Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Centru de informare turistica comuna TRAIAN VUIA, judetul Timis?


Detaliu pentru invitatia numarul 348207
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TRAIAN VUIA (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN VUIA)
Numar invitatie: 348207/11.06.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Centru de informare turistica comuna TRAIAN VUIA, judetul Timis?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TRAIAN VUIA (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN VUIA)Cod fiscal: 4357848, Adresa: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, Telefon: 0256324479, Fax: 0256324479
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, Romania, cod postal: 307438, telefon: +4 0256324479, fax: +4 0256324479, persoana de contact: IOSIF VALERIU BARBONI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, sala de sedinte a Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Centru de informare turistica comuna TRAIAN VUIA, judetul Timis?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin contractul ce face obiectul prezentei proceduri se doreste executarea cu succes a lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Centru de informare turistica comuna TRAIAN VUIA, judetul Timis?. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 14.613 lei si reprezinta un procent de 2, 33 % din valoarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 640, 514 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 12.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita depuneri ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul: RO38 TREZ 6282 1360 250X XXXX, Trezoreria FAGET, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Restituirea si retinerea gar. de part. se va realiza conform cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Pt ofertantii necastigatori se va efectua dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/tii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pt ofertantii castigatori: restituirea gar. de participare se va efectua in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de participare in raport cu valoarea estimata a contr. o suma conf. art. 278^1, lit.b) din OUG 34/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM (facand dovada prin prezentarea doc. prevazute in Legea 346/2004) garantia de buna participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in doc. de atribuire; Pt conversia leu/valuta se va folosii cursul mentionat de BCE din data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din val. contr. fara TVA si se va constitui conf. art. 90 alin (1)-(3) din HG925/2006, respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Dc. garan. de buna ex. se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conf. preved. art. 90 alin.(3)*) din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare, respectiv: contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(a.c.). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, a. c. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna ex. se va constitui pe intreaga perioada de executie a contractului si pe perioada de garantie acordata lucrarilor. Restituirea garantiei de buna ex. se va face conf. cu preved. art. 92alin.(4) din HG925/2006, cu modif. si compl. ulterioare. In cazul ofert. care se regasesc in cat. IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea346/2004) garantia de buna ex. se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in doc. de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 38;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari - Formular 6;
- Cazierului fiscal al operatorului; Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii cinci ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari completarile ulterioare - Formularul 5;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile ?i completarile ulterioare, Formular 7. Formularul va fi semnat si de potentialii subcontractanti /potentialii terti sustinatori.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura, sunt: Barboni Iosif Valeriu, Tomescu Nicolaie Doru, Subtire Marioara Elena, HATEGAN VASILE, MICSA CORNEL - PETRISOR ? CAIUS, MANZUR MARIOARA ? SINZIANA, MITRU ALEXANDRU, CRISCIU NICOLAE ? SORIN, VANCU PETRU, COVACI VALERICA ? ADRIAN, PANAITESCU ADRIAN, BIRUESCU PETRU, SIRBU TIBERIU ? ION, OBROCEA EUGEN.Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Certificat Constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza. Informatiile prezentate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei va fi de cel putin 1.250.000 lei. Se vor prezenta: Declaratie Informatii Generale, Bilantul contabil pe ultimii trei ani vizat si inregistrat la organele competente D.G.F.P / Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului, Declaratie privind incadrarea in IMM (dc.Este cazul). In cazul in care pentru anul 2012, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, se vor lua in considerare ALTE DOCUMENTE CONTABILE insusite de un contabil autorizat, in sustinerea cifrei de afaceri., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow ?ul de executie a lucrarii in valoare de 200.000 lei pentru o perioada de 4 luni. Se vor prezenta: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare/alt document probant de unde sa reiasa ca are acces la finantare in suma de 200.000 pentru o perioada de 4 luni, - Angajament ferm (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a minim 1 (un) contract, maxim 2 (doua) contracte similare obiectului prezentei proceduri, avand valoare cumulata de minim 625.900 lei fara TVA. Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Form 10, Form 12 - experienta similara, Form 13 - centralizator pentru experienta similara, Certificari de buna executie a contractelor mentionate ca si experienta similara., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Form. 15, Declaratie privind informatii de personal ? Form 16;Centralizator-Form 17 dc este cazul. Se solicita expertii: 1 Sef ?antier execu?ie cu experien?a profes. in construc?iicivile, dovedita prin participarea la cel pu?in un proiect similar; 1 Coordonator de proiect cu exp. profesionala in construc?ii civile, dovedita prin participarea la cel pu?in un proiect similar; 1Responsabil Tehnic cu Executia atestat in domen. constructii civile; 1Responsabil cu controlul calitatii; 1Coordonator in materie de SSM ? atestat in dom. lucrarilor supuse achiz.; 1 Ing. atestat ANRE pt. instalatii electrice;Se vor prezenta: CV in care va fi mentionata experienta, Diplome de studii, Atestate/ autorizatii, Declaratie de disponibilitate Form. 18, Contract de munca inregistrate cof. legii/Revisal/Angajament/acord de participare. Expertii ce trebuie sa prezinte atestare, vor prezenta atest.in domeiul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate., Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, Informatii privind subcontractantii Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens, Form. 7, 19 si 24., In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei, la care se adauga Acord de asociere, Imputernicire lider asociere Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, valabil la data limita depunerii ofertelor, Standarde de protectia mediului ISO 14001:2005 sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, valabil la data limita depunerii ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie acordata lucrarii
30
Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer