Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT: ?MODERNIZARE DRUM DC 96 OHABA LUNGA ? DUBESTI, CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA OHABA LUNGA, ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA OHABA LUNGA, CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA DUBESTI, ALIMENTARE CU APA LOCALIT


Detaliu pentru invitatia numarul 328921
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA OHABA LUNGA
Numar invitatie: 328921/07.06.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT: ?MODERNIZARE DRUM DC 96 OHABA LUNGA ? DUBESTI, CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA OHABA LUNGA, ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA OHABA LUNGA, CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA DUBESTI, ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA DUBESTI, REABILITARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL LOCALITATEA DUBESTI, AFTER SCHOOL LOCALITATEA OHABA LUNGA? (LOTURILE 1-7)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OHABA LUNGACod fiscal: 4357872, Adresa: OHABA LUNGA, NR.33, JUDETUL TIMIS, Ohaba Lunga, Telefon: 0256333309, Fax: 0256333309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Ohaba Lunga, loc. Ohaba Lunga, str. Principala, nr. 33, jud. Timis, Romania, cod postal: 307300, telefon: +40 256333309, fax: +40 256333309, persoana de contact: ION LAZARESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Ohaba Lunga, loc. Ohaba Lunga, str. Principala, nr. 33, jud. Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT: ?MODERNIZARE DRUM DC 96 OHABA LUNGA ? DUBESTI, CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA OHABA LUNGA, ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA OHABA LUNGA, CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA DUBESTI, ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA DUBESTI, REABILITARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL LOCALITATEA DUBESTI, AFTER SCHOOL LOCALITATEA OHABA LUNGA? (LOTURILE 1-7)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari: Lotul 1 - ?MODERNIZARE DRUM DC 96 OHABA LUNGA ? DUBESTI?;Lotul 2 ? ?CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA OHABA LUNGA?;Lotul 3 - ?ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA OHABA LUNGA?;Lotul 4 ? ?CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA DUBESTI?;Lotul 5 ? ?ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA DUBESTI?;Lotul 6 ? ?REABILITARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL LOCALITATEA DUBESTI?;Lotul 7 ? ?AFTER SCHOOL LOCALITATEA OHABA LUNGA?.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 534, 283 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: pt. LOT 1:87000 lei, pt. LOT 2:41000 lei, pt. LOT 3:16000 lei, pt. LOT 4:20000 lei, pt. LOT 5:13000 lei, pt. LOT 6:8000 lei, pt. LOT 7:4000 lei (IMM reducere la 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c)in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic.1 din O.U.G. nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului(IMM reducere la 50%).Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10); daca este cazul, acest document se va prezenta si de tertul sustinator, in acest caz declaratia fiind completata doar in ce priveste neincadrarea in art 180 si neincadrarea in art. 181 literele a), c 1) si d).2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, eliberat de administratia locala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular Anexa nr. 50).III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51). Acest document se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Lazarescu Ion, Viceprimar: Murarescu Gigi, Secretar: Lupulescu Ionel, Contabil: Sirbu Doru, Promotor local: Oarga Petru, Responsabil achizitii: Murarescu Gigi, Membrii comisiei de evaluare: Murarescu Gigi, Sirbu Doru, Oarga Petru, Consilieri locali: Murarescu Gigi, Zarie Ionel, Coman Vasile, Triponescu Nelu, Rosu Ioan, Pascaru Mihai, Marinescu Florin, Peia Ioan, Oprescu Romulus.IV. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 2);Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri(globala)pe ultimii 3 ani de minimum: -pt.LOT 1:8.705.000 lei;
-pt.LOT 2:4.122.000 lei;
-pt.LOT 3:1.620.000 lei;
-pt.LOT 4:2.026.000 lei;
-pt.LOT 5:1.342.000 lei;
-pt.LOT 6:829.000 lei;
-pt.LOT 7:417.000 lei.Modalitati de indeplinire: 1.prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globala care vizeaza activit.din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs(Formular Anexa nr.12);pt.echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR/BCE;2.prezentarea de Bilanturi contabile sau alte documente edificatoare.Forma de depunere a acestor documente: conf.art.5 din Ordinul nr.509/2011.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta doc.mentionate mai sus.Pt.ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de af.poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata.Pt.a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Decl.privind incadrarea op.ec.in categ.IMM(Formular 5), Confirmarea faptului ca la semnarea contractului, ofertantul va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pt.a realiza cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de: 1450000 lei ? pt.LOT 1, 687000 lei ? pt.LOT 2, 270000 lei ? pt.LOT 3, 337000 lei ? pt.LOT 4, 223000 lei ? pt.LOT 5, 138000 lei ? pt.LOT 6, 69000 lei ? pt.LOT 7, pentru o perioada impusa de 3 luni.Modalitati de indeplinire: 1.prezentarea de declaratii bancare sau alte documente-adresate autoritatii contractante si nominalizate pentru contractul in cauza., Forma de depunere a acestor documente: conf.art.5 din Ordinul 509/2011.Capacit.ec.si fin.a of.poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor jurid.existente intre of.si pers.respectiva(conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11^1 din HG 925/2006).In cazul in care of.isi demonstreaza situatia ec.si fin.invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., atunci acesta are oblig.de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia of.resursele fin.invocate.Pers.care asigura sustinerea fin.nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proced.de atrib., conf.art.180, art.181 lit.a, c1 si d si art.69^1 din OUG 34/2006.Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de o singura pers., respectiv un singur tert sustinator
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal de conducere: Sef de santier (specializarea: constructii drumuri-pt. LOT 1; constructii hidro-edilitare?pt. LOT 2, 3, 4 si 5; constructii civile pt. LOT 6 si 7).Modalitati de indeplinire: 1.prezentarea de inf.referit. la personalul/organismul tehn.de specialit.de care dispune sau al carui angajam.de participare a fost obtinut, in special pentru asig.contr.calit.: -Decl.priv.pers.respons.pt.exec.lucr.(Formular Anexa nr.35);
- doc.prin care sa se demonstr.relatia de munca pe care expertul o are cu of./tertul sust.(spre ex. Contr.de munca, extras REVISAL, contr.de colab., etc.) valab.pe toata per.de derulare a contr.de lucr.;2. prezentarea de inf.referit.la studiile, pregat.prof. si calif.person.de conduc., precum si ale pers.respons. pt.exec.lucr.: CV(Formular 7), doc.suplim.prin care se conf.compet.si abilit.declarate in CV-urile prezentate (diplome, certif., atestate, etc, dupa caz)., Experti cheie: Respons.teh.cu exec.(RTE), cu specializ.: constr.drumuri-pt. LOT 1;constr.hidro-edilitare-pt. LOT 2, 3, 4 si 5; constr.civile-pt. LOT 6 si 7;Coordonator in materie de sanatate si securit.in munca, conf. H.G.300/2006(pt. LOT 1, 2, 3, 4, 5, 6 si 7).Modalitati de indeplinire: 1.prezentarea de inf.referit. la personalul/organismul tehn.de specialit.de care dispune sau al carui angajam.de participare a fost obtinut, in special pentru asig.contr.calit.: -Decl.priv.pers.respons.pt.exec.lucr.(Formular Anexa nr.35);
- doc.prin care sa se demonstr.relatia de munca pe care expertul o are cu of./tertul sust.(spre ex. Contr.de munca, extras REVISAL, contr.de colab., etc.) valab.pe toata per.de derulare a contr.de lucr.;2. prezentarea de inf.referit.la studiile, pregat.prof. si calif.person.de conduc., precum si ale pers.respons. pt.exec.lucr.: CV(Formular 7), doc.suplim.prin care se conf.compet.si abilit.declarate in CV-urile prezentate (diplome, certif., atestate, etc, dupa caz)., Personal muncitor de specialitate(personal calificat): pt. LOT 1:2 betonisti, 4 lucratori pentru drumuri, 4 asfaltatori ;pt. LOT 2, 3, 4 si 5:2 betonisti, 2 instalatori, 2 sudori; pt. LOT 6 si 7:2 betonisti, 2 zidari, 2 zugravi, 2 instalatori, 2 electricieni.Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular Anexa nr. 14);2. prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care acesta o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex. contracte de munca, extras REVISAL, contracte de colaborare, etc.), precum si documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate (diplome, certificate, autorizatii, etc.)., Utilaje, instal., echip.teh.: -pt.LOT 1:1 statie asfalt, 1 statie de betoane, 1 autobeton., 4 autobasc., 2 excavat., 2 buldoz., 2 autogred., 2 compactoare, 1 repartiz.asfalt, 1 lab.autoriz.grd.2;
-pt.LOT 2, 3, 4 si 5:1 statie de betoane, 1 autobet., 4 autobasc., 2 excavat., 2 buldoz., 1 autogred., 1 trailer, 1 lab.autoriz.grd.2;
-pt.LOT 6 si 7:1 statie de betoane, 1 autobeton., 2 autobasc., 1 excav., 1 buldoz., 1 incarcat.frontal, 1 lab.autoriz.grd.2.Mod.de indep.: 1.prezent.unei decl.ref.la util., inst., echip.teh.de care poate disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr.de lucr.(Form.Anexa 13);2.prezent.de doc.prin care of.sa faca dovada dispon.si function.util., instal. si echip.teh.implic.in realiz.ob.contr.de lucr. De ex: fact.fisc., contr.de inchir., etc.;carti de ident./certif.de inmatr.pt.vehic.rutiere; rap.de insp.pt.utilaje, mijl.de transp., statie de asf.si statie de bet.(emise de un org.abilit.); autoriz.lab.de incerc.propus pt.efect.test.si incerc., precum si, daca este cazul, acord./contr.cu un lab.autoriz.;etc., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind subcontractantii (Formular Anexa nr. 18).Resursele materiale si umane alesubcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare incontractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante inacest sens.In cazul subcontractarii unei parti a contractului, ofertantul castigator va prezenta, la semnarea contractului, Acordul/acordurile de subcontractare incheiat(e) cu subcontractantii (Formular 9), acest(e) document(e) constituind anexa(e) la contract., Forma de depunere a documentelor de calificare: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG 34/2006 si art. 11 indic.1 din HG925/2006).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf.art.180, art.181 lit.a, c1 si d si art. 69^1 din OUG 34/2006., Pt.Lotul 1: experienta similara: executarea, in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), de lucrari similare celor in cauza(lucr.de constr.de drumuri), in valoare de min.4352000 lei(TVA exclus); cerinta poate fi indeplinita din max.2 contracte.Mod.de indepl.: 1.prezentarea Decl.privind lista princip. lucr.exec.in ultimii 5 ani(Form.Anexa nr.16);2.prezentarea de inf. relevante din Contr.de lucr.sim.;3.prezentarea PV de receptie part./la termin.lucr./finala;4.prezentarea Certific.privind modul de indepl.a oblig.contract.(Formular Anexa nr.57) sau a altor doc.emise sau contrasemn.de clientul benef.priv.modul de indepl.a oblig.contract.(recomandari). Pt.confirm.lucr.exec., respectivele certificari/recom.trebuie sa indice benef., indiferent daca acestia sunt autorit.contr.sau clienti privati, val., perioada si locul exec.lucr., sa precizeze daca lucr.au fost efect.in conform.cu normele prof.din domeniu.Pt.echiv.lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu rap.de BNR/BCE., Pt.Lotul 2: experienta similara: executarea, in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), de lucr.similare celor in cauza(lucr.de constr.de canalizare de ape reziduale), in val.de min.2061000 lei(TVA exclus);cerinta poate fi indepl.din max.2 contracte.Mod.de indepl.: 1.prezentarea Decl.privind lista princip. lucr.exec.in ultimii 5 ani(Form.Anexa nr.16);2.prezentarea de inf. relevante din Contr.de lucr.sim.;3.prezentarea PV de receptie part./la termin.lucr./finala;4.prezentarea Certific.privind modul de indepl.a oblig.contract.(Formular Anexa nr.57) sau a altor doc.emise sau contrasemn.de clientul benef.priv.modul de indepl.a oblig.contract.(recomandari). Pt.confirm.lucr.exec., respectivele certificari/recom.trebuie sa indice benef., indiferent daca acestia sunt autorit.contr.sau clienti privati, val., perioada si locul exec.lucr., sa precizeze daca lucr.au fost efect.in conform.cu normele prof.din domeniu.Pt.echiv.lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu rap.de BNR/BCE, Pt.Lotul 3: experienta similara: executarea, in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), de lucrari similare celor in cauza(lucr.pt.conducte de aliment.cu apa), in val.de min.810000 lei(TVA exclus);cerinta poate fi indepl.din max.2 contracte.Mod.de indepl.: 1.prezentarea Decl.privind lista princip. lucr.exec.in ultimii 5 ani(Form.Anexa nr.16);2.prezentarea de inf. relevante din Contr.de lucr.sim.;3.prezentarea PV de receptie part./la termin.lucr./finala;4.prezentarea Certific.privind modul de indepl.a oblig.contract.(Formular Anexa nr.57) sau a altor doc.emise sau contrasemn.de clientul benef.priv.modul de indepl.a oblig.contract.(recomandari). Pt.confirm.lucr.exec., respectivele certificari/recom.trebuie sa indice benef., indiferent daca acestia sunt autorit.contr.sau clienti privati, val., perioada si locul exec.lucr., sa precizeze daca lucr.au fost efect.in conform.cu normele prof.din domeniu.Pt.echiv.lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu rap.de BNR/BCE., Pt.Lotul 4: experienta similara: executarea, in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), de lucr.similare celor in cauza(lucr.de constr.de canalizare de ape reziduale), in val.de min.1013000 lei(TVA exclus);cerinta poate fi indepl.din max.2 contracte.Mod.de indepl.: 1.prezentarea Decl.privind lista princip. lucr.exec.in ultimii 5 ani(Form.Anexa nr.16);2.prezentarea de inf. relevante din Contr.de lucr.sim.;3.prezentarea PV de receptie part./la termin.lucr./finala;4.prezentarea Certific.privind modul de indepl.a oblig.contract.(Formular Anexa nr.57) sau a altor doc.emise sau contrasemn.de clientul benef.priv.modul de indepl.a oblig.contract.(recomandari). Pt.confirm.lucr.exec., respectivele certificari/recom.trebuie sa indice benef., indiferent daca acestia sunt autorit.contr.sau clienti privati, val., perioada si locul exec.lucr., sa precizeze daca lucr.au fost efect.in conform.cu normele prof.din domeniu.Pt.echiv.lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu rap.de BNR/BCE, Pt.Lotul 5: experienta similara: executarea, in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), de lucrari similare celor in cauza(lucr.pt.conducte de alim.cu apa), in val.de min.671000 lei(TVA exclus);cerinta poate fi indepl.din max.2 contracte.Mod.de indepl.: 1.prezentarea Decl.privind lista princip. lucr.exec.in ultimii 5 ani(Form.Anexa nr.16);2.prezentarea de inf. relevante din Contr.de lucr.sim.;3.prezentarea PV de receptie part./la termin.lucr./finala;4.prezentarea Certific.privind modul de indepl.a oblig.contract.(Formular Anexa nr.57) sau a altor doc.emise sau contrasemn.de clientul benef.priv.modul de indepl.a oblig.contract.(recomandari). Pt.confirm.lucr.exec., respectivele certificari/recom.trebuie sa indice benef., indiferent daca acestia sunt autorit.contr.sau clienti privati, val., perioada si locul exec.lucr., sa precizeze daca lucr.au fost efect.in conform.cu normele prof.din domeniu.Pt.echiv.lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu rap.de BNR/BCE., Pt.Lotul 6: experienta similara: executarea, in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), de lucrari similare celor in cauza(lucr.de constr.civile), in val.de min.414000 lei(TVA exclus);cerinta poate fi indepl.din max.2 contracte.Mod.de indepl.: 1.prezentarea Decl.privind lista princip. lucr.exec.in ultimii 5 ani(Form.Anexa nr.16);2.prezentarea de inf. relevante din Contr.de lucr.sim.;3.prezentarea PV de receptie part./la termin.lucr./finala;4.prezentarea Certific.privind modul de indepl.a oblig.contract.(Formular Anexa nr.57) sau a altor doc.emise sau contrasemn.de clientul benef.priv.modul de indepl.a oblig.contract.(recomandari). Pt.confirm.lucr.exec., respectivele certificari/recom.trebuie sa indice benef., indiferent daca acestia sunt autorit.contr.sau clienti privati, val., perioada si locul exec.lucr., sa precizeze daca lucr.au fost efect.in conform.cu normele prof.din domeniu.Pt.echiv.lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu rap.de BNR/BCE., Pt.Lotul 7: experienta similara: executarea, in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), de lucrari similare celor in cauza(lucr.de constr.civile), in val.de min.208000 lei(TVA exclus);cerinta poate fi indepl.din max.2 contracte.Mod.de indepl.: 1.prezentarea Decl.privind lista princip. lucr.exec.in ultimii 5 ani(Form.Anexa nr.16);2.prezentarea de inf. relevante din Contr.de lucr.sim.;3.prezentarea PV de receptie part./la termin.lucr./finala;4.prezentarea Certific.privind modul de indepl.a oblig.contract.(Formular Anexa nr.57) sau a altor doc.emise sau contrasemn.de clientul benef.priv.modul de indepl.a oblig.contract.(recomandari). Pt.confirm.lucr.exec., respectivele certificari/recom.trebuie sa indice benef., indiferent daca acestia sunt autorit.contr.sau clienti privati, val., perioada si locul exec.lucr., sa precizeze daca lucr.au fost efect.in conform.cu normele prof.din domeniu.Pt.echiv.lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu rap.de BNR/BCE. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent., Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Acest factor va fi defalcat si punctat astfel: -pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat: 25 puncte;
-pentru ofertele cu o durata de executie a lucrarilor mai lunga, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P de= (Demin./Den) x punctajul maxim alocat (25 p.), unde: P de?punctajul acordat pentru durata de executie a lucrarilor;Demin?durata cea mai mica de executie a lucrarilor;Den?durata de executie a lucrarilor precizata de ofertant.Durata executiei lucrarilor va fi exprimata in luni.Durata de executie minima (sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar): 6 luni.Termenul maxim de executie peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 8 luni.
Durata de garantie acordata lucrarilor
25
Descriere: Acest factor va fi defalcat si punctat astfel: -Pentru cea mai lunga durata de garantie ofertata, se va acorda punctajul maxim: 25 puncte;
-pentru ofertele cu durate de garantie mai scurte, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P dg =(Durata.gn /Durata.gmax) x punctajul maxim alocat (25 p.), unde: P dg ? punctajul acordat pentru durata de garantie;Durata.gn ?durata de garantie precizata de ofertant;Durata.gmax ? durata de garantie cea mai lunga.Durata de garantie acordata lucrarilor va fi exprimata in luni calendaristice.Durata de garantie minima acceptata (sub care ofertele vor fi considerare neconforme): 24 luni.Durata de garantie maxima (peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar): 84 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer