Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul de investitii ,,Ameliorarea prin impadurire a terenurilor agricole degradate cuprinse in perimetrele de ameliorare Tapsan si Fata Bodesei de pe raza Comunei Vlasinesti, judetul Botosani?
Detaliu pentru invitatia numarul 343808
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343808/15.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul de investitii , ,Ameliorarea prin impadurire a terenurilor agricole degradate cuprinse in perimetrele de ameliorare Tapsan si Fata Bodesei de pe raza Comunei Vlasinesti, judetul Botosani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI VLASINESTICod fiscal: 3373349, Adresa: COMUNA VLASINESTI, SAT MIRON COSTIN, JUDETUL BOTOSANI, ROMANIA, Miron Costin, Telefon: +40 0748291197, Fax: +40 0231541309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VLASINESTI, SAT MIRON COSTIN, JUDETUL BOTOSANI, ROMANIA, Miron Costin, Romania, cod postal: 717465, telefon: +40 0748291197, fax: +40 0231541309, persoana de contact: LUCIAN TRUFIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Vlasinesti, Str. Vlasiei, nr. 95, localitatea Vlasinesti, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul de investitii , ,Ameliorarea prin impadurire a terenurilor agricole degradate cuprinse in perimetrele de ameliorare Tapsan si Fata Bodesei de pe raza Comunei Vlasinesti, judetul Botosani?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul de investitii , ,Ameliorarea prin impadurire a terenurilor agricole degradate cuprinse in perimetrele de ameliorare Tapsan si Fata Bodesei de pe raza Comunei Vlasinesti, judetul Botosani?Valoarea estimata a lucrarii este de 307.074, 00 lei (73.454 euro)
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 074 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare esteIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul 1 - Declaratie privind eligibilitatea, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinte obligatorii: Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 inconformitate cu Formularul 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, completat in original, datat, semnat si stampilatAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinte obligatorii: - Cazier fiscal (original) sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? al societatii.- Cazier judiciar (original) sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? al societatii.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in in luna anterioara celei de depunere a ofertei pentru participare la procedura de achizitie publica;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in in luna anterioara celei de depunere a ofertei pentru participare la procedura de achizitie publica;Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile prevazute mai sus.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuluiIn cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul /canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.3. Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat4. Declaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completataDeclaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata - se va completa Formularul 4Aceasta cerinta este obligatorie pentru fiecare membru al asociatieiPersoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru prezenta procedura privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: - Trufin Lucian ? Primar;
- Romica Trufin - Viceprimar;
- Alexandru Trufin ? Secretar;
- Velniciuc Viorica - Referent Contabilitate;5. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaCertificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010. Se va completa Formularul 5. 1.Persoane juridice /fizice romane- prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) ? trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie, in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.- Atestarea conform legii pentru efectuarea lucrarilor de imbunatatirifunciare in domeniul forestier( Ord 718/ 2010)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.2.Persoane juridice/fizice straineCerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat/ subcontractant implicat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii generale privind societatea din care sa rezulte camedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani este minim 555.000 lei.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil. (cerinta valabila pentru fiecare membru al asociatiei).In conformitate cu prevederile art. 186, alin. 2 si art. 190, alin. 2 din O.U.G nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare coroborate de art.111 din HG 925/2006 modificata si completata ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico - financiara si capacitatea tehnico - profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, pe baza unui angajament ferm incheiat in forma autentica.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competentePentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular 7 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind situatia economica si financiara pot fi indeplinite prin cumul de membrii asociatiei.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Aceasta lista poate fi insotita de recomandare din partea beneficiarilor.(formular 9)Ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani a indeplinit sau indeplineste contracte a caror valoare cumulata este de minim 200.000 lei.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Operatorii economici trebuie sa detina in vederea executarii lucrarilor de impadurire urmatoarele: 1 motocultor, 1 motocositoare;1 motoburghiu;1 aparat de stropit;1 remorca;1 mijloc de transport auto.Dovada existentei acestora se va putea face prin documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti fie prin documente privind inchirierea fie se va prezenta un angajament.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnico-financiara posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare initiale. Conform prevederilor art. 11, alin (7) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualiisubcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca membrii asociatiei sunt responsabili pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatiiPentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original ? Anexa la formularul 12- declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicita in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original;Fiecare operator economic ofertant va completa o Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca ? Formularul 13.Declaratie vizitare amplasament - Inainte de elaborarea ofertei, operatorii economici au posibilitatea de a vizita amplasamentul, cu scopul de a evalua pe proprie raspundere, cheltuiala si risc toti factorii necesari a fi luati in calcul la pregatirea ofertei proprii. Vizitarea amplasamentului se va realiza in prezenta unui reprezentant al autoritatii contractante. In acest sens, cu cel putin o zi inainte de realizarea vizitei amplasamentului, se va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la acest aspect.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Cerinte obligatorii: prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniu 0210 ? Silvicultura si alte activitati forestiere, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor. Se va prezenta o copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificat.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.? prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniu 0210 ? Silvicultura si alte activitati forestiere, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor. Se va prezenta o copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificat.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 09:17