Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL - ?Infiintare spatii verzi si locuri de joaca pentru copii in localitatea Niculitel , Judetul Tulcea?
Detaliu pentru invitatia numarul 321714
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321714/09.03.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL -?Infiintare spatii verzi si locuri de joaca pentru copii in localitatea Niculitel , Judetul Tulcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NICULITEL (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI NICULITEL TULCEA)Cod fiscal: 4508762, Adresa: COM. NICULITEL, JUD. TULCEA, Niculitel, Telefon: 0240542104, Fax: 0240542104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. NICULITEL, JUD. TULCEA, Niculitel, Romania, cod postal: 827165, telefon: +40 0240542104, fax: +40 0240542104, persoana de contact: MARIANA GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL -?Infiintare spatii verzi si locuri de joaca pentru copii in localitatea Niculitel , Judetul Tulcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL -?Infiintare spatii verzi si locuri de joaca pentru copii in localitatea Niculitel , Judetul Tulcea?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 880, 352 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este13.200, 00 lei ?i se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in formatul stabilit prin Formularul 11, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO37TREZ6415006XXX004755 deschis laTrezoreria municipiului Tulcea, jud. Tulceaconfirmat de trezorerie.In cazul unei contesta?ii, respinse ca nefondata de CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contesta?ia i se va re?ine suma de 4660, 35 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform model formular 19), care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioarese aplica in mod corespunzator.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 12A;
-Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor-Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelorCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 12B-Prezentare certificate din care sa reiasa obligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertei, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legalal firmei, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Nota: Certificatul privind plata obligatiilor la bugetul local se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru inregistrate care sunt implicate in derularea contractului si care figureaza in Certificatul constatator emis de ORC.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Participarea la procedura cu oferta independenta-Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 12 JCerinta nr. 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 12 LPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Pascale Florin-primar, Iorga Gheorghe-viceprimar, Gheorghe Mariana-secretar, Ignat Paula, Popaene Maria - membri comisie evaluare si Chiriac Rodica - expert cooptat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie-Se va prezenta Formularul nr. 12C -Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitieOfertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul (Certificat constatator emis de ORC)- in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 -Media cifrei de afaceri globale anualepe ultimii 3 ani, rezultata din activitate de constructii montaj sa fie de cel putin: 1.760.704 lei. In cazul unei asocieri acest document se va prezenta de fiecare asociat., Cerinta nr. 2 - Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare de minim 440.000, 00 lei pentru o perioada de min. 4 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. Avand in vedere numarul limitat de transe de rambursare si termenul de 90 de zile pentru plata de catre finantator a sumelor cheltuite de catre beneficiar, executantul trebuie sa detina resursele financiare necesare executiei pe o perioada de minim 4 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se vor prezenta 1 contract de executie maxim 2, similare ca natura si complexitate, cu o valoare cumulata de minim 880.000, 00 lei, fara T.V.A., Ofertantul, trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului., Ofertantul va trebui sa prezinte informatii despre resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului), si anume: -1 manager de proiect: cod COR 241919- 1 sef de santier ? cu diploma de studii universitare in inginerie ?, cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?sef de santier? intr-o investitie similara.-1 responsabil tehnic cu executia in domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice;
-1 inginer constructor(constructii civile industriale si agricole)-1inginer horticol sau inginer/arhitect peisagist-1 inginer urbanist-1 specialist topografie/geodezie-1 specilist protectia mediului-1 specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca, Informatii privind subcontractantii Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent., Ofertantul trebuie sa respecte un standard de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferta cu pretul cel mai mic primeste punctajul maxim de 70 puncte, iar punctajul celorlalte oferte se stabileste dupa cum urmeaza: Punctajul ofertei de evaluat = pretul ofertei cu punctajul maxim/pretul ofertei de evaluare x 70
Termenul de executie
15
Descriere: Oferta cu cel mai mic termen de executie a lucrarilor primeste 15 puncte iar punctajul celorlalte oferte se stabileste dupa cum urmeaza: punctajul ofertei evaluate=termenul cel mai mic oferat/termenul ofertat x 15. Termenul de executie a lucarilor asumat prin oferta are caracter obligatoriu si va fi independent de alocatiile bugetare ale proiectului.Termenul de executie: minim 2 luni - maxim 6 luni. Oferta care prezinta un termen de executie mai mic de 2 luni nu va fi punctata suplimentar iar pentru o perioada de executie mai mare de 6 luni, oferta va fi considerata neconforma. Ofertele se vor exprima in zile (1 luna = 30 de zile).
Termen de garantie
15
Descriere: Ofertei cu cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii primeste 15 puncte iar punctajul celorlalte oferte se stabileste dupa cum urmeaza: punctajul ofertei evaluate=perioada de garantie aordata lucrarii din oferta evaluata/perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii x 15. Garantia acordata lucrarii: minim 36 luni - maxim 120 luni. Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 36 de luni va fi considerata neconforma iar cea care este mai mare sau egala cu 120 de luni va primi punctajul maxim. Termenul de garantie se va exprima in luni si in perioada de garantie oferata se vor lua in calcul si perioadele de garantie ofertate pentru dotarile si echipamentele incluse in lucrare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 15:32