Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul: "Construirea infrastructurii de prevenire impotriva inundatiilor pe paraie interioare in comuna Popesti, judetul Valcea?
Detaliu pentru invitatia numarul 356913
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356913/14.01.2014
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul: "Construirea infrastructurii de prevenire impotriva inundatiilor pe paraie interioare in comuna Popesti, judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PopestiCod fiscal: 2541126, Adresa: Sat Meieni, Meieni, Telefon: +40 0250764552, Fax: +40 0250764552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, FN, Sat Meieni, Comuna Popesti, Jud, Valcea, Romania, , Meieni, Romania, cod postal: 247519, telefon: +40 0250764552, fax: +40 0250764552, persoana de contact: Serban Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comuna Popesti, Comuna Popesti, loc. Meieni, Str. Principala, FN, Jud, Valcea, Romania, ,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul: "Construirea infrastructurii de prevenire impotriva inundatiilor pe paraie interioare in comuna Popesti, judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Construirea infrastructurii de prevenire impotriva inundatiilor pe paraie interioare in comuna Popesti, judetul Valcea ?unde valoarea estimata conform devizului general este de 6086275 leifara TVA, din care: valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 5412439 lei (cap. 1.3 = 66449 lei, cap.4.1 = 5345990 lei), cheltuieli cu organizarea de santier), in valoare de = 146393 lei (cap. 5.1.1 = 128786 lei, cap.5.1.2 = 17607 lei, iar valoarea cap. Chelt. diverse si neprevazute = 527443 lei, reprezentand 9, 75% din valoarea totala fara cap. diverse si neprevazute si cap. organizare de santier.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 086, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 111176 lei sau in orice valuta la cursul BNR din data publicarii anuntului pe SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 21). In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 al (1) lit.b din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006, precum si prin retineri succesive, in conditiile prevederilor HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii: 1. Formularul 2 - Declaratie privind eligibilitatea; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. 2. Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata. 3. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); 4. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 5. Formularul 4 - Certificat de participare cu oferta independenta; 6. Formularul 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Persoane cu functii de decizie: Primar - Constantin Serban, Viceprimar - Tarca Gheorghe, Secretar ? Sandulescu Nicoleta Clementina, Contabil - Serban Elena, Achizitii publice ? Trusca Mihail si Consilierii: Cerbu Ion, Giugioiu Nicolae Cristian, Ilinescu Dumitru Bogdan, Magura Ion Dumitru, Popescu Ion, Tomescu Ion, Popescu Gheorghe Alin, Popa Eleonora, Popa Gheorghe, Proteasa Ion, Serban Nicolae Constantin, Sima Catalin Constantin, Tomescu Ion, Tirca Gheorghe). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si/sau 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care exista subcontractori si acestia vor completa aceasta declaratie. 7. Formularul 6 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu date valabile la data limita de depunere a ofertelor, si care prezinta obiecte de activitate autorizate, necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoanele juridice straine pot prezenta orice documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 obligatorie: Se solicita ca ofertantul sa prezinte documente doveditoare (contract/ recomandare/ proces verbal de receptive/orice alte documente sau certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiari) ca dovada a faptului ca ofertantul a executat in baza unui proiect lucrari similare in valoare de cel putin 5558832 lei, in ultimii 5 ani de la data limita a depunerii ofertelor. Completare Formular 9 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani; Completare Formular 10 Experienta similara. Documentele care se solicita op ec in sprijinul demonstrarii exp similare vor fi lasate la latitudinea acestora: spre ex: certificari de buna executie/documente constatatoare/ recomandari/ procese verbale de receptie (prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului) pt cele mai importante lucrari. In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita clarificari si completari / documente suplimentare., Cerinta nr. 2 obligatorie Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): - Responsabil cu controlul calitatii (CQ): atestat/numit prin decizie interna in domeniul aferent obiectului prezentului contract, cu experienta profesionala in acesta pozitie prin participarea la cel putin un contract cu obiect similar; -Responsabil tehnic cu executia(RTE): atestat in domeniul (VII) imbunatatiri funciare, conform Ordin nr. 777/2003. Sef de santier: inginer constructor cu experienta in aceasta pozitie, prin participarea in cel putin un contract; Inginer topograf cu studii tehnice superioare si cu experienta generala in domeniul studiilor minim 5 ani. Nu se accepta propunerea unor persoane care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate mai sus. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta in mod obligatoriu formularul Formularul nr.13 - Personal ce va fi angajat in contract, care se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului. Completare -Formularul nr 13 - Personal ce va fi angajat in contract; In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie) intocmit de liderul asociatiei. - Formular nr 14 - Declaratie privind personal ce va fi angajat in contract; ? Formular nr 15 - Angajament de participare in nume personal; - Contract de munca completat la zi si inregistrate la ITM / servicii/ colaborare, in copie lizibila ?conform cu originalul?; Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, care obligatoriu va cuprinde toata experienta acumulata, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz) sau alte documente; - copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate); Pentru responsabilul RTE se vor depune Atestatul si legitimatia RTE si nu se solicita depunerea CV-ului si copia diplomei de studii., Cerinta nr. 3 obligatorie Se solicita prezentarea utilajelor, echipamentelor pe care ofertantul le considera necesare pentru realizarea contractului. Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentru indeplinirea corespunzatoare a executiei lucrarilor: minim 1 Statie de preparare betoane; minim 1 Statie de sortare agregate si produse de balastiera; 1 Laborator de incercari autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului; minim 1 buc. Autobetoniera; minim 1 buc. Excavator; minim 1 buc. Buldoexcavator; minim 1 buc. Autobasculanta. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta si Formular 16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, cumulat pe intreaga asociere, care se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului (cerinta obligatorie). Completare Formular 16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru realizarea contractului. Documentele doveditoare (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada dispozitiei sub orice forma (proprietate/ contract de inchiriere/ leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 16;, Cerinta nr. 4 obligatorie Informatii privind subcontractantii Completare Formular 20 -Declaratie subcontractanti, Cerinta nr. 5 obligatorie Informatii privind asociatii; Acordul de asociere trebuie sa statueze ca partenerii sunt responsabili in mod egal, uniti si individual, sa precizeze fizic, valoric si procentual gradul de implicare al partenerilor si sa confirme ca partenerii vor ramane in aceasta forma de asociere pe toata durata de realizare a contractului. Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata, fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare. Completare Formular 17 -Acord de asociere, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 69^1, 180 si 181 lit.a), c1), d) Completare Formular 28; Completare Formular 29 (dupa caz); Completare Formular 30 (dupa caz); Completare Formular 33 (dupa caz); Cerinta nr. 1obligatorie: Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului SR EN ISO9001:2008, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/ recertificarea., Cerinta nr. 2 obligatorie. Cerinte privind certificarea sistemului de management al mediului conform stadardului SR EN ISO14001:2005, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/ recertificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Tehnic
20
Descriere: Termen de finalizare executie lucrari
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 15:45