Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul "Centru de informare turistica, comuna Bania, jud. Caras-Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 342587
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bania
Numar invitatie: 342587/11.02.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul "Centru de informare turistica, comuna Bania, jud. Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BaniaCod fiscal: 3227998, Adresa: Bania nr. 120, Bania, Telefon: +40 255243611, Fax: +40 255243718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bania nr. 120, Bania, Romania, cod postal: 327010, telefon: +40 255243611, fax: +40 255243718, persoana de contact: Danila Surulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Bania, nr.120, judetul caras-Severin,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul "Centru de informare turistica, comuna Bania, jud. Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executie lucrari de constructii- montaj pentru proiectul : "CENTRU DE INFORMARE TURISTICA COMUNA BANIA, JUD. CARAS-SEVERIN"Valoarea totala a cotractului este de 619.283 lei fara TVA din care : Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 619, 283 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 12.300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita primirii ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO93TREZ1902145020401XXX, deschis la Trezoreria Bozovici, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei.Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.b) din OUG 34/2006.Pt conversia leu/valuta se va folosii cursul mentionat de BCE din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din pretul fara TVA al contractului (fara cheltuielile diverse si neprevazute).Modul de constituire a garantiei de buna executie este retineri succesive din facturi partiale. Se vor avea in vedere dispozitiile H.G. 1045/2012. Executantul are obligatia de a deschide in maxim 5 (cinci) zile de la semnarea contractului un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181. Mod de realizare : Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 5; Cazier judiciar al operatorului si al administratorului, Cazierul fiscal al operatorului.Aceste documente vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, din OUG nr. 34/2006 - Formularul 6; Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 7; Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 8, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Balan Silvestru- primar, Marin Pavel-secretar, Surulescu Danila-contabil, Ciortuz Paun-viceprimar, Puia Iliuta-consilier primar, Creanga Alexandra-sef SVSU, Tincu Elvira-casier, Derlean Damaschin-consilier local, Tincu Ioan-consilier local, Ciortuz Lica-consilier local, Borozan Gheorghe-consilier local, Marin Nicolae-consilier local, Albu Alexandru-consilier local, Surulescu Rozalia-consilier local, Goga Dionisie-consilier local, Balan Valeriu-consilier local, Borozan Iancu-consilier local. Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori. Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 9.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul Certificat Constatator eliberat de ORC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(mai putin anul in curs) sa fie cel putin egala cu 1.200.000 lei;Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului.Declaratie Informatii Generale Formularul 10, Orice document edificator care sustine media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani impliniti: 2010, 2011 si 2012., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow?ul de executie a lucrarii in valoare de 100.000 lei pentru o perioada de 3 luni. Prezentare: Declara?ii bancare corespunzatoare/Scrisore de confirmare de fonduri/ depozit bacar/ angajament ferm al bancii/ linii de credit in valoarea solicitata/ alt doc. edificator care confirma ca acesta are acces la suma 100.000 leinominalizata pentru prezentul contract, Angajament ferm (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie, Form. 12, Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a minim 1 (un) contract, maxim 2 (doua) contracte similare obiectului prezentei proceduri, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 619.000 lei;Pentru sustinerea experientei similare operatorul economic va putea prezenta o listaa lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Formular Experienta Similra, ,Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista cuprinzind personalul muncitor ? 20 muncitori in constructii . Se permite, pe langa prezentarea de contracte de munca cu persoanele implicate in indeplinirea contractului, care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente/acorduri de participare ., Lista personalului responsabil Formularul 13 Anexa 1 ? ?expertii principali? care va fi angajat in cadrul contractului.
Se solicita expertii: 1Manager de proiect/ Coordonator de proiect?experienta in domeniu constructii(sa fi participat la cel putin 1 proiect similar), 1 Sef de santier?experienta in domeniu(sa fi participat la cel putin 1 proiect similar), 1 Responsabil tehnic cu executia, 1 Responsabil cu calitatea, 1 Inspector SSM, 1 Ing. pt. instalatii in constructii?experienta in domeniu(sa fi participat la cel putin 1 proiect similar); CV in care va fi mentionata experienta, Diplome de studii, Atestate/ autorizatii, Declaratiede disponibilitate, Contract de munca/prestari servicii inregistrate cof. legii/Revisal/ angajament/acord de participare. Expertii ce trebuie sa prezinte atestare, vor prezenta atest. in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate.
- Atestate/ autorizatii/ certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei;, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Lista privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia lucrarii - Formular 16, Tipul si numarul minim de utilaje/echipamente necesare pentru executia lucrarii, inclusiv dotarile de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucr: - autobetonera- autobasculanta- incarcator frontal- Aparat sudura PEHD- schelaDaca op ec nu detine in proprietate un utilaj/echipament/ etc., pe langaposibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat se va permiteprezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.Utilajele/echipamentele se vor asigura in conformitate cu listele de cantitatide lucrari intocmite de ofertant , dar nu mai putin decit cele solicitate prinTipul si numarul minim de utilaje/ echipamente necesare obligatorii privind dotarile., Informatii privind asociereaIn cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.Acord de asociere ? Formular 17, Informatii privind subcontractantiiAcord de subcontractare ? Formular 18Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens., ?Angajament ferm? ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011 Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Preturile care se compara sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara TVA. La stabilirea pretului se vor avea in vedere preved. art.202 dinOUG34/2006;
Termenul de garantie al lucrarii
30
Descriere: Oferta cu o durata de garantie mai mare de 6 ani nu va primi punctaj suplimentar, iar cea cu o durata de garantie mai mica de 3 ani se va respinge.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 20:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer