Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Slatina-Timis, jud. Caras-Severin"
Detaliu pentru invitatia numarul 329182
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329182/11.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Slatina-Timis, jud. Caras-Severin"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Slatina-Timis (Primaria Slatina Timis)Cod fiscal: 3227211, Adresa: Slatina TImis, Nr.32, Slatina-Timis, Telefon: 0255260844, Fax: 0255260844
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Slatina Timis, Nr.32, jud. Caras-Severin, Slatina-Timis, Romania, cod postal: 327360, telefon: +40 255260844, fax: +40 255260899, persoana de contact: primar Roma Gheorghe, tel.0730101645
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Slatina-Timis, loc. Slatina-Timis, Nr.32, jud. Caras-Severin, Romania, cod postal: 327360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Slatina-Timis, jud. Caras-Severin"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Din proiectul "Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Slatina-Timis, jud. Caras-Severin, in valoare totala de 836.000 Lei + TVA, prezenta Cerere de oferta se face pentru executia lucrarilor la "Centrul local de informare turistica din Slatina-Timis, jud. Caras-Severin" in valoare totala de 607.826 Lei + TVA, din care: Cap. 1.2. Cheltuieli pentru amenajarea terenului: 11.186 leiCap. 1.3. Cheltuielicu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 4732 leiCap. 2 . Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 14.735 leiCap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza- Cap.4.1 Constructii si instalatii: 521.267 lei- Cap.4.2 Montaj utilaj tehnologic: 2.671 lei- Cap.4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj(procurare): 39.154 leiCap. 5.1.1. Cheltuieli pentru organizare de santier: 14.082 lei
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 607, 826 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :12.100 leiValabilit.: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, in original.Constituire: ?Scris. de garantie bancara in fav. autorit. contractante. Daca este eliberata de o banca din strainatate va fi prez. in original si va fi insotita de traducere legaliz. si autoriz. in limba romana.?Ordin de plata cu conditia conf. lui de catre banca emitenta, pana la data desch. ofertelor.Nota: Scris. de garant. banc. sauordinul de plata vor fi prez. separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calificare.Garant. de particip. se constituie printr-un instrument de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in cond. specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modif. si completarile ulterioare. Garant. de particip. se prezinta in original, in cuantumul si ptr. perioada prevazuta in doc. de atribuire.Garant. de particip. poate fi retinuta in cazul in care: 1. ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilit. a acesteia2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garant. de buna executie in perioada de valabilit. a ofertei3. oferta sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. publica in per. de valabilit. a ofertei.4. ofertantul se afla in situatia descrisa la art 2781din OUG 34/2006, aprob. cu modif. si compl. ulterioare si autorit. contractanta solicita retinerea sumei stabilite conform art 2781, lit c din OUG 34/2006 aprob. cu modif. si complet. ulterioareGarant. de particip. va fi emisa in numele Ofertantului (ofertant unic sau innumele asocierii) care transmite oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrati, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Slatina Timis le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Slatina Timisle va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Slatina Timis le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Slatina Timis le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar-Roma Gheorghe, Comisia de evaluare : Serdesniuc Mihai, Szupp Baltazar, Babeu Iconia, Jurja Ioan, Niagu Maria, Zeicu Gheorghe, Radici Petru. Consilieri locali: Roescu Lica, Ghera Petru, Bona Vasile, Aghescu Ion, Cristea Ion, Grigorovici Ion, Mutiu Vichente, Bona Rusalin, Dragomir Vasile, Isac Damian, Moater Gheorghe, Peica Sorin Ilie, Ivanici Vasile.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Slatina Timis le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cer. 1Experienta similaraDin lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-(Form. 7), se va alege un contract prin care sa se dovedeasca executarea de lucrari similare (de aceeasi natura si complexitate) cu cel ptr. care se depune oferta, cu o valoare de minim 600.000 lei + TVA.Pe langa Form. 7, ptr. contractul nominalizat se vor prezenta : a) Contractul (in copie pag. relevante), inclusiv ev. acte aditionale.b) Procesul verbal de rec. la terminarea lucrarilor (in copie), inlcusiv anexelec) Recomandare din partea benef. (in copie).Form.14-Recomandare, ce va contine: - modul de indepl. a oblig. contr. ;
- efect. lucr. in conf. cu normele prof. in domeniu- ducerea lucr. la bun sfarsitVor fi exclusi of. care nu si-au indepl. sau si-au indeplinit defectuos oblig. asumate si of. care prezinta sau primesc (la solicit. aut. contr.), referinte negative din partea benef.Chiar daca sunt mai multi, cerinta de exp. sim. va fi indepl. in intreg. de un singur tert sust., Cer. 2Declaratie privind utilajeleOf. trebuie sa dem. ca dispune de echip., util., instal., mijl. transp. pe care le mentioneaza in Prop. Tehnicaptr. exec. lucr.Se prez. Form. 8. Of. trebuie sa faca dovada det. sau ca are asig. accesul la un laborator de grad coresp. ptr.det. si incerc. specifice lucrarilor ce urme. a se executa.Ptr. fiec. utilaj, mijl. de transp. sau dotare se va face dovada formei de proprietate (facturi, contracte, etc.) sau dovada utiliz. si folosirii acestora (contr. inchiriere, administrare, etc) si/sau angaj. de punere la dispozitie., Cer. 3Lista cu pers. necesar (sau al carui angajament de participare a fost obtinut)-Form. 9. Cerinte minime: 1 manager de proiect (ing. constr.);1 resp. tehnic cu exec. (RTE) atestat1 resp. contr. calit. ? CQ.Se vor prez.: - copii diplome studii- copii atestate/autorizatii/decizii valabile , - copie contr. munca/contr. colaborare/contr. prestari serv./angajament de participare- CV-uri anexate pentru fiecare persoana in parte- decl. disponibilitate (conf. form. 15) ? original.O pers.nu poate ocupa simultan mai multe poz. de pers.- cheie sub sanct. respingerii of. In cazul asocierii cerinta poate fi indeplinita prin cumul. Neindeplinirea cerintelor minime in privinta asig. cu personal de spec., conduce la descalif. ofertantului. Of. pot prez. si alte doc. care sa certifice competentele prof. si de management. In cazul indeplinirii cerintei invocand tertul sust., se va prezenta unui angaj. ferm, incheiat in forma autentica, notariala, si se va completa Formularul 6, Cer. 4Subcontractantii - Se va completa lista subcontractactantilor- Form. 10 cu Anexele sale. Daca nu subcontracteaza, of. va specifica "NU ESTE CAZUL". Daca parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, si datele de recunoastere ale subcontractantilor. Se vor aplica prevederile Ordinului 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind subcontractantii. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 14:31