Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE TURISTICA SI MARKETINGUL SERVICIILOR LEGATE DE TURISMUL RURAL IN COMUNA BALINT, JUD. TIMIS?


Detaliu pentru invitatia numarul 344942
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Balint (Consiliul Local Balint Timis)
Numar invitatie: 344942/09.04.2013
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE TURISTICA SI MARKETINGUL SERVICIILORLEGATE DE TURISMUL RURAL IN COMUNA BALINT, JUD. TIMIS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balint (Consiliul Local Balint Timis)Cod fiscal: 4357970, Adresa: Balint, nr. 135, Balint, Telefon: 0256333100, Fax: 0256333100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Balint, nr. 135, Balint, Romania, cod postal: 307005, telefon: +40 256333100, fax: +40 256333100, persoana de contact: Danut Crasovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Balint, loc. Balint, nr. 135, jud. Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE TURISTICA SI MARKETINGUL SERVICIILORLEGATE DE TURISMUL RURAL IN COMUNA BALINT, JUD. TIMIS?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii pentru obiectivul: ?INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE TURISTICA SI MARKETINGUL SERVICIILORLEGATE DE TURISMUL RURAL? IN COMUNA BALINT, JUD. TIMIS?Valoarea lucrarilor diverse si neprevazute prevazute de proiectant in devizul general: 50.000 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 616, 051 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 11.300 lei (IMM reducere la 50%). Cursul leu/euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare: cursul BNR valabil in ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr­un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c) in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Valoarea ce va fi retinuta se va calcula pe baza valorii estimate care nu cuprinde lucrarile diverse si neprevazute.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului (IMM reducere la 50%). Modalitatea de constituire: conf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10); acest document se va prezenta (completat corespunzator in ce priveste neincadrarea in art 180 si art. 181 literele a, c 1 si d) si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: ­- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);­- Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular Anexa nr. 50).III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51). Acest document se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Crasovan Danut, Bekesi Iuliu, Iosa Cornel, Fesus Magdolna, Marchevici Maximilian Roman, Balint Stefan, Birau Gheorghe Ispas, Cuzman Danut Vasile, Frantescu Gheorghe, Garas Petru, Ionescu Ioan, Mos Ioan, Rummel Francisc, Tarziu Adrian, Todea Lucian Nicolae, Muntean Dumitru Floarea, Diriczi Franciska Viorica, Micula Dorinel.IV. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 2);Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente inacest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile precizate in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minim: 1.132.000 lei.Modalitati de indeplinire: 1. Declararea, in formularul Informatii generale (Formular Anexa nr. 11), a cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs); pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR;2. Prezentarea de Bilanturi contabile sau alte documente edificatoare; Forma de depunere a acestor documente: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, in valoare 212.269 lei, pentru o perioada impusa de 3 luni.Modalitati de indeplinire: 1.prezentarea de declaratii bancare sau alte documente-adresate autorit.contr.si nominalizate pentru contractul in cauza. Suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului, in cazul ofertei castigatoare., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva (conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11 indic.1 din HG 925/2006). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri sau cea privind experienta similara, va fi indeplinita in intregime de o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea Formularului Anexa nr.16; pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR;2. prezentarea decertificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Experienta similara: Executarea, in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere), de lucrari similare celor in cauza (lucrari de constructii de cladiri) in cadrul a cel putin 1 contract si maximum 2 contracte, a caror valoare cumulata, fara TVA, a fost de cel putin 566.000 lei.Modalitati de indeplinire: 1. Prezentarea de informatii relevante din Contracte de lucrari similare;sau2. Prezentarea PV de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala;sau3. Prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a oblig.contr. (Formular Anexa nr.57) sau a altor doc.emise sau contrasemnate de clientul beneficiar priv. modul de indepl.a oblig.contr.(recomandari). Pt.confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Modalitate de indeplinire: 1. prezentareaFormular Anexa nr. 14., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Personal de specialitate: Sef de santier (specializarea: constructii civile), Responsabil tehnic cu executia(specializarea: constructii civile), Responsabil cu controlul calitatii (specializarea: constructii civile), Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca.
Modalitati de indeplinire:
1.prezentarea Declaratiei privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor;2.prezentareade documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator(spre ex contracte de munca, extras REVISAL, etc);se accepta si angajament de participare(declaratie de disponibilitate);3.prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: Curriculum Vitae, documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate in CV-urile prezentate(diplome, certificate, atestate, autorizatii, legitimatii, etc)., Personal muncitor de specialitate (personal calificat): 2 betonisti, 2 fierar-betonisti, 2 zidari, 2 zugravi, 2 instalatori, 2 electricieni.
Modalitati de indeplinire:
1. prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care personalul muncitoro are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex. contracte de munca, extras REVISAL, etc.) sau angajament de participare (declaratie de disponibilitate);
2. prezentarea de documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate (diplome, certificate, autorizatii, etc.)., Asigurarea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (conform C8 si C9 din caietul de sarcini).
Modalitati de indeplinire:
1. prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular Anexa nr.13);
2. prezentarea de documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari. De ex: facturi fiscale, contracte de inchiriere, contracte de leasing, contracte de comodat, etc.; se permite si prezentarea unui angajament., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Modalitati de indeplinire: 1.prezentarea Declaratiei privind subcontractantii(Formular Anexa nr.18);2.In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Acordului de subcontractare (Formular 9)., Capacitatea tehnica si profesionala a of.poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre of.si pers.respectiva(conf.art.190 din OUG 34/2006 si art.11^1 din HG925/2006).In cazul in care of.isi demonstreaza capacit.tehnica si profes.invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profes.invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire.Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri sau cea privind experienta similara, va fi indeplinita in intregime de o singura pers., respectiv un singur tert sustinator., Forma de depunere a documentelor de calificare: conf. art.5 din Ordinul nr. 509/2011. Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 9001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: 1.Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 9001 sau echivalent. Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul asocierii, aceasta cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii, pt.partea din contract pe care o realizeaza., Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 14001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: 1.Prezentarea de doc./certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre of.a standardelor de protectie a mediului pentruactivitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf.ISO 14001 sau echiv.Se accepta si certif.echiv.emise de organisme stabilite in alte state ale UE. In cazul in care op.ec.nu detine un certif. de mediu astfel cum este solicitat de autorit.contr., se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de op.ec.respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirmaasig.unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul asocierii, aceasta cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru alasocierii, pt.partea din contract pe care o realizeaza. Forma de depunere a doc.de calific.: conf.art.5 din Ordinul nr.509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer