Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul ,,Modernizare drum satesc DS 111, sat Ipatele, comuna Ipatele, judetul Iasi?


Detaliu pentru invitatia numarul 356881
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA IPATELE (CONSILIUL LOCAL IPATELE)
Numar invitatie: 356881/14.01.2014
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul , ,Modernizare drum satesc DS 111, sat Ipatele, comuna Ipatele, judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IPATELE (CONSILIUL LOCAL IPATELE)Cod fiscal: 4540496, Adresa: COMUNA IPATELE JUDETUL IASI, Ipatele, Telefon: 0232228855, Fax: 0232228855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA IPATELE JUDETUL IASI, Ipatele, Romania, cod postal: 707265, telefon: +40 232228855, fax: +40 232228855, persoana de contact: COSTICA POSTARNAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ipatele, localitatea Ipatele, comuna Ipatele, judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul , ,Modernizare drum satesc DS 111, sat Ipatele, comuna Ipatele, judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea totala estimata calculata pe baza bugetului indicativ totalizator al proiectului aprobat, este de 588.732 lei, fara TVA compusa din valoarea de C+M supusa ofertarii fara TVA in suma de 581.508lei si din valoarea pentru Diverse si neprevazute in suma de 7224 lei fara TVA ? reprezentand 1, 2423% .Valoarea totala este defalcata astfel: Cap. 4 Constructii si instalatii - 577.896 leiCap. 5.1 Organizare de santier ? 3612 leiTOTAL - 581.508 lei fara TVACap. 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute ? 7224 leiTOTAL GENERAL - 588.732 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 588, 732 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in cuantum de 10.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu completarile ulterioare ? prin virament bancar in contul nr. ro24trez4065006xxx013060 - Trezoreria iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui si in valuta la cursul din data publicarii invitatiei de participare.? In cazul formularii unei CONTESTATII, autoritatea contractanta va RETINE suma prevazuta in art. 278 indice 1 OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 76 din 30/06/2010, urmand ca, in situatia in care contestatia va fi respinsa, suma mai sus mentionata sa se faca venit la bugetul de stat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin din HG 925 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 12A din Sectiunea Formulare) Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea Formulare). Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 2C din Sectiunea Formulare) ? original.Cerinta este aplicabila ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator. Mentionam ca Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Postarnac Costica ? primar, Polcovnicu Nicolae - viceprimar, Diaconu Liliana - secretar comuna, Boaca Ana ? presedinte cu drept de vot, Diaconu Liliana -membru comisie, Musteret Ioan - membru comisie, Haciu Dan-Marion - membru comisie, Voicu Elena Luminita- membru comisie. Din consiliul local al comunei Ipatele fac parte: Bazon Elena, Lupu Cristinel, Papa Ana-Maria, Gologan Constantin, Ciumala Maricica, Mihailescu Viorica, Boaca Mihai, Grigore Daniel, Vieru Dorin, Mironeanu Vasile.- Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator vor prezenta in conformitate cu art. 1, alin 2 din Ordinul 170 din 07/05/2012 documente pe care le considera edificatore pentru a se asigura faptul ca nu se inscriu in situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. N din Sectiunea Formulare)? original. Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii (Formularul nr. C1 din Sectiunea Formulare)- originalSa-si indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat si Bugetului Local : Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, conform legii. (original sau copie semnata pentru conform cu originalul).- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor (original, sau copie semnata pentru conform cu originalul). In cazul in care ofertantii au mai multe puncte de lucru, acestia vor prezenta certificatele de la fiecare dintre aceste puncte. Omisiunea prezentarii unui certificat este asimilabila situatiei de neindeplinire a criteriului de calificare.-Prezentarea cazierului judiciar si cazier fiscal eliberat de institutiile abilitate(original, sau copie semnata pentru conform cu originalul). - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. ?copie conform cu originalul- Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului (original sau copie semnata pentru conform cu originalul) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de ONRC. Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifra deafaceri globale pe ultimii 3 ani calendaristici (2011, 2012, 2013), care trebuie sa fie cel putin 1.000.000 lei.Nota! Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Suma solicitata este de 193.000 lei. Perioada pentru care se solicita este de 3 luni (Valoarea cash-flow a fost obtinuta prin aplicarea formulei valoare estimata contract/perioada derulare contract) Xperioada solicitata de autoritatea contractanta = SS = suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impus), Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? pe anul 2012 (la data de 31.12.2012) sa fie mai mare sau cel putin egal cu 95%;Se va prezenta: Scrisoare/Declaratie emisa de o societate bancara care sa contina, cel putin, informatii privind: Datele de identificare, lichiditatea generala experienta de lucrucu clientul (document original).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, lucrari a caror valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 500.000 lei fara TVA, prin prezentarea unui contract executat in ultimii 5 ani de la data limita de depunere ofertelor.Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011. Nota! Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele prezentate trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarii au fost inregistrate abateriPentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: - contract de lucrari copie/ proces verbal de receptie copie / recomandare beneficiar copie / alte documente relevante, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul va prezenta lista cu utilajele minime necesare si suficiente pentru buna indeplinire a contractului ce urmeaza sa fie atribuit, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini si avand in vedere activitatile ce urmeaza a fi realizate. Se vor prezenta documente privind proprietatea acestora si modul de detinere indiferent de forma detinerii acestora (proprietate, leasing, contracte de inchiriere, etc)Vor fi acceptate si declaratii de disponibilitate pentru utilajele ce vor fi angajate in indeplinirea contractului, Personal cheie solicitat: pentru indeplinirea contractului precum si documentele care certifica atestarea si calificarea acestora pe posturile nominalizate;? Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- constructii rutiere? Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - constructii rutiere.? Sef lucrari drumuri ? inginer/subinginer CFDP? Lucrator desemnat SSMSe va prezenta: - lista cu personalul minim necesar si suficient pentru buna indeplinire a contractului ce urmeaza sa fie atribuit.- Copii dupa contractele individuale de munca incheiat intre parti sau contract de colaborare.- Copii dupa diplome de studii pentru personalul cheie pentru executie.- Copii dupa certificatele de atestare profesionala sau acte doveditoare a calificarii profesionale pentru personalul cheie.- Copie dupa atestatarea RTE valabil ladata limita de depunere a ofertelor.- Copie dupa certificat de atestare profesionala in SSM.Se accepta si angamentul de participareOfertantul va prezenta o lista cu personalul direct productive propus pentru asigurarea executiei lucrarii., Acord de asociere in cazul in care mai multe persoane juridice depun ofertacomuna Standard de asigurare a calitatii - Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001 din domeniul obiectului contractului sau echivalent. Se va prezenta o copie dupa certificat .Se vor accepta conform legii alte certificate echivalente si adeverinta privind incheierea auditului final pentru acordarea certificatului., Certificat ISO 14001 din domeniul obiectului contractului sauechivalent. Se va prezenta o copie dupa certificat .Se vor accepta conform legii alte certificate echivalente si adeverinta privind incheierea auditului final pentru acordarea certificatului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer