Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Extinderea Centrului de ingrijire medico social Niraj"


Detaliu pentru invitatia numarul 356451
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Miercurea Nirajului
Numar invitatie: 356451/12.12.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Extinderea Centrului de ingrijire medico social Niraj"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Miercurea NirajuluiCod fiscal: 4322971, Adresa: PIATA BOCSKAI ISTVAN, NR.48, Miercurea Nirajului, Telefon: 0265-576004, Fax: 0265-576080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Extinderea Centrului de ingrijire medico social Niraj"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul propune realizarea unei cladiri prin reamenajarea, mansardarea si extinderea existentului. Extinderea va fi o constructie de regim S+P+M, cu dimensiunile in plan de 9, 0 x 18, 6 m.Lucrarile, conform Caietului de sarcini cuprind: -Asigurarea utilitatilor-Lucrari de constructii-Lucrari de instalatii (electrice, sanitare, de incalzire, automatizari, ventilatii industriale)-Montaj utilaje si echipamente tehnologiceValoarea estimata a contractului de lucrari, fara cheltuieli diverse si neprevazute este de 2.155.400, 00 lei, valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 90.145 lei, cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute este de 4, 182286%.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 245, 545 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare (GP) in cuantum de 43.000, 00 lei, respectiv echivalentul intr-o alta valuta. Cursul valutar de referinta leu/alta valuta va fi cel comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Gar. de part. se constituie conform art. 86, alin. 1 din HG 925/2006, cu modif. si completarile ulterioare, la alegere: - prin virament bancar cu OP in contul autoritatii contractante RO38TREZ4765006XXX000223, deschis la Trezoreria Mun. Tg- Mures, Cod fiscal: 4322971. - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formular nr.1). In cazul eliberarii GP de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu cel prezentat in Formularul 1 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata).In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC autoritatea contr. va retine contestatorului din GP suma de 5.935, 40 lei, suma calculata conform art. 278^1din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Autoritatea contr. va elibera GP conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 - IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a GP prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.(Formularul 13).Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire la sediul A.C., cu scrisoare de inaintare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabola, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitate de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere (Formular nr.4 );2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. In cazul in care operatorul economic va da o declaratie pe propria raspundere conform art.182 alin(3) din OUG 34/2006 acesta va fi autentificata, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta": Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere(Formular nr.5 );4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 : se prezinta o declaratie pe proprie raspundere(Formular nr.6); Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat, sunt urmatoarele: To;th Sandor-PrimarKeresztesi Erno-Barna-ViceprimarNagy Zsigmond-SecretarTokes Endre-Consilier localDebreczeni Jozsef-Consilier localNagy Imre-Consilier localBarabas Lo;rant-Consilier localFabian Ferenc-Consilier localBereczki Jeno-Consilier localPapp Robert-Consilier localNovak Vilmos-Consilier localMatyas Janos-Consilier localOltyan Csaba -Attila-Consilier localBĂ­ro; Jo;zsef- Attila-Consilier localNagy-Keresztesi Jeno-Consilier localBartok Iosif-Consilier localMatei Petru-Consilier localCsikiBela-ContabilOrban Melinda-Presedinte comisie de evaluareGall Csilla-Membru in comisia de evaluare -AuditorPozna Tokos Dora?Membru in comisia de evaluareAntal Zoltan-Expert extern cooptatKristaly Biborka-Expert extern cooptat Pentru persoane juridice romane: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Ofertantul trebuie sa aiba cod CAEN corespondent cu obiectul prezentului contract. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ORC in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.-Pentru persoane juridice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie minim 4.200.000 lei.Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Valorile vor fi prezentate in lei. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.186 din OUG nr.34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180, art.181 lit.a), c1), d)si art.69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat la nivelul unui contract, maxim 2 contracte, lucrari similare a caror valoare cumulata a fost de minimum 2.100.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Valorile vor fi prezentate in lei. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.In vederea demonstrarii experientei similare numarul de ani solicitati se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca urmeaza aceleasi metode din standard.In cazul asocierii aceasta cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca urmeaza aceleasi metode din standard. In cazul asocierii aceasta cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 18:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer