Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul "Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural, in comuna Ilia, judetul Hunedoara"
Detaliu pentru invitatia numarul 342971
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342971/20.02.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul "Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural, in comuna Ilia, judetul Hunedoara"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ilia (Consiliul local Ilia Hunedoara)Cod fiscal: 4374164, Adresa: strada Libertatii, nr. 56, Ilia, Telefon: 0040254282716, Fax: 0040254282716
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Libertatii, nr. 56, Ilia, Romania, cod postal: 337270, telefon: +40 254282716, fax: +40 254282716, persoana de contact: Primaria ILIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Libertatii, nr. 56, Ilia, Romania, cod postal: 337270, telefon: +40 254282716, fax: +40 254282716, persoana de contact: Sava Costica, viceprimar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul "Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural, in comuna Ilia, judetul Hunedoara"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Principalele obiective ale contractului constau in Executie lucrari conform cantitatilor si tipurilor de lucrari asa cum sunt prezentate in caietele de sarcini, parte a documentatiei de atribuire.Procentul de cheltuieli diverse si neprevazute este 8, 40%, reprezentand 54.714, 32 lei.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 706, 075.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 10.000 lei, prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se va depune garantia de participare este RO23 TREZ 3762 1360 250X XXXX, deschis la Trezoreria Ilia.In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1 lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 4.431, 36 lei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (conform Anexei nr.1 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare) si, daca este cazul, a Calculului pentru intreprinderile partenere sau legate (conform Anexei nr.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), se aplica reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va face dovada incadrarii in categoria IMM.Curs de schimb BNR din data de 19.12.2012, 1 euro=4, 4672 lei.
Garantie de buna executie
Se constit in cuantum de 10% din val.contr, fara TVA, in max.3 zile de la semn contr, integr printr-un instrum de garant emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contr sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pt fact partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G.925/2006. Se va restitui: 70% din val.garant, in 14 zile de la data incheierii PV de recep la term.lucr, dc nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din val.garantiei, la expir per de garant a lucr exec, pe baza PV de receptie finala.In cazul ofertantilor din categ IMM, cf Leg nr. 346/2004, garant de buna exec se constit in proc de 50% din cuantumul precizat in DA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: prezentare formular 1, Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura si sa o prezinte in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: prezentare formular 2, Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si sa o prezinte in original.In caz de asociere, Declaratia se completeaza de catre fiecare asociat in parte.Cerinta obligatorie: prezentare formular 2A, Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si sa o prezinte in original.In caz de asociere, Declaratia se completeaza de catre fiecare asociat in parte.Cerinta obligatorie: prezentare formular 3, Ofertantul trebuie sa completeze Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: prezentare formular 4. Se solicita completarea Formularului din sectiunea "Formulare si Modele".In cadrul autoritatii contractante se regasesc urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: 1.Omota Marius Gabriel, Primar2.Gotiu Mariana, Contabil Sef, Presedinte3.Zbegan Magdalena, Angajat Primaria Ilia, Membru4.Marian Adela Claudia, Angajat Primaria Ilia, Membrusi persoanele care aproba bugetul (consilierii locali): 1 COSTEA CAROI ZOREL Consilier2 CRISAN DORIN Consilier3 CRISAN LACRAMIOARA Consilier4 IUGA CRISTIAN Consilier asistent5 IUGA MARIUS COSMIN Consilier asistent6 LUCACIU CRISTIAN ADRIAN Consilier7 LUPUT ANDRICA lOAN Consilier8 MARIAN FLORIN LAZ4R Consilier9 PETRESC MARIUS FLA VIUS Consilier10 ROZ TRAIAN Consilier11 SAVA COSTICA Consilier12 SEVESTREAN PETRU I Presedinte de varsta13 SIRB GHEORGHE ConsilierIn cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Cerinta obligatorie: prezentare certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta obligatorie: prezentare Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata fata de: o Bugetul de stat (bugetul consolidat)o Bugetul localSe vor prezenta certificate fiscale, sau un document echivalent, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara depunerii ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate / respinse. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerintele de mai sus. Cerinte obligatorii: Copia Certificatul de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial ? xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali (asociati si administratori)- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.In caz de asociere, aceste documente se solicita pentru fiecare asociat in parte.Din certificatul de inregistrare/ certificatul constatator prezentate, va trebui sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscrisa, ca activitate principala sau secundara, clasa CAEN 4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale sau nerezidentiale (conform CAEN rev. 2).In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de fiecare asociat si constituie conditie de calificare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin. (2) si art. 190 alin (2) din OUG 34/2006, documentele vor fi prezentate obligatoriu si de aceasta persoana.Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente prin care se atesta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile mentionate anterior, va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal al ofertantului privind datele solicitate (datele de identificare ale ofertantului - denumire, adresa sediu, numar de inregistrare; forma de inregistrare; structura actionariatului; obiectul de activitate).Documentele vor fi prezentate in original in limba tarii de origine precum si traduse in limba romana (traducere legalizata).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara Cerinte obligatorii: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - formularului 6 Ofertantul, impreuna cu asociatii (daca e cazul), trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru contractele de lucrari finalizate si considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale similare se va intocmi si se va prezenta Fisa de experienta similara ? formular 7. Contractele de lucrari executate, prezentate in fisele de experienta similara, se vor confirma prin prezentarea proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala si recomandari din partea beneficiarilor, pentru fiecare obiectiv de investitii., Informatii privind experienta similara (cont) Se stabileste ca limita impusa - ofertantul trebuie sa prezinte: cel putin un contract de lucrari de constructii. Contractele prezentate vor fi de aceiasi natura si complexitate cu lucrarile ofertate. Valoarea totala a contractelor prezentate trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata fara suma aferenta procentului ?diverse si neprevazute?, adica 651.361, 00 lei, a contractului propus, pentru lucrari de constructii de cladiri. In cazul asocierii, cerinta se indeplineste in mod cumulativ. Toate documentele sunt obligatorii a se prezenta in forma solicitata., Inform privind personalul Cerinta obligat: Se solicita completarea form 9 - Decl privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere, precum si a formu B1 ? Inform. referit la pers de conducere si pers resp pt indeplinirea contr. Lista pers tehnic de specialitate si de asig a calitatii strict necesar pt indeplinirea contr, tr sa cuprinda minim: - manager/resp de contract: studii super, participarea pe parcursul profes la cel putin un contract de exec de lucr in domeniul constr cladiri pentru serv sociale in cadrul caruia a ocupat pozitia de manager de proiect; - sef santier: cu studii super de spec si experienta in dom care face ob contr minim 2 ani; - resp tehnic cu executia atestat in dom lucrarii ce urmeaza sa fie exec: detine atestare prevazuta de lege valabila la data limita a depunerii ofertelor; - resp tehnic pt calitate: prezinta decizia de numire in acesta calitate; Se vor nominaliza pers diferite si de specialit pt fiecare din pozitiile de mai sus., Inform privind personalul (cont): Ofertele in care nu se vor nominaliza pers diferite si specializ pt fiecare post vor fi respinse. Pt pers nominalizate se vor prezenta copii ale urmat docum: - CV-ul, semnat in orig;. - Diplome de studii in copie conforma cu orig; - Atestate, autorizatii, certif necesare conf prevederilor legale in materie, pt personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita a depunerii ofertei, in copie conforma cu originalul; - Decl de disponibilitate (Formularul 11), in original, pt fiecare dintre specialistii mentionati, care nu sunt angajati ai ofertantului. Lipsa (neprezentarea) vreunui docum solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Din docum prezentate este obligatoriu sa reiasa ca ofertantul dispune de personalul necesar indeplinirii contri de lucrari in corespondenta cu prescriptiile tehnice solicitate si cu obiectul contr. In cazul unei asocieri, cerinta minima se considera indeplinita cumulat., Informatii privind subcontractantii Cerinta obligatorie: In cazul subcontractantilor se solicita completarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? formular 12 cu anexa acestuia. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. In caz de asociere se desemneaza liderul asociatiei. Se completeaza formularul model - formular 15 Acord de asociere. Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/ consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica, Informatii privind dotarile Cerinta obligatorie: Prezentarea in oferta a formularului 8 - Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, insotita de Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice. Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri de utilaje, instalatii si echipamentele tehnice necesare care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze, avand la baza angajamentele cunoscute, ca acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului. In cazul unei asocieri, cerinta minima se considera indeplinita cumulat. Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Standarde de asigurare a calitatii Cerinta obligatorie: Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii (in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent), pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita a depunerii ofertelor. In cazul asocierii se prezinta de catre ofertantul unic/leader., Standarde de protectie a mediului Cerinta obligatorie: Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu (in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent), pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita a depunerii ofertelor In cazul asocierii se prezinta de catre ofertantul unic/leaderPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Punctajul Ppret pentru criteriul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat - 55 puncte b) pentru un alt pret decat cel prevazut la litera a), se acorda punctajul astfel: (pret minim/ alt pret) x 55
Durata de garantie a lucrarii
20
Descriere: Durata de garantie a lucrarilor , exprimata in ani, trebuie sa fie de minim 2 ani si maxim 5 ani. Punctajul Pgarantie pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie? a lucrarii se va acorda astfel: a) pentru durata maxima a perioadei de garantie acordata lucrarii, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare - 20 puncte b) pentru o alta durata decat cea prevazuta la litera a), se acorda punctajul astfel: (termen maxim/alt termen) x 20. Pt perioada de garantie mai mare de 5 ani nu se acorda puncte suplimentarer, iar pt perioade degarantie mai mici de 2 ani oferta este neconforma
Durata de executie
25
Descriere: Term. min. de finaliz. a exec. 5 luni, term. max. de finaliz. a exec. lucr 7 luni. Ofert. care propun cel mai mic term. de exec, mai mare decat cel mal mic term. de finaliz. a exec. lucr. (min.5 luni) si mai mic de 7 luni, vor obt.25 pct. Ceilalti ofert. care propun un term. de finaliz. a exec. lucr. mai mare decat cel mal mic term.de finaliz. a exec. lucr. (min.5 luni) si mai mic de 7 luni, primesc punct. calc. astfel: Pct. n = (term. cel mai mic ofertat / term. ofertat?n?) x 25, Ofert. care vor avea term. de finaliz. a exec. lucr. mai mic de 5 luni nu vor fi punctate suplimentar (vor primi 0 pct.). Ofert. care vor avea term. de finaliz. a exec. lucr. mai mare de 7 luni vor fi consid. neconf. Ment. ca term. propus este sustinut/ justificat prin doc. referit. la Org / Progr.de lucru propus pt. toate activit. aferente exec. contr, din cadrul prop. teh, conf/ment. caietului de sarcini, grafic Gantt completat pe saptamani care devine anexa la contract.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 11:39