Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul: "Dezvoltarea economica, sociala si durabila a localitatii Sangeorgiu de Padure prin modernizarea unor strazi din oras?
Detaliu pentru invitatia numarul 334677
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334677/03.09.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul: "Dezvoltarea economica, sociala si durabila a localitatii Sangeorgiu de Padure prin modernizarea unor strazi din oras?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sangeorgiu de Padure (Primaria orasului Sangeorgiu de Padure Mures)Cod fiscal: 4375895, Adresa: Sangeorgiu de Padure str. Livezilor nr. 6 jud. Mures, Sangeorgiu de Padure, Telefon: 0265-580357, Fax: 0265-580357
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sangeorgiu de Padure str. Livezilor nr. 6, jud. Mures, Sangeorgiu de Padure, Romania, cod postal: 547535, telefon: +40 0265580357, fax: +40 0265580357, persoana de contact: Andras Tar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sangeorgiu de Padure str. Livezilor nr. 6, jud. Mures, Sangeorgiu de Padure, Romania, cod postal: 547535, telefon: +40 0265580357, fax: +40 0265580357
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul: "Dezvoltarea economica, sociala si durabila a localitatii Sangeorgiu de Padure prin modernizarea unor strazi din oras?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul ?Dezvoltarea economica, sociala si durabila a localitatii Sangeorgiu de Padure prin modernizarea unor strazi din oras?Modernizarea a 14 strazi din oras, in lungime totala de 7, 390 km.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 295, 849 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 205.900, 00 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Constituita prin: a) scrisoarede garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile; b) ordin de plata depus in contul autoritatiicontractante cont RO54TREZ4825006XXX000339 deschis la Trezoreria Sovata c) alte forme legale de garantare emise de societati deasigurari Garantia de participare se va retine in cuantum de 8589, 58 lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5%. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea Formularului nr. 12 CCertificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12 C_PLIP;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 1.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Csibi Attila Zoltan-primar, Tar Andras-viceprimar si consilier, Nagy Gabriella Edith-contabil sef, Bica Maria - secretar, Losonczi Eniko - administrator RECL/responsabil urbanism, Szabo Francisc - consilier, Misici Mircea - consilier, Morar Rodica - consilier, Bica Rodion - consilier, Laszlo Anna-Maria - consilier, Cocis Dorin Alexandru - consilier, Muresan Zaharia - consilier, Kovrig Zoltan - consilier, Szekely Karoly - consilier, Hegyi Laszlo - consilier, Ambrus Emese - consilier, Osvath Emese - consilier, Szasz Levente Lorand - consilier, Szemely Zsolt Denes - consilier.Formularele 12A, 12B si 1 se vor prezenta de catre toti participantii la procedura(ofertanti/asociati/terti/sustinatori).Subcontractantii vor prezenta doar formularul 1.Certificate privind indeplinirea obligatiilor financiare catre stat: Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conformcu originalul».Vor fi descalificati ofertantii care inregistreaza debite restante. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani a/au executat cel putin un contract similar de lucrari. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 10.295.849, 00 lei (se va lua in considerare valoarea finala a lucrarilor, prin insumarea contractului initial si a actelor aditionale subsecvente, valoare care trebuie precizata si in procesul verbal la terminarea lucrarilor). Se vor considera lucrari similare lucrarile de reabilitare, modernizare drumuri si strazi de interes local. Se va prezenta Contract de executie lucrari, Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau Proces verbal de receptie finala. Recomandare in copie certificata ?conform cu originalul? pentru lucrarile similare solicitate in criteriile de calificare., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare investitiei: Statie de asfalt-1 buc, cu autorizatie de functionare si autorizari tehnice in vigoare, capacitatea trebuie sa fie corelata cu cantitatea de asfalt solicitata in PT si DE, statie de beton?1 buc, cu autorizatie de functionare si autorizari tehnice in vigoare, capacitatea ei trebuie sa fie corelata cu cantitatea de beton solicitata in PT si DE, repartizor finisor asfalt?1 buc, cilindru compactor pentru asfalt (min 8 tone)?2 buc, buldoexcavator-2 buc, excavator pe pneuri-2 buc, autogreder?1 buc, cilindru terasamente?2 buc, buldozer?1 buc, autocisterna pentru apa?1 buc, matura mecanica?1 buc, autogudronator?1 buc, autobasculanta (20 tone)?6 buc.Toate utilajele trebuie sa aiba inspectia tehnica periodica valabila!Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa., Informatii privind personalul tehnic de specialitate: Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri, Responsabil cu controlul calitatii, (CQ) cel putin 1 persoana -inginer cu studii superioare tehnice de lunga durata specializarea CFDP sau CCIA cu autorizatie CQ sau decizie a executantului. Inspector responabil PSI si SSM, cel putin 1 persoana, Manager de proiect, 1 persoana, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura detransport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Sef santier, cel putin 1 persoana.Numarul persoanelor alocate pentru indeplinirea contractului va fi de minim 45 persoane pe perioada executiei lucrarilor., Informatii privind asociatii. Ofertantul va prezenta: a) Lista cuprinzand asociatii, completata de liderul Asocierii. b) Acord de asociere - in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei., Informatii privind subcontractantii. Cerinta minima obligatorie : daca este cazul Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a lucrarilorsubcontractate. Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2001 (2000) sau echivalent.? Nu se admit ofertantii in curs de certificare., Sistem de management de mediu coform ISO 14001 sau echivalent.? Nu se admit ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 36 indice 1 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru ceilalti ofertanti, se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei n pentru criteriul P, pret (n) ? pretul ofertat de ofertantul n.
Durata de garantie acordata lucrarii
30
Descriere: Pentru oferta cu durata de garantie cea mai mare acordata se acorda punctaj maxim, 30 puncte. Pentru celelalte oferte se va aplica formula: G(n) = (perioada(n) /perioada maxima) x punctajul maxim acordat (30 puncte), unde G (n) - punctajul ofertei n pentru criteriul G, perioada (n) ? perioada de garantie acordata de ofertantul n. Perioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni si maxim 84 luni. Ofertele cu garantie mai mare decat maxim nu se vor puncta suplimentar, iar cele sub minimum impus vor fi declarate neconforme. Ofertantul va oferta durata de garantie acordata lucrarilor in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 17:36