Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul ,,Modernizare DC 140-km 12 +476 - km 13 + 676 , comuna Focuri, judetul Iasi?


Detaliu pentru invitatia numarul 357541
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FOCURI
Numar invitatie: 357541/14.02.2014
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul , ,Modernizare DC 140-km 12 +476 - km 13 + 676 , comuna Focuri, judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FOCURICod fiscal: 4540046, Adresa: COMUNA FOCURI, JUDETUL IASI, Focuri, Telefon: 0232413620, Fax: 0232413717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Banu, numarul 6, Iasi, Romania, cod postal: 700127, telefon: +40 232222288, fax: +40 232217822- sediul consultantului SC SYLVER ROM SRL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Banu, numarul 6, Iasi, Romania, cod postal: 700127, telefon: +40 232222288, fax: +40 232217822 - sediul consultantului SC SYLVER ROM SRL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul , ,Modernizare DC 140-km 12 +476 - km 13 + 676 , comuna Focuri, judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul , ,Modernizare DC 140-km 12 +476 - km 13 + 676 , comuna Focuri, judetul Iasi?, conform sectiunii "Caiet de sarcini" din cadrul documentatiei de atribuire, atasata prezentei invitatii. Valoarea estimata a achizitiei este de 794163, 58 lei fara TVA si nu contine cheltuieli pentru diverse si neprevazute. Conform documentatiei tehnico-economice nu exista cheltuieli pentru diverse sineprevazute.Valoarea pentru cheltuieli diverse si neprevazute este zero.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 794, 163.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare la procedura: 15.883 lei. Garantia de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin virament bancar cont: RO19TREZ4065006xxx014120, Trezoreria Iasi, cod fiscal 4540046. In cazul respingerii de catre CNSC a unei eventuale contestatii formulate de catre un ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art 278 ^1 din OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 76 din 30/06/2010, urmand ca, in situatia in care contestatia va fi respinsa, suma mai sus mentionata sa se faca venit la bugetul de stat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelugita in mod corespunzator. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pt operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta): data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin din HG 925 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 12A din Sectiunea Formulare) Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea Formulare). Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 2C din Sectiunea Formulare) ? original. Cerinta este aplicabila ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator. Mentionam ca persoana din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie este Macovei Vasile ? Primar. Persoane care isi desfasoara activitatea in cadrul autoritatii contractante: Vladeanu Gheorghe - viceprimar, secretar - Gradinaru Elena; Mihai Ciobanu ? presedinte cu drept de vot, Gradinaru Elena - membru comisie, Stavarache Petronela - membru comisie.Membri supleanti: Birjovanu Mihai, Corneanu Maria, Tautu Vasile. Din consiliul local al comunei Focuri fac parte: Dumitriu Petru, Prepelita Maria, Cocea Elena, Giurgica Mihai, Pantiru Constantin, Baban Marius-Constantin, Popa Ioan, Stogrinca Constantin, Burlacu Ioan, Timofte Fanica, Burlacu Dragomir, Murariu Viorel-Vasile.- Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator vor prezenta in conformitate cu art. 1, alin 2 din Ordinul 170 din 07/05/2012 documente pe care le considera edificatore pentru a se asigura faptul ca nu se inscriu in situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. N din Sectiunea Formulare)? original. Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii (Formularul nr. C1 din Sectiunea Formulare) ? original. Sa-si indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat si BugetuluiLocal : - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se acceptaoferte cu datorii esalonate, conform legii. (original sau copie semnata pentru conform cu originalul).- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, sau copie semnata pentru conform cu originalul). In cazul in care ofertantii au mai multe puncte de lucru, acestia vor prezenta certificatele si de la punctul de lucru implicat in derularea contractului (daca este cazul). Omisiunea prezentarii unui certificat este asimilabila situatiei de neindeplinire a criteriului de calificare.-Prezentarea cazierului judiciar eliberat de institutiile abilitate (original, sau copie semnata pentru conform cu originalul).-Prezentarea cazierului fiscal eliberat de institutiile abilitate (original, sau copie semnata pentru conform cu originalul). - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. ? copie conform cu originalul- Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului (original sau copie semnata pentru conform cu originalul)din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de ONRC. Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri autorizate.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 4 Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM - daca este cazulDeclaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM conform Formular 6 - in original - Nota: In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 6., Cerinta nr. 3 Media cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani calendaristici(2011, 2012, 2013), care trebuie sa fie cel putin 1.550.000 lei. Pentruechivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BCE., Cerinta nr. 2 Bilanturile contabile pentru anii financiari 2011, la data de 31.12.2011, si 2012, la data de 31.12.2012, precum si balanta sintetica aferenta lunii decembrie 2013, in copie semnate "conform cu originalul"., Cerinta nr. 1 Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? pe anul 2012 (la data de 31.12.2012) sa fie mai mare sau cel putin egal cu 95%;Se va prezenta: Scrisoare/Declaratie emisa de o societate bancara care sacontina, cel putin, informatii privind: Datele de identificare, lichiditateagenerala experienta de lucru cu clientul (document original).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 5 Acord de asociere in cazul in care mai multe persoane juridice depun oferta comuna, Cerinta nr. 4 Personal cheie solicitat: pentru indeplinirea contractului precumsi documentele care certifica atestarea si calificarea acestora pe posturilenominalizate;
- Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - constructii rutiere.- Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - constructii rutiere.- Sef lucrari drumuri ? inginer/subinginer CFDP- Lucrator desemnat SSMSe va prezenta: - lista cu personalul minim necesar si suficient pentru buna indeplinire acontractului ce urmeaza sa fie atribuit- Copii dupa contractele individuale de munca incheiat intre parti sau contract de colaborare.- Copii dupa diplome de studii pentru personalul cheie pentru executie.- Copii dupa certificatele de atestare profesionala sau acte doveditoare acalificarii profesionale pentru personalul cheie.- Copie dupa atestatarea RTE valabil la data limita de depunere a ofertelor.- Copie dupa certificat de atestare profesionala in SSM.Se accepta si angamentul de participareOfertantul va prezenta o lista cu personalul direct productiv propus pentru asigurarea executiei lucrarii., Cerinta nr. 3 Ofertantul va prezenta lista cu utilajele minime necesare si suficiente pentru buna indeplinire a contractului ce urmeaza sa fie atribuit, in conformitate cuprevederile caietului de sarcini si avand in vedere activitatile ce urmeaza a fi realizate. Se vor prezenta documente privind proprietatea acestora si modul de detinere indiferent de forma detinerii acestora (proprietate, leasing, contracte de inchiriere, etc)Vor fi acceptate si declaratii de disponibilitate pentru utilajele ce vor fi angajate in indeplinirea contractului., Cerinta nr. 2 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 1 Prezentarea Listei principalelor lucrari similare executate in
ultimii 5 ani, care sa contina minim un contract de lucrari similare obiectului
contractului executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 775.000 lei fara TVA. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011. Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si
locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate
cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Documentele prezentate trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
b) daca pe parcursul executiei lucrarii au fost inregistrate abateri
Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta:
- contract de lucrari copie/ proces verbal de receptie copie / recomandare beneficiar copie / alte documente relevante
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta
comunicat de BCE. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentrusistemul de management de mediu ISO 14001 din domeniul obiectului contractului sau echivalent. Certificat ISO 14001 din domeniul obiectului contractului sau echivalent., Standard de asigurare a calitatii-Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001 din domeniul obiectului contractului sau echivalent. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe saudovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii
30
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer