Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ,,Corectare torent pentru prevenirea inundatiilor - drum vicinal, sat Bicaz Chei, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?


Detaliu pentru invitatia numarul 351276
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)
Numar invitatie: 351276/26.07.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul , ,Corectare torent pentru prevenirea inundatiilor - drum vicinal, sat Bicaz Chei, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)Cod fiscal: 2614406, Adresa: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Telefon: 0233255773, Fax: 0233255712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Romania, cod postal: 617060, telefon: +40 0233255773, fax: +40 0233255712, persoana de contact: MARCELA-VIRGINIA ONIGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bicaz Chei, Bicaz Chei, Neamt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul , ,Corectare torent pentru prevenirea inundatiilor - drum vicinal, sat Bicaz Chei, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile pentru , ,Corectare torent pentru prevenirea inundatiilor - drum vicinal, sat Bicaz Chei, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt? presupun lucrari hidrotehnice de corectare a torentilor (longitudinale ? canal cu dale carosabile) si lucrarile conexe acestora (camera de cadere ? de captare).Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini (cerintele beneficiarului) din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 231.184, 80 Moneda: LEI, din care Diverse si neprevazute in procent de 5% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica (mai putin valoarea aferenta organizarii de santier), in suma 10.704, 80 LEI (128, 50 LEI eligibil, 10.576, 3 LEI neeligibil).
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 184.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 4.000 lei.Constituire: conform art. 86 din HG 925/2006 reactualizata. Contul in care se va vira garantia de participare este RO39TREZ4945006XXX000059 deschis la TREZORERIA BICAZ.Pentru ofertantii din categegoria IMM conf. Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. Periaoada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor. Restituirea: conf. art 88 din H.G 925/2006 reactualizata. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul dispune respingerea acesteia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazut la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca autortatea contractanta nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conf. Art. 89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4). Atentie! In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa Formular nr. 1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa Formular nr. 1;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copiicertificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa Formularul nr. 3;6.Certificat de cazier fiscal - Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita de depunere a ofertelor;7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa Formularul nr. 2 din sectiunea III ?Formulare.Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: PRIMAR - ONIGA GHIORGHE, VICEPRIMAR - BIRSAN MIHAI, SECRETAR - PANTIR TODERICA, CONTABIL - CHINDEA GINA.Membrii Consiliului Local: 1.BARB-DUDAN IONEL2.PINTEA IOSIF3.MOLDOVAN EMIL4.SOPONARI DORIAN5.PANTIR ION6.DANDU EMIL7.IONCICA ELENA8.PANTIR GHEORGHE9.PANTIR NICOLAE10.CATRINOI SFARGHI CONSTANTIN11.CIORBEA ADRIAN12.BOROS NICOLAI8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 5 din sectiunea Formulare.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.2.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.3.documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa Formularul nr. 26.4.Ofertantii trebuie sa faca dovada atestarii firmei conform ordinului 182/2009 emis de MADR pentru activitati de imbunatatiri funciare, domeniul de competenta 1 - se prezinta Copie dupa certificat emis in baza ordinului 182/2009 pentru activitati de imbunatatiri funciare cu viza in termen.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: -datele de identificare durata de funztionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/actionarii (dupa caz), administratorii/persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz)-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obeictului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privind la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri medie globala pentru anii 2010, 2011, 2012 trebuie sa fie de minim 425.000 lei.Cu privire la sustinerea indeplinirii acestei cerinte de calificare, operatorul economic va prezenta oricare documente considera de cuviinta, dar care pot proba informatiile prezentate. Documentele se vor aduce in copie certificata conform cu originalul. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Persoanejuridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a operatorilor economici straini aceste documente se depun prin alte metode (ex. Electronic), ofertantul va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a documnetelor la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transmiterii., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 73.493lei.Formula de calcul conf. Ordin 925/2011: (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta. Dovada disponibilitatilor banesti, resurselor reale negrevate de datorii sau liniilor de credit se solicita pentru executia lucrarilor din acest contract (durata maxima de executie a lucrarilor este de 9 luni). Astfel: valoarea estimata a contractului pentru care se solicita cash flow este 220.480, 00 lei fara TVA, perioada de derulare contract este perioada maxima admisa de executie lucrari, respectiv 9 luni, iar perioada solicitata de autoritatea contractanta este 3 luni. (220.480, 00/9 luni)X3 luni= 73.493 lei.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani are cel putin un contract-maxim doua contracte de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica ca volum si complexitate (fie lucrari de aparari de maluri, fie regularizari, fie infrastructura de prevenire impotriva inundatiilor) executat/e si dus/e la bun sfarsit, in valoare cumulata de minim 210.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca dispune de: - autobetoniere, necesare transportului betonului ce urmeaza a fi turnat pentru consolidarea malurilor;
- autopompa beton, necesara pomparii controlate a betonului pe zonele de consolidare;
- excavatoare, necesare excavatiilor pe site;
- buldoexcavator, necesar operatiunilor de complexe de excavatie;
-autobasculante, necesare transportului de afregate/pamant rezultat in urma excavatiilor sau necesare pentru consolidare;
- laborator de analize si control in constructii, necesar elaborarii unor analize betoane de ciment.- statie betoane, dar fara a se limita la acestea, necesara obtinerii cantitatilor de beton necesare executiei lucrarii.Dovada dispunerii de utilajele/mijloacele/ echipamentele enuntate anterior se va face prin prezentarea de facturi si/sau acte de proprietate si/sau contracte de leasing si/sau liste de inventar a mijloacelor fixe si/sau contract/precontract inchiriere si/sau angajament ferm de sustinere., Cerinta nr. 3Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conduceredin ultimii 3 ani.Cerinte minime personal de specialitate executie: - 1 sef punct de lucru - inginer specialitatea constructii hidrotehnice;
- 1 responsabil tehnic cu executia constructii hidrotehnice, domeniul V;
- 1 responsabil control calitate inginer/subinginer constructii hidrotehnice;Certificatul de atestare pentru RTE trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, iar pentru CQ trebuie prezentata dispozitie/decizie de numire.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care nu se va/vor subcontracta parte/parti din lucrare se va completa cu ?Nu este cazul?. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinita daca sunt prezentate documente in acest sens., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna. Autoritatea Contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta din urma fiind obligat sa prezinte acordul de asociere legalizat la semnarea contractului.Ofertele depuse de o asociere trebuie sa indice urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent pe domeniul de activitate al contractului (lucrari hidrotehnice).Se va prezenta o copie dupa certificatul eliberat de un organism acreditat.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Cerinta nr. 2Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 14001 sau echivalent pe domeniul de activitate al contractului (lucrari hidrotehnice).Se va prezenta o copie dupa certificatul eliberat de un organism Acreditat.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer