavojdia, Telefon: 0256/335921, Fax: 0256/335938
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI GAVOJDIA, loc.GAVOJDIA NR.295 JUD.TIMIS, Romania, cod postal: 307180, telefon: +40 256335921, fax: +40 256335938, persoana de contact: LENUTA-DANIELA MOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Gavojdia, loc. Gavojdia, nr. 295, jud. Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Centru de informare turistica GAVOJDIA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Comuna GAVOJDIA a primit finantare prin FEADR, masura 313 ?Incurajarea activitatilor turistice? pentru implementarea proiectului ?Centru de informare turistica GAVOJDIA?, conform contractului de finantare C 313011153700021/ 25.11.2011, incheiat intre APDRP si COMUNA GAVOJDIA, jud. Timis.Prin contractul ce face obiectul prezentei proceduri se doreste executarea cu succes a lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Centru de informare turistica GAVOJDIA?.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 615, 613 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 12.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar cu OP, plata se va face in contul comunei asocieri, plata se va face in contul Comunei GAVOJDIA: RO35TREZ6232145020401XXX, Trezoreria LUGOJ, cod fiscal comuna GAVOJDIA: cod unic de inregistrare: 4483935. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.395, 61 lei. Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. Daca garantia de participare este mai mica decat valoarea solicitata, oferta va fi respinsa ca inacceptabila. Pentru echivalenta leu/ valuta se va utiliza cursul afisat de BNR in data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Gar.de buna ex. 5% din val.contr.fara TVA si se va constitui conf.art.90 alin. 1 din HG 925/2006.Daca gar.de buna ex. se va constitui prin retineri succesive?se va realiza conf.art. 90 alin.3 din HG 925/2006, cu modif.ult., inclusiv HG 1045/2011.Modalit.de constituire a gar.de buna ex.va fi comunicata de catre exec. inainte de semnarea contr.Gar.de buna ex. se va constitui pe intreaga per. a contr.Restituirea gar. de buna ex. se va face conf.art. 92 din HG 925/2006, cu modific. si complet.ult.In cazul of. care se regasesc in categ. IMM (facand dovada in acest sens prin prezent. doc. prevazute in Legea 346/2004) gar. de buna ex. se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in doc. de atrib.; Se vor respecta cerintele din Formularul Model 37.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere la gar. de particip. si gar. de buna exec., facand dovada in acest sens.In cazul asocierilor, toti membrii asoc.trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 38;Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari - Formular 6;Cazierul fiscal, Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii cinci ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari completarile ulterioare - Formularul 5;Decl. privind neincadrarea in preved. art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile ?i completarile ulterioare, Formular 7. Formularul va fi semnat si de potentialii subcontractanti /potentialii terti sustinatori.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura, sunt: STOICA DANUT TOMA, Moica Lenuta, Mitran Doru, Zgiba Ioan, Lazarescu Diana, Andrei Danut, Andrei Cornel, Avram Petru, Blidariu Emil-Nicolae, BrebanMaria ? Oana, Constantin Cristian ? Laurentiu, Enchescu Doru, Gaspar Ioan, Iacob Dimitrie ? Nicolae, PopaPetru ? Trandafir, Tiru Petrica ? Coriolan, Zgriba Ioan, Sava Teodor.Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toti mebrii asocierii vor prezenta aceste documente. Subcontractantii nu sunt obligati sa prezinte aceste documente.-Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEIII din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011 Certificat Constatator eliberat de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile prezentate in Certificatul Constatator suntreale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, vaavea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow ?ul de executie a lucrarii in valoare de 200.000 lei pentru o perioada de 4 luni. Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare / altdocument probant de unde sa reiasa ca are acces la finantare in suma de 200.000 si pentru o perioada de 4 luni, Bilantul contabil pe ultimii trei ani vizat si inregistrat la organele competenteD.G.F.P / Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice sifinanciare a candidatului/ ofertantului, Declaratie privind incadrarea in IMM(dc.Este cazul), Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei va fi de cel putin 1.230.000 lei, Declaratie Informatii Generale Form 9, Angajament ferm dc este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a minim 1 (un) contract, maxim 2 (doua) contracte similare obiectului prezentei proceduri, avand valoare cumulata de minim 615.000 lei fara TVA. Lista a principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani ? Form 10, Form 12 - experienta similara, Form 13 - centralizator pentru experienta similara, Certificari de buna executie a contracetelor mentionate ca si experienta similara., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Form.15, Declaratie privind informatii de personal ? Form 16;Centralizator-Form 17 dc este cazul. Se solicita expertii: 1Manager de proiect/ Coordonator de proiect?min.3 ani experienta in domeniul lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, 1 Sef de santier?min. 3 aniexperienta in domeniul lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, 1 Responsabil tehnic cu executia, 1 Responsabil cu calitatea, 1 Inspector SSM, 1 Ing. atestat ANRE pt. instalatii electrice; CV in care va fi mentionata experienta, Diplome de studii, Atestate/ autorizatii, Declaratie de disponibilitate Form. 18, Contract de munca inregistrate cof.legii/Revisal/Angajament/acord de participare. Expertii ce trebuie sa prezinte atestare, vor prezenta atest.in domeiul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate., Informatii privind subcontractantii Resursele materiale si umane alesubcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens, Form. 7, 19 si 24., In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei, la care se adauga Acord de asociere, Imputernicire lider asociere, Angajament ferm (daca este cazul) daca ofertantul este sustinut conform art. 190 din OUG 34/2006 Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, valabil la data depunerii ofertelor, Standarde de protectia mediuluiISO 14001:2005sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, valabil la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 36indic1 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei
Termenul de executie a lucrarii
15
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte. Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim / termen(n)) x punctajul maxim acordat (15 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei. Termenul pentru executia contractului nu poate fi mai mic de 6 luni si mai mare de 10 luni. Oferta cu termenul de executie sub 6 luni nu va fi punctata suplimentar, iar oferta cu termenul de executie peste 10 luni va fi declarata neconforma;
Termenul de garantie al lucrarii
15
Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in ani. Pentru oferta cu termenul cel mai mare se acorda punctaj maxim, 15 puncte. Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termen(n) / termenul maxim) x punctajul maxim acordat (15 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei. Termenul minim de garantie a lucrarii acceptat este de 3 ani, iar termenul maxim de garantie al lucrarii acceptat este de 10 ani. Oferta cu un termen mai mic de 3 ani se va respinge ca neconforma, iar in cazul unui termen mai mare de 10 ani, oferta nu va primi punctaj suplimentar;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer