Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL: CANALIZARE MENAJERA IN SATUL BOGATA DIN COMUNA CALARASI - JUDETUL CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 329929
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329929/19.06.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL: CANALIZARE MENAJERA IN SATUL BOGATA DIN COMUNA CALARASI - JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CALARASI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4378786, Adresa: str.Principala nr.316, Calarasi, Telefon: 0264356086, Fax: 0264356088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.316, Calarasi, Romania, cod postal: 407130, telefon: +40 264356086, fax: +40 264356088, persoana de contact: str. Principala nr.316
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Principala nr.316, Calarasi, Romania, cod postal: 407130, telefon: +40 264356086, fax: +40 264356088, persoana de contact: COSTEA DANIEL.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL: CANALIZARE MENAJERA IN SATUL BOGATA DIN COMUNA CALARASI - JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul: CANALIZARE MENAJERA IN SATUL BOGATA DIN COMUNA CALARASI - JUDETUL CLUJ
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 585, 049 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 71500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea COMUNEI CALARASI in contul RO19 TREZ 2195 006X XX00 1658 deschis la Trezoreria Turda;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 3.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.4.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006 alin. (1), lit.a, suma de 7365, 05 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila - Formularul nr. 25, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011.In acest caz, contractantul are obligtia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 10.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 11.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Formular nr. 9A4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.5.Certificat de taxe si impozite locale (datoriil la bugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Racolta Ioan Vasile, Szabo Iosif, Costea Daniel, August Maria, Nistor Cristina Julieta. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a).In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare a unei/unor terte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Formularul nr.8A prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11 si nr.11A.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta angajament ferm al persoanei respective in conformitate cuFormularul nr. 8B si declaratiile privind sustinerea tehnica Formular Anexa A si/sau Anexa B, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11 si nr.11A. Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a oferteidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, conform cuoriginalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primulloc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.AutorizatieANRE pentru executarea instalatiilor electrice de tip Be valabil la data depunerii ofertelorin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 5 luni, in valoare de minim 746.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracteaflate in desfasurare., Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2010 si 2009 a operatorului economic sa fie cel putin 7.100.000, 00 lei.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului , ,cifra de afaceri? se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM-urilor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Daca operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta, va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.-Bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit sau alte documenterelevante si disponibile ale operatorului economic aferent anilor de referinta precizati in Formularul 12.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului.- Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Formularul nr.19., Sef de santier ? licentiat al unei Fac. de Constructii ? detine diploma de inginer. Exp. prof. generala: minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in domeniul constructiilor edilitare in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrarilor si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.Experienta profesionala specifica: minim 3 (trei) ani experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii edilitare pe pozitia de sef santier sau in pozitii similare.Ofertantul va prezenta : -CV-diplome de studiu-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;
-carnetul de munca/contract individual de munca si/sau recomandari emise de Beneficiar/Angajator si/sau alte documente echivalente din care sa reiasa perioadele mentionate in "CV" ptr demonstrarea experientei profesionale., Responsabil tehnic cu executia ? licentiat al unei Fac. de Constructii. Atestat de catre M.D.R.T. pe domeniul constructii edilitare.Temei legal L.10/1995Ofertantul va prezenta : -CV-diplome de studiu-certificat de atestare tehnico prof. pentru calitatea de resp. tehnic cu executia pe domeniul constructii edilitare-legitimatie responsabil tehnic cu executia-ctr.de munca/ctr.de colaborare/extras revisal sau angajament;, Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- licentiat al unei Fac. de Constructii.Ofertantul va prezenta: -CV-diplome de studiu-decizie de numire in functia-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Specialist instalatii electrice - licentiat al unei Facultati de Constructii/Instalatii. Atestat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in DomeniulEnergiei (ANRE) minim grad II B, Temei legal Legea nr. 13/2007;Ofertantul va prezenta: -CV-diplome de studiu-certificat de atestare ANRE minim grad II B-legitimatie ANRE-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Responsabil cu protectia si securitateamuncii, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Temei legal: Legea 319/2006, HG 955/2010, HG 300/2006.Ofertantul va prezenta: - CV- diplome de studiu, - certificat de calificare in domeniul SSM eliberat de organisme acreditate;
- contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Topograf autorizat A.N.C.P.I.Ofertantul va prezenta: - CV- diploma studii- certificat/atestat- contract de munca/extras revisal/contract de colaborare sau angajament., Op.va dispune de urmatoarele utilaje: Buldoexcavator sau excavatator ?min.1 bucAutobasculanta ?min.2 bucCilindru compactor ?min.1 bucMai compactor ?min.1 bucPompa de apa ?min.1 bucGenerator curent electric -min.1 bucAparat de sudura polietilena -min.1 bucPickhammer cu compresor ?min.1 bucUtilaj pentru executia forajelor orizontale -min.1 buc.Laborator autorizat grad min.II -min.1 buc.Declaratie privind utilajele si echip.teh.de care dispune op. ec. ptr indeplinirea corespunzatoare actr.-Formular 22-copii dupa doc. ce demonstreaza detinerea (dotare proprie/prin cont. de inchiriere sau alte forme de punere ladispozitie) a utilajelor si laboratorului implicate in realizarea contractului de lucrari.- rapoartele de inspectie ITP aflate in termen de val. la data depunerii, RCA, licente conforme si valabile la data depunrii ptr utilajele aut. sa circule pe drumurile publice sau alte documente echivalente., In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte dincontractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe careurmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere alesubcontractantilor, precum si specializarea acestora Formular 23 si dupa caz Formular 24. In situatia in careofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezentacontractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuiesa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract., Experienta similaraIndeplinirea in ultimii cinci ani a cel putin unui contract de lucrari similare, cu o valoare minima de 3.580.000, 00 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta: -Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani - Formularul nr.14-Copie dupa partile relevante din contract din care sa reiasa ca datelementionate in formularul nr.14 sunt reale-Copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
-Copie dupa procesul verbal final in cazul in care a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor.(daca este cazul)- Document constatator/Recomandare din partea beneficiarului de contract; Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine unsistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR ENISO 9001:2008, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectulcontractului.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca areimplementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conformcerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pecare o executa., Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR ENISO 14001:2005, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pentru partea de contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: a) Pentru cea mai mare durata de garantie se acorda 20 puncte; b) Pentru o alta perioada de garantie decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel : Pgarantie = [termen garantie (n)/termen garantie max.] x 20; termen garantie max = cel mai mare termen de garantie acordat in luni; termen garantie (n) = termen de garantie oferit in luni. Pentru perioade mai mici de 24 luni oferta va fi considerata neconforma, iar pentru perioade mai mari de 120 de luni ofertantul nu va fi punctat suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Daca durata maxima de garantie ofertataestemai mare de 120 de luni, in formula de calcul de la punctul b) durata maxima a garantiei ofertata se va considera 120 de luni. Durata maxima a garantiei se va acorda tinind cont delimitele maxime prevazute in HG 2139/2004 actualizata cu HG 1496/2008 sau de alte documente prezentate deproducatori de echipamente, materiale si utilaje, dupa caz.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro; Vizita de teren se poate efectua in data de 27.06.2012.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 11:12