Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectivul ,,Reabilitare, refunctionalizare si mansardare sediu primarie in comuna Nadrag, judetul Timis"
Detaliu pentru invitatia numarul 350010
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350010/05.07.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul , ,Reabilitare, refunctionalizare si mansardare sediu primarie in comuna Nadrag, judetul Timis"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Nadrag (Consiliul Local al Comunei Nadrag)Cod fiscal: 2483246, Adresa: P-ta Centrala nr.2, Nadrag, Telefon: +40 256328304, Fax: +40 256328304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Centrala nr.2, Nadrag, Romania, cod postal: 307290, telefon: +40 256328304, fax: +40 256328304, persoana de contact: Dumitru Marcut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Centrala nr.2, Nadrag, Romania, cod postal: 307290, telefon: +40 256328304, fax: +40 256328304, persoana de contact: Dumitru Marcut
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectivul , ,Reabilitare, refunctionalizare si mansardare sediu primarie in comuna Nadrag, judetul Timis"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul , ,Reabilitare, refunctionalizare si mansardare sediu primarie in comuna Nadrag, judetul Timis"Valoarea lucrarilor diverse si neprevazute prevazute de proiectant in devizul general este de: 119.698 lei, reprezentand un procent de 9, 59 %.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 247, 865 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 22.560 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita depunerii ofertelor. Garan. de part. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO83 TREZ 6235 002X XX00 0005 , deschis la Trezoreria Lugoj, CUI Comuna Nadrag 2483246, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Restituirea si retinerea gar. de part. se va realiza conform cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Pt ofertantii necastigatori se va efectua dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/tii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pt ofertantii castigatori: restituirea gar. de participare se va efectua in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine/ returna contestatorului din gar. de participare in raport cu valoarea estimata a contr. o suma conf. art. art. 278 indice 1 alin. 1 lit. b si alin. 4 din OUG 34/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM (facand dovada prin prezentarea doc. prevazute in Legea 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in doc. de atribuire; Pt conversia leu/valuta se va folosii cursul mentionat de BCE din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara chelt. diverse si neprevazute) fara TVA si se va constitui conf. art. 90 alin (1)-(3) din HG925/2006, respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca garan. de buna ex. se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conf. preved. art. 90 alin.(3)*) din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna ex. se va constitui pe intreaga perioada de executie a contractului si pe perioada de garantie acordata lucrarilor. Restituirea garantiei de buna ex. se va face conf. cu preved. art. 92alin.(4) din HG925/2006, cu modif. si compl. ulterioare. In cazul ofert. care se regasesc in cat. IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea346/2004) garantia de buna ex. se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in doc. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul nr. 6;
-Cazier judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
-Cazier fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
-Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr. 5.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- Certificat/certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.-Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului-Formularul nr. 3;
-Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 7. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: MUNTEAN LIVIU, MINEA VASILE, FUIOR MARIOARA, WAGNER MARIAN, SPRINGER INGRID, BREABAN GEORGEL, CALIN FLOREA, FLOREA DOINA, GRISSAK AXENTE VASILE, JURCONI FLAVIA IOANA, JURJ REMUS, LAZARESCU MARINICA, LINGINARI PUIU IOAN, STOIAN ZAHARIA, UNGUR VASILE, DELIOMINI REALDO, BALAS DORINA.-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ord. 314/2010 - Formular 38. Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 69indice1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69indice1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse de subcontractant.-Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. I. In cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului Constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile prezentate in Certificatul Constatator suntreale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei va fi de cel putin 2.256.000 lei, Prezentare: Declaratie Informatii Generale-Formular 9, Bilanturi contabile sau alte documente edificatoare/ Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului, Declaratie privind incadrarea in IMM. Se va accepta in locul bilantului pentru ultimul an financiar prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow ?ul de executie a lucrarii in valoare de 450.000 lei pentru o perioada de 5 luni. Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare / alt document probant de unde sa reiasa ca are acces la finantare in suma de 450.000 si pentru o perioada de 5 luni, Angajament ferm dc este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul 10 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Experienta similara: Executarea, in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere), de lucrari similare celor in cauza (lucrari de constructii de cladiri) in cadrul a cel putin 1 contract si maximum 2 contracte, a caror valoare cumulata, fara TVA, a fost de cel putin 1.128.000 lei.Se vor prezenta: Formular 12 - experienta similara, Form 13 - centralizator pentru experienta similara, Certificari de buna executie a contractelor mentionate ca si experienta similara/ Prezentarea de informatii relevante din Contracte de lucrari similare/ Prezentarea PV de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala. Pt.confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, obiectul contractului, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Declaratie privind informatii de personal ? Form 16;Centralizator-Form 17 dc este cazul.Formular 28 - persoanele responsabile cu executia lucrarilorSe solicita expertii: 1Sef de santier?(specializarea: constructii civile) cu experien?a profesionala inconstruc?ii civile, dovedita prinparticiparea la cel pu?in un proiect similar, 1 Responsabil tehnic cu executia (specializarea: constructii civile), 1 Responsabil cu calitatea (specializarea: constructii civile), 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? atestat conform HG300/ 21.03.2006, 1 Ing. atestat ANRE pt. instalatii electrice;Prezentare documente: CV in care va fi mentionata experienta, Diplome de studii, Atestate/ autorizatii, Declaratie de disponibilitate Form. 18, Contract de munca inregistrate cof. legii/Revisal/Angajament/acord de participare. Expertii ce trebuie sa prezinte atestare, vor prezenta atest.in domeiul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate, Personal muncitor de specialitate (personal calificat): 1 betonist, 1 zidar, 1 zugrav, 1 instalator, 1 electrician. Modalitati de indeplinire: 1. Prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care personalul muncitor o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex. contracte de munca, extras REVISAL, etc.) sau angajament de participare (declaratie de disponibilitate); 2. Prezentarea de documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate (diplome, certificate, autorizatii, etc.) 3. Formular 30 - personal muncitor de specialitate, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Form. 15
Prezentarea de documente in copie conform cu originaul, prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari. De ex: facturi fiscale, contracte de inchiriere, contracte de leasing, contracte de comodat, etc.; se permite si prezentarea unui angajament., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Modalitati de indeplinire: Prezentarea Declaratiei privind subcontractantii, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice 1 din OUG34/2006
In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Acordului de subcontractare, In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei, la care se adauga Acord de asociere, Imputernicire lider asociere, Angajament ferm (daca este cazul) daca ofertantul este sustinut conform art. 190 din OUG 34/2006 Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii Nu se admit ofertantii in curs de certificare. Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001 sau echivalent Nu se admit ofertantii in curs de certificare. Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Descriere: Componenta financiara. Preturile care se compara in vedereaacordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A.
Termenul de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Oferta cu o durata de garantie mai mare de 5 ani nu va primi punctajsuplimentar, iar cea cu o durata de garantie mai mica de 2 ani se va respinge
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 14:57