Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Retea de canalizare ape uzate menajere in orasul Salistea de Sus, judetul Maramures?- faza P.T
Detaliu pentru invitatia numarul 331043
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331043/03.07.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Retea de canalizare ape uzate menajere in orasul Salistea de Sus, judetul Maramures?- faza P.T
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Salistea de SusCod fiscal: 3627382, Adresa: Str. Liviu Doru Bindea, nr.204, Salistea de Sus, Telefon: +40 0262338007, Fax: +40 0262338250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Liviu Doru Bindea, nr.204, Salistea de Sus, Romania, cod postal: 437295, telefon: +40 0262338007, fax: +40 0262338250, persoana de contact: Stefan Iuga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Liviu Doru Bindea, nr.204, Salistea de Sus, Romania, cod postal: 437295, telefon: +40 0262338007, fax: +40 0262338250, persoana de contact: Stefan Iuga
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Retea de canalizare ape uzate menajere in orasul Salistea de Sus, judetul Maramures?- faza P.T
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin contractul ce face obiectul prezentei proceduri se doreste executarea cu succes a lucrarilor pentru obiectivul de investitie "Retea de canalizare ape uzate menajere in orasul Salistea de Sus, judetul Maramures" -faza P.T: 1. lucrarile de executie retea de canalizare menajera;2. lucrari de executie de subtraversari de drum judetean DJ186;3. lucrari de subtraversae rau IZA;4. cheltuieli conexe organizarii santierului.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 719, 906 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 170.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul: RO56 TREZ 4415 006 XXX00 2069, deschis la TREZORERIA VISEU DE SUS, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei.Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului.Executare garantiilor de participare: in conditiile art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare sau cand ofertantula) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui cf. art.90 din HG nr.925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza cf. Prev. art.90 alin. (3)*) din din HG nr.925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de const. a garantiei de buna exec. va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna exec. se va const. pe intreaga perioada a contractului.Restituirea garantiei de buna exec. se va face in cf. cu prev. art.92 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ult.In cazul ofertantilor care se regasesc in categ. Intrepr. Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna exec. se constit. in procent de 50 % din cuantumul precizat in doc.de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art. 180, 181 si 182 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/ 07.12.2011- Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 38;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari - Formular 6;
- Cazierului fiscal- Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari completarile ulterioare - Formularul 5;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 7. Formularul va fi semnat si de potentialii subcontractanti /potentialii terti sustinatori.- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura, sunt: IUGA STEFAN primar, DUNCA ANUTA-VIORICA secretar, IUGA VASILE topograf, VLAD DUMITRU viceprimar;IUGA STEFAN primar, DUNCA VIORICA secretar, IUGA VASILE topograf, CHIS DUMITRU inspector, consilieri locali CHIS GRIGORE, CHIS ION, CHIS MARIA, CHIS STEFAN, CHIS VASILE, DUNCA IOAN, FONT GHEORGHE, GAGA CRISTIAN VASILE, GAGA SIMION, IUGA MIHAI, IUGA VASILE, VLAD GHOERGHE, VLAD CRISTINA, VLAD IOAN, Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toti mebrii asocierii vor prezenta aceste documente. Subcontractantii nu sunt obligati sa prezinte aceste doc.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181- lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXEIII din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011. Art. 183 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/ 07.12.2011.- Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.- Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.- Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.- Certificat de autorizare emis de operatorul de retele publice de apa canal pentru executia lucrarilor de bransament apa si record canal; extinderi , devieri, inlocuiri de retele de apa si retele de canalizare ; montarea contoare de apa rece;Aviz emis de catre Biroul Roman de Metrologie legala pentru exercitarea activitatii de montare mijloace de masurare; documente sunt emise in baza: Legea nr.11/1994, Legea nr.68/2010, H.G. 1660/2005 modificata cu H.G. nr. 589/2010, H.G. nr.193/2002, H.G. nr.49/2009.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va face dovada disponibilitatii de sustinere a lucrarii prin prezentarea unui document edificator, din care sa reiasa disponibilitatea sumei de 1.450.000, 0 lei pentru o perioada de 6 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata. Suma va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare., Bilantul contabil pe ultimii trei ani incheiati insotit de contul de profit si pierdere.In conditiile Art. 190 din OUG 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, Conform ANEXEI 2 din Ordinul ANRMAP nr. 509 din 14.09.2011, in cazul ofertelor cu sustinere, cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator, respectiv cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani incheiati va fi de cel putin 17.400.000, 0 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BCE pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 = 3, 6826 RON; Anul 2009 = 4, 2399 RON; Anul 2010 = 4, 2106 RON;Anul 2011 = 4, 2379 RON., Identificare financiara ? cont trezorerie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti., Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Angajament ferm ? dc. este cazul ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006 ? se va face dovada resurselor tehnice si/sau profesionale invocate., Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani: - Maxim 2 (doua) contracte avand ca obiect retea de canalizare care insumate sunt in valoare de cel putin 8.453.900, 0 lei fara TVA.- 1 contract de lucrari de drumuri cu subtraversari in valoare de cel putin 73.530, 00 lei, fara TVA.- 1 contract de amenajare albie rau care sa contina si lucrari de subtraversare rau, de cel putin 63.610, 00 lei fara TVA.Cursul valutar la care se calculeza echilaventa leu-euro este cursul BCE din 25.03.2010, 1 Euro = 4, 0633 lei., Declaratie privind utilajele si echipamenteleOfertantul trebuie sa aibaechipamente necesare realizarii lucrarilor, utilaje, mijloace de transport si anume- minim 3 hidroexcavatoare- dispozitiv de subtraversari- panouri de sustinere pentru sprijiniri de maluri- buldoexcavator-2buc; - autobasculanta-2buc; autoutilitara-1buc;
- statie de betoane acreditataLaborator de incercare, declaratie privind personalul-Manager de Proiect/ Coordonator de proiect ? inginer constructor cu experienta de min. 5 ani in domeniu;
-Sef de santier sa fie inginer constructor/ Instalatii, / CFDP, /CH care are o experienta similara de minim 5 ani in domeniu;
- Responsabil tehnic cu calitatatea;
- Responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate retele edilitare, drumuri, amenajari hidro; adica RTE domeniul II CFDP, RTE domeniul V CH, RTE domeniul edilitare IX- Inspector S.S.M.;Inginer atestat A.N.R.E. pentru instalatii electrice ?pentru personalul cheie - manager de proiect/coordonator de proiect, si sef de santierse va face dovada participarii in minim un proiect similar, finalizat, in care aparticipat pe aceeasi functie., Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006., Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens., Informatii privind asociereaIn cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica pot fi indeplinite prin cumul. Acord-ul de asociere trebuie sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contr., ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contr., inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (Liderului); Struct. sau constituirea asocierii nu va fi modif., pe durata exec. contr., decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in sit. exceptionale. Noua asoc. trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate cu cea initiala. Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001:2001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011.Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri., Standarde de protectia mediuluiISO 14001:2005 sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. ertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu in conformitate cu cerintele ISO 14001:2005 sau echivalent. In cazul unei asocieri aceasta conditie trebuie sa fie indeplinita de unul dintre asociati, in copie conform cu originalul, semnata si stampilata de administratorul firmei;In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: ptr cel mai mic = 60 p siP n = pret minim / pretul ofertei x 60 puncte
Durata garantiei lucrarilor
20
Descriere: ptr cea mai mica durata=20p si Pn=termen n /termen maxim x 20p
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: ptr cea mai mica durata = 20 p si P de= (Demin./Den) x 20 p
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP si de la sediul autoritatii contractante Str. Liviu Doru Bindea, nr.204, Salistea de Sus, Romania, cod postal: 437295, telefon: +40 0262338007, fax: +40 0262338250, persoana de contact: Stefan
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 12:58