Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitii : Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
Detaliu pentru invitatia numarul 342212
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342212/31.01.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii : Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HIDA (PRIMARIA COMUNEI HIDA)Cod fiscal: 4792272, Adresa: Hida, Hida, Telefon: 0260.628565, Fax: 0260.628565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sfatului, nr. 1, jud. Salaj, Hida, Romania, cod postal: 457175, telefon: +40 260628565, fax: +40 260628565, persoana de contact: 0260.628565
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Sfatului, nr. 1, jud. Salaj, Hida, Romania, cod postal: 457175
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii : Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii : Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj obiectiv ce face parte din Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4.Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 753.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de particip.este de 359 lei;Valabilitatea garantiei de particip. este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui printr-una dintre urmatoarele forme: - Virament in contul RO38TREZ5615006XXX000191, TREZORERIA Zalau, (se va prezinta OP in Original) sau- Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante ? original- Printr-un instrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurariGarantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006.Ofertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati (Asociat unic/Asociati/Sustinator tert), privind incadrarea la categoria IMM- Formular 4.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuata se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este de 10% din val. contractului fara TVA si se constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari (Form.25), care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 ? modif. de HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restituigarantia de buna executie in conf. cu art 92, alin 4 din HG 925/2006? modif. de HG 1045/2011.Garantia de buna executie va fi valabila pe toata durata de executie a lucrarilor si pe perioada de garantie a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 1801) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Formular 10.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 11.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 9A.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4)Prezentarea , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006? - Formular 11A, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Dumitru PetrusViceprimar - Tibenschi Aurel-DanutSecretar ? Balota Dumitru DorianContabil ? Souca MariaConsilier local - Blaga CalinConsilier local - Campean-Marian AlexandruConsilier local - Clitan DorelConsilier local - Copaciu PetruConsilier local - Groza GrigoreConsilier local - Muresan FilipConsilier local - Pop IoanConsilier local - Rus IoanConsilier local - Rus Ioan DanielConsilier local - Ungurusan IoanAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul).5)Certificat constatator fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.6)Certificat constatator fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Certificatele constatatoare fiscale se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile.La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.Aceste documente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat .Nota: Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, va fi acceptata si o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. 1) Se va prezenta Certificatul constatator ORC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeascaforma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;? nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului. -Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Formularul nr.19., -1 Sef santier - studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale. Experienta minim 1 an in domeniul constructiilor civile siindustriale; -1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat in domeniullucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale -1Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu decizie numire, indomeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industrialeResponsabil SSM, sau serviciu extern SSM. Pentru fiecare persoana se va prezenta : -CV semnat si datat -diplome de studiu -contract demunca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament; -carnetul demunca/contract individual de munca si/sau recomandari emise de Benef, Echipamentele minime solicitate: GRUP TERMIC DE SUDURAPLACA VIBRATOAREAUTOMACARASe va completa Formularul nr. 22 (declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari), In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele derecunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora Formular 23 si Formular 24. In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract Operatorul economic va face dovada ca areimplementat si mentine un sistem de management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada caare implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conformcerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 16:30