Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ,, REGULARIZARE SI APARARI DE MAL PARAUL REMEZEU,COMUNA VICOVUL DE JOS , JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A ?


Detaliu pentru invitatia numarul 323231
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Numar invitatie: 323231/02.04.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii , , REGULARIZARE SI APARARIDE MAL PARAUL REMEZEU, COMUNA VICOVUL DE JOS , JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: 0234 / 541.646, Fax: 0234 / 510.050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP-www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii , , REGULARIZARE SI APARARIDE MAL PARAUL REMEZEU, COMUNA VICOVUL DE JOS , JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract executie lucrari pentru obiectivul de investitii "REGULARIZARE SI APARARIDE MAL PARAUL REMEZEU, COMUNA VICOVUL DE JOS , JUDETUL SUCEAVA ETAPA A-II-A"
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este: 90.000, 00 RON.Valabilitatea garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate mai-sus solicitate, sau? ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data depunerii ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1.In S.E.A.P. vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare;2.In cazul instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante insotite de scrisore de inaintare disponibila la sectiunea IV ? Formulare.In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza ocontestatie la C.N.S.C. iar acesta respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine, contestatorului, din garantia de participare, o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin. (1), lit. c) din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie vafide10 % dinvaloarea (fara TVA) a contractului.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator.? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara celei in care se depun oferetele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun oferetele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANU Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din caresa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoane juridice /fizice straine: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(prezentate traduse in limba romana - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani. Cerinta minima: Valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 9.000.000, 00 lei., 2.Bilanturile contabile la 31.12.2009, 2010 si balanta contabila la 30.06.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie si listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., 2.Demonstrarea experientei similare.Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi executat lucrari similare cu obiectul contractuluia caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 4.000.000, 00 RON(fara T.V.A.)., 3.Declaratieiprivindefectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere in ultimii 3 ani., 4. Informatii referitoare la studii, pregatire profesionala, calificare personal de conducere si respectiv persoane responsabile direct cu indeplinire contract, al responsabilului tehnic cu executia. lucrarilor si respectiv al lucratorului desemnat privind securitatea si sanatatea muncii. Cerinta minima: desemnarea de ofertant, ca R.T.E.a unei persoane atestate tehnico-profesional pentru domeniul: V? Constructii si amenajari hidrotehnice, conform prevederi LEGE nr. 10/1995 (*actualizata*);desemnarea unui lucrator in materie de sanatate si securitate in munca, atestat de Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale conform ORDIN nr.242/23.03.2007;desemnarea de ofertant a unui (1) manager de proiect in domeniul constr. hidrotehnice cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin coordonarea a cel putin unui proiect similar din p.d.v.al complexitatii contractului de executie lucrari., 5.Echipamente necesare pentru executarea contractului.Se solicita, ca cerinta minima, asigurarea (in dotare proprie, chirie, concesiune, leasing sau alte forme de punere la dispozitie) cu echipamente tehnice, utilaje pentru constructii, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie si alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, in conformitate cu utilajele prevazute in ?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii? din Proiectul Tehnic, parte integranta din documentatia de atribuire., 6.Informatii privind proportia in care contractul de executie urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti. Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: Nu se accepta adeverinta din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa., Standarde de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: Nu se accepta adeverinta din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer