Achizitie publica - Executie lucrari pentru obiectul de investitie: Centru de informare turistica Socodor.
Detaliu pentru invitatia numarul 342826
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342826/18.02.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectul de investitie: Centru de informare turistica Socodor.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOCODORCod fiscal: 3519330, Adresa: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Telefon: 0257358100, Fax: 0257358112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Romania, cod postal: 317305, telefon: +40 0257358100, fax: +40 0257358112, persoana de contact: GHEORGHE CRISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Socodor nr.1 Jud Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru obiectul de investitie: Centru de informare turistica Socodor.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Comuna Socodor a primit finantare prin FEADR, masura 313 ?Incurajarea activitatilor turistice? pentru implementarea proiectului ?Centru de informare turistica Socodor?, conform contractului de finantare C313011050200005/13.04.2011, semnat intre Comuna Socodor si Agentia de Plati, Dezvoltare Rurala si Pescuit.Prin contractul ce face obiectul prezentei proceduri se doreste executarea cu succes a lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Centru de informare turistica Socodor?. Valoare totala estimata este de 512.739 lei fara TVA, respectiv 122.665 euro din care diverse si neprevazute reprezinta 4.96% din valoarea estimata in cuantum de 32.207 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 512, 739 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 9.500lei.(IMM reducere la 50%)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita depunerii ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar cu OP, plata se va face in contul RO04TREZ0225006XXX000271 deschis la Trezoreria Chisineu Cris.Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei in alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia i se va retine potrivit art.2781 din OUG 34/2006 suma de4.260 lei. Daca garantia de participare este mai mica decat valoarea solicitata, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5 % din pretul fara TVA al contractului(IMM reducere la 50%). Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: - Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari - Formular 6;
- Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari completarile ulterioare - Formularul 5;
-Cazierul fiscal al operatorului economic valabil la datalimita a depunerii ofertei;
-Cazier judiciar al operatorului economic, valabil la data limita a depunerii ofertei;II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta-Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 ? Formular 36;III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile ?i completarile ulterioare, Formular 7.Obligatia completarii Formularului revine, dupa caz, ofertantului, asociatilor, subcontractantilor si tertului sustinator conform prevederilor OUG 34/2006.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura, sunt : Primar: Jura Ioan Dimitrie, Viceprimar: Teorean Ioan Cornel , Secretar: Negrau Livia, Contabil: Crisan Gheorghe, Responsabil achizitii: Crisan Gheorghe, Responsabil achizitii: Iliesi Brigitta Claudia, Membrii comisiei de evaluare: Crisan Gheorghe ? Presedinte, Pascut Gheorghe Florin ? membru, Iliesi Brigitta Claudia - membru, Teorean Viorica Constanta ? membru supleant, Consilieri locali : Crisan Ramona, Nadaban Cornel Constantin, Nadaban Stelian Traian, Unc Dimitrie, Igna Ioan, Mezei Alin, Hanza Remus Ovidiu, Teorean Ioan Cornel, Sacara Doru Io an, Darazs Tibor, Tapos Ioan Dimitrie.In cazul persoanelor juridice/fizice-Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, eliberat de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);V. In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toti mebrii asocierii vor prezenta aceste documente. Subcontractantii nu sunt obligati sa prezinte aceste doc.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Certificat Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertei. Documentul se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte : nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.-Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta1)Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim: 960.000 Lei. Prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceriglobala care vizeaza activitateadincel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)Bilanturile contabile se vor prezenta pentru anii 2010, 2011 iar pentru anul 2012 documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorului economic.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM., Ofertantul va face dovada disponibilitatii de sustinere a lucrarii prin demonstarea ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada precizata, din care sa reiasa disponibilitatea sumei de 180.200 lei pentru o perioada de 3 luni.Prezentarea de declaratii bancare , scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca sau orice alt document care sa probeze mijloacele financiare necesare asigurarii cash-flow-ului solicitat adresate autoritatii contractante si nominalizate pentru contractul in cauza din care sa reiasa indeplinirea cerintei in original.Suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului, in cazul ofertei castigatoareForma de depunere a acestor documente: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificatele contin valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, peroada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate conform normeloa profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va face dovada executarii de lucrari similare obiectului contractului prezentei proceduri, in baza a maxim 2 (doua) contracte, lucrari avand valoare/valoare cumulata de minim 480.500 lei fara TVA.In scopul indeplinirii cerintei de calificare operatorul economic poate prezenta orice documente relevantecare sa cuprinda informatiile referitoare la valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se solicita completarea Formularului, ?Informatii privind obligatiile contractuale in curs?., Resurse tehniceOfertantul trebuie sa aiba logistica, echipamente necesare realizarii lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport.Cerinte minime: -buldoexcavator ? min. 1 buc.-incarcator frontal ? min. 1 buc.-autobasculante ? min. 1 buc.-autopompa beton ? min.1 buc.Se vor anexa in copie dovada dispozitiei utilajelor, instalatiilor, echipamentelor (taloane /facturi / contractede comodat sau de leasing/ contracte de inchiriere pe perioada contractului de executie/angajamente de punere la dispozitie) pentru utilajele si echipamentele de constructii necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor proiectului.Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant., Personal ? Experticheie-un coordonator de lucrare - experienta similara dovediat prin participarea la cel putin un proiect similar-resp. tehnic cu executia;(RTE), cu atestatul si legitimatia de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul: constructii civile si industriale;
-un resp. tehnic cu calitatatea (CQ), pentru domeniului constructiilor civile si industriale;
-un ing. sau subinginer instalatii electrice A.N.R.E., cu legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor .Prezentarea de documente care sa demonstreze relatia de munca de ex: , Contractul individual de munca/de colaborare/prestari servicii sau/angajament de participare/Extras REVISAL/ declaratiede disponibilitate. Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile solicitate.Se vor prezenta Diplomele de studii/ calificarile, atestarile, autorizatii., Se solicita informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze., In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.Acordul de asociere trebuie sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (Liderului). Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509/14.09.2011., Standarde de protectia mediuluiDovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509/14.09.2011.Forma de depunere a documentelor de calificare: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A.
Termenul de executie al lucrarii
10
Descriere: Termenelecare se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni
Termenul de garantie al lucrarii
15
Descriere: Termenul de garantie acordat lucrarii se va exprima in ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 14:50