Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL ?REABILITARE VESTIARE PERSONAL LA SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA DIN ORADEA, STATIONAR I?


Detaliu pentru invitatia numarul 319710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 319710/25.01.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL ?REABILITARE VESTIARE PERSONAL LA SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA DIN ORADEA, STATIONAR I?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259436276, fax: +40 259436276, persoana de contact: Ramona Bolos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Oradea, Piata Unirii nr. 1, jud. Bihor, Sala Mica, et. I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL ?REABILITARE VESTIARE PERSONAL LA SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA DIN ORADEA, STATIONAR I?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL ?REABILITARE VESTIARE PERSONAL LA SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA DIN ORADEA, STATIONAR I?
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 612.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3500 lei/1750 lei pt IMM si se va constitui prin depunere numerar casierie, OP, scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii, cu valabilitate 60 zile de la data depunerii ofertelor. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% sau 5% (pt IMM) din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezoreria Oradea.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 180; Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181; Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 69?1.Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: director general?Beltechi Cristian, director general adjunct?Benyovszki Tunde, Director general adjunct?Porsztner Bela, sef Birou Juridic?Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic?Halasz Marcela, sef Birou Achizitii Publice?Marge Adina, consilier Serviciul Tehnic?Vesa Gheorghe, consilier Achizitii Publice-Bolos Ramona. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, si sa rezulte: ?obiectul de activitate al ofertantului;?ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Nota: Certificatul va fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a indeplinit in ultimii 5 ani cel putin un contract avand ca si obiect lucrari silimare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, cu o valoare cumulata cel putin egala cu 179.612, 60 lei fara T.V.A., Prezentare Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere, prin care sa faca dovada ca detine: - un sef de echipa care sa coordoneze activitatea;
- un responsabil tehnic cu executia., Prezentare Declaratie cuprinzand personalul calificat disponibil pentru executarea lucrarilor, prin care sa faca dovada ca dispune de personal calificat necesar pentru executarea lucrarilor care fac obiectul prezentei procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare la rubrica "Documentatie si clarificari".
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer