Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ? Infiintare centru de informare turistica si amenajare alei?


Detaliu pentru invitatia numarul 330790
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Mesesenii de Jos (Primaria Mesesenii de Jos Jud. Salaj)
Numar invitatie: 330790/29.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ? Infiintare centru de informare turistica si amenajare alei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Mesesenii de Jos (Primaria Mesesenii de Jos Jud. Salaj)Cod fiscal: 4495107, Adresa: Mesesenii de Jos nr.41 jud Salaj, Mesesenii de Jos, Telefon: 0260/663365, Fax: 0260/663365
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mesesenii de Jos nr.41 jud Salaj, Mesesenii de Jos, Romania, cod postal: 427542, telefon: +40 260663365, fax: +40 260663365, persoana de contact: Sandu Bercean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Mesesenii de Jos nr.41, Comuna Mesesenii de Jos jud Salaj, Romania, cod postal: 427542, telefon: +40 260663365, fax: +40 260663365, persoana de contact: Sandu Bercean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ? Infiintare centru de informare turistica si amenajare alei?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ? Infiintare centru de informare turistica si amenajare alei?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 496, 262 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.500 lei fara TVA.Perioada de valabilitate: 90de zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care operatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform Legii 346 din 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare va fi 50% din suma solicitata. In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca sau soc de asigurari din Romania sau din spatiul economic European, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87 alin. (1) din HG 925/2006 conform dispozitiilor art. 86 alin. (3) din HG 925/2006 SAU- Prin ordin de plata in contul nr. RO33TREZ5612145020401XXX deschis laTrezoreria Municipiul Zalau cu confirmarea acestuia.Garantia de participare se va prezenta in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona ?Garantie de participare?.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA .In cazul in care op ec prezinta decl de incadrare in cat IMM, garantia de buna execu?ie va fi 50% din suma solicitata.Modul de constituire: 1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari ? in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. 2) Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. (In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului in conformitate cu HG nr. 1045/19.10.2011, la dispozitia AC, suma initiala care se depune fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului si de a prezenta in maxim 2 zile de la semnarea contractului ordinul de plata cu suma depusa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Decl de eligibilitate, in temeiul art.180 din OUG 34/2006. Compl Formular nr. 1. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in preV art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul 2) Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare Formular nr. 2. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 3) Decl privind neincadrarea in sit prevazute art 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare Completare Formular nr. 2A.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv pers care aproba/semneaza documente emise in leg cu/pentru procedura in cauza si pers care aproba bugetul aferent AC sunt: Bercean Sandu-Primar, Seres Arpad -Viceprimar, Copas Cornel-Secretar, Balint Etelka-Contabil, Onica Voichita -Referent social, Lorena Filip-Consilier primar, Pop Floare-Referent Agricol. In sit in care un grup de op economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. 4) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata) 5) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ). Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. 6) Certificat de participare la procedura cu oferta independent. Completare Formular nr. C Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente. Ofertantii vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie simpla eliberat cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, trebuie sa con?ina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini condi?iile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat initial un Certificat Constatator in copie conform cu originalul, acesta va prezenta Certificatul constatator in original/copie legalizata, la solicitarea comisiei de evaluare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil 2009, 2010 si 2011Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizataa documentelor solicitate mai sus., Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 990.000 lei., Demonstrarea capacitatii financiare: Suma minima pentru indeplinirea obiectului contractului de lucrari pentru o perioada de 3 luni trebuie sa fie minim: 148.000 lei.Se va prezenta fluxul de numerar pentru executia lucrarii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului , va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii / asociatii, Laborator ISC autorizat pentru incercari in constructii- (grad II / I), Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal: min 1 RTE constructii civile , min 1 ing/subing constructii civile ? Sef de santier (absolvent studii sup inspecializarea ?constructii civile?) , min 1 ing/subinG instalatii pentru const (absolvent studii superioare inspecializarea ?instalatii pentru constructii?), min 1 ing/subing instal electrice autorizat ANRE (absolvent studii superioare inspecializarea ?instala?ii electrice?) , minim 1 responsabil cu calitatea pentru domeniul constructii civile.Pentru personalul nominalizat se vor prezenta CV-uri in format european, semnat si stampilate, diplome de studii superioare , copii dupa contracte de munca/contracte de colaborare/ angajament de participare in conformitate cu art. 188 alin. 3 lit. b din OUGPentru fiecare pozitie solicitata se vor numi persoane diferite. In cazul in care aceasta cerinta nu va fi indeplinita, ofertele vor fi respinse., Ofertantul prezinta lista utilajelor, echipamentelor pentru executia lucrarii.In cazul unei asocieri se va completa un singur formular in care se va preciza operatorul economic care detine respectivul echipament. In cazul in care echipamentele nu se afla in proprietatea ofertantului se vor da detalii cu privire la modalitatea in care ofertantul dispune de ele (documente de proprietate/inchiriere etc)., Ofertantul prezinta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Cf art. 14 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011).Se va preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.Vor fi prezentate certificarile de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile de buna executie trebuie sa indice beneficiarii, valorile contractelor de lucrari, perioadele de executie, locul executiei lucrarilor. In cazul unei asocieri se va prezenta un singur formular., Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii, in ultimii 5 ani a cel pu?in unui contract de lucrari care sa fi avut ca obiect Executie lucrari pentru investi?ii de constructii civile, a carui valoare sa fie de cel pu?in 496.262 lei fara TVA.Se vor prezenta copii dupa partile relevante din contractele de lucrari, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, cel putin 1 recomandare din partea beneficiarilor Ofertantul va prezenta ISO 9001:2008 sau echivalent., Ofertantul va prezenta ISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara : pentru pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat; - pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda punctaj astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat
Perioada de executie
25
Descriere: Perioada de executie : minim 5 luni, max 10 luni -sub perioada minima nu se acorda punctaj suplimentar, peste perioada maxima oferta este neconforma. Algoritm de calcul : -a) pentru termenul de executie cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; - pentru un alt termen de executie mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajulastfel: P(n) = (termen cel mai mic/termen(n)) x punctajul maxim alocat
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Perioada de garantie: minim 36 luni, maxim 120 luni -peste perioada maxima nu se acorda punctaj suplimentar, sub perioada minima de garantie oferta este neconforma.Algoritm de calcul: a)pentru termenul de garantie cel mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)pentru un alt termen de garantie mai mic decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajulastfel: P(n) = (termen (n)/termen cel mai mare) x punctajul maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer