Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitii:" Refacere si modernizare drumuri comunale DC16, DC16B si DC16C, afectate de inundatii in anul 2010, comuna Slatina, judetul Suceava?


Detaliu pentru invitatia numarul 339415
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SLATINA (PRIMARIA COMUNEI SLATINA)
Numar invitatie: 339415/14.11.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: " Refacere si modernizare drumuri comunale DC16, DC16B si DC16C, afectate de inundatii in anul 2010, comuna Slatina, judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SLATINA (PRIMARIA COMUNEI SLATINA)Cod fiscal: 4326841, Adresa: com. Slatina, judetul Suceava, Slatina, Telefon: 0230/545981, Fax: 0230/545981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Slatina, judetul Suceava, Slatina, Romania, cod postal: 727490, telefon: +40 230545981, fax: +40 230545981, persoana de contact: primaria Slatina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Slatina, sat Slatina, comuna Slatina, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: " Refacere si modernizare drumuri comunale DC16, DC16B si DC16C, afectate de inundatii in anul 2010, comuna Slatina, judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: " Refacere si modernizare drumuri comunale DC16, DC16B si DC16C, afectate de inundatii in anul 2010, comuna Slatina, judetul Suceava?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 345, 738 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 86.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participareeste de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contul RO06TREZ5932145020403XXX, cod fiscal 4326841, deschis la Trezoreria municipiului Falticeni.Garantia de participare poate fi constituita si in alta valuta.In aceasta situatie data la care se face echivalenta leu/alta valuta este 20.11.2012, curs BNR
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator(contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: Scisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri successive din sumele datorate din facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180Declaratie privind eligibilitatea ? Formular nr. 1Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care comuna Slatina are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de baniDeclaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinatorII. Art. 181Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular nr. 2Declaratia va fi prezentata, dupa caz de , catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformart. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG nr. 34/2006III.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.- Formular nr. 5IV. Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica- Formular nr. 3V. Sesolicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? Formular nr. 4 . Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator(se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Gherman Ilie ? primarul comunei; Norocel Vasile-secretarul comunei; Cojocaru Antonica ? contabil comuna; Nutu Daniela ?responsabil achizitii publice; Barsanu Laura- Mariana- referent de specialitate; Faluta Loredana- referent asistenta sociala; Morosanu Catalin-consilier local-sef comisie buget finante; Birsan Catalin-consilier membru in comisia buget finante; Mogarzan Gheorghe-consilierVI.Certificat de atestare fiscalaeliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleVII. Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/autoritatile publice locale in circumscriptia careia/carora are sediul social si /sau alte acive impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDocumentele de la pct.VI si VII se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debiterestantecatre bugetul de stat/bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatulconstatatorva fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile continute in certificat vor fi reale/conforme. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de ORC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1I. Valoarea mediei cifrei de afaceriValoarea mediei cifrei de afaceri din activitatea de constructii-montaj din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 8.600.000 leiOfertantul va prezenta: 1.?Informatii generale?-Formular nr. B 1-continand informatii cu privire la cifra de afaceri din constructii-montaj realizate in ultimii 3 ani2.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani incheiati, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2I. Acces la resurseDemonstrarea ca ofertantul are sau va avea avea acces la momentul semnarii contractului la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloare financiare suficiente pentru a realize cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, in valoare de 1.086.000 lei independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurareOfertantul va prezenta declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa rezulte indeplinirea cerinteiFormula dupa care s-acalculat cash-flow-ul( 4.345.738 lei=valoare estimata a contractului /12 luni= perioada de derulare a contractului, fara a se lua in calcul perioada de garantie) × 3 luni=perioada solicitata de autoritatea contractanta.= 1.086.434 lei. Se adopta prin rotunjire suma de 1.086.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinereaexperientei specifice privind realizarea de lucrari de infrastructura de transport ? drumuri, cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 4.300.000 lei exclusive TVA. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta specifica, prin prezentarea a maxim doua contracte, ale caror valori insumate(exclusive taxa pe valoare adaugata) sa fie egala sau mai mare decat pragul impusOfertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani(perioada determinate prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor) iar pentru lucrarile indicate in scopul confirmarii detinerii experientei specifice se solicita: -Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea-Certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective-Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator, recomandare, PV receptie lucrari, Ofertantul va face dovada ca dispune de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform Proiectului tehnic, in cadrul termenului de executie ofertat , cu respectarea prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii mai 2012. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transport si laboratoare vor fi corelate cu tehnologia de executie adoptata , exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata .Echpamentele /facilitatile apreciate ca avand rol hotaratorin executia contractului sunt: statie depreparare betoane de ciment, exploatare de aggregate(balastiera) , statie de sortare-spalare-concasare a agregatelor, laborator gradul II autorizat ISC in conformitate cu Regulamantul aprobat prin HG 808/2005 , echipamente pentru asternerea betonului de ciment( repartitor vibro-finisor), Personal-calitateAsigurarea cu personal de specialitatecu atributii in asigurarea calitatii lucrarilor, respective Responsabil cu controlul tehnic de calitate inconstructii in domeiul drumuri, Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: 1.Coordonator lucrari, ing./subing. Absolvent al unei facultati de profil, cu experienta profesionala in constructia de infrastrucura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin 1 proiect similar2.Responsabil Tehnic cu Executia atestat de MDRT, domeniul IIOfertantul va prezenta informatii referitoare la sudiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si alte personae responsabile pentru executia lucrarilor Formular nr. 8 si Anexa nr. 1Ofertantul va face dovada ca dispune fie de personal angajat, fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut. Ofertantul va prezenta CV( Formular nr. 9), copii dupa diplomele de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie, Asigurarea cu personal de executie (direct productive)Ofertantul va prezenta o declarative referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada detinerii de sufficient personal de executie(direct productive), in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari inauntrul termenului de executie ofertat-Anexa 2 la Formularul nr. 8, Ofertantulva prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze ?Formular nr. 11+Anexa la formular Cerinta nr. 1Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurarea calitatii lucrarilor (managemetul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurarea calitatii (exmplu certificate ISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului, Cerinta nr. 2Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare aunui nivel corespunzator al protectiei mediuluipentru activitatile de executie lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurarea a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie lucrari-certificate ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara.Pentru oferta admisibila cu cel mai mic prêt se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respective 70 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic prêt punctajul se acorda astfel: PPO?n?=(Cel mai mic prêt oferit / Pretul ofertei ?n? )x 70 de puncte
Termenul de executie a contractului
20
Descriere: Pentru cel mai mic termen de executare a contractului se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respective 20 de puncte. Pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctajul astfel: T?n?=(Termen cel mai mic/Termen ?n?) x 20 de puncte Durata minima este de 5 luni iar durata maxima este de 12 luni. Termenul de executare va fi exprimat in luni. Daca termenul de executare ofertat este mai mare decat durata maxima stabilita, oferta va fi declarata neconforma. Daca termenul de executare ofertant este mai mic decat durata minima, oferta nu va fi punctata suplimentar
Perioada garantiei acordata lucrarii
10
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarior este de minim 24 de luni si de maxim 60 de luni de la terminarea lucrarilor. Pentru oferta admisibila cu o perioada de garantie de 60 de luni se acorda punctajul maxim, respective 10 puncte. Pentru ofertele admisibile cu o perioada de garantie acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 24 de luni dar mai mica de 60 de luni, punctajul se acorda astfel: PGL?n?= (perioada garantiei acordata lucrarilor aferenta ofertei?n?/perioada maxima de garantie) x 10 puncte. Ofertele cu o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mica decat 24 de luni calendaristice vor fi respinse ca fiind neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer