Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Imbracaminte bituminoasa usoara pe Strada Garii in Orasul Baile Herculane (Lot 1)? si ?Reabilitate DJ 608D (DN6 ? Baile Herculane) km 0+000 ? 4+300 (Lot 2)?


Detaliu pentru invitatia numarul 343565
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Numar invitatie: 343565/06.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Imbracaminte bituminoasa usoara pe Strada Garii in Orasul Baile Herculane (Lot 1)? si ?Reabilitate DJ 608D (DN6 ? Baile Herculane) km 0+000 ? 4+300 (Lot 2)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Baile Herculane, Telefon: 0255-560439, Fax: 0255-560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baile Herculane, STR.Mihai Eminescu, NR.10, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255-560439, fax: +40 255-560321, persoana de contact: Primaria Baile Herculane
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baile Herculane, STR.Mihai Eminescu, NR.10, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255-560439, fax: +40 255-560321, persoana de contact: Primaria Baile Herculane
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Imbracaminte bituminoasa usoara pe Strada Garii in Orasul Baile Herculane (Lot 1)? si ?Reabilitate DJ 608D (DN6 ? Baile Herculane) km 0+000 ? 4+300 (Lot 2)?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ?Imbracaminte bituminoasa usoara pe Strada Garii in Orasul Baile Herculane (Lot 1)? si ?Reabilitate DJ 608D (DN6 ? Baile Herculane) km 0+000 ? 4+300 (Lot 2)?Diverse si neprevazute 606.112 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 933, 352 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1-4.500 lei, Lot2 -121.900 lei.Se prezinta in afara coletului.Per de valabilGP 90 zile de la termenul limita de depunere a of.In cazul extinderii per de valabil a of, per de valabil GP va fi prelungita. Constituire: 1.virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de societ bancara ori societ de asigurari, original, in cuantumul si pt per prevazuta.(2) GP trebuie sa fie irevocabila.2. OP in contul achizitorului (contnr. RO43TREZ1865006XXX000168, Trezoreria Baile Herculane, CIF: 3227920) cu cond confirmarii pana la data deschid of; GP trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea of. Of neinsotite de dovadaconstituirii GP vor fi inacceptabile conf HG 925/2006, art. 36, alin 1 pct a). In cazul IMM-urilor acestea pot beneficia de L.346/2004, art.16, alin 2, numai in cond in care se incadreaza in aceasta categ, conf prevederilor art. 3, alin.1 - 2, prezentand docum prevazute la art.7.In cazul in care este asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza in mod individual. AC are dreptul de a retine GP, daca: a) isi retrage of in per de valabil; b) of sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per de valabil a of si, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr; c) of sa fiind castigatoare, refuza sa semneze ctr in per de valabil a of. d) operat econ a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C. i se va retine de ACsuma de: Lot 1- 2.291, 91 lei si Lot 2 - 8.169, 80 lei confart.278 1alin (1) lit c)din OUG 34/2006. GP, constituita de ofertantul castigator, se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. GP, constituita de ofertantii necastigatori, se returneaza de AC dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valabil a of.
Garantie de buna executie
GBE va fi5% din val ctr, exclusiv TVA si se constituie in cel mult 15 zile de la semnarea ctr. Constituire: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau societate de asigurari sau b)-retineri succesive din facturile partiale prezentate. Conform HG 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la Trez Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. In cazul IMM-urilor, acestea pot beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, art.16, alin 2, numai in conditiile in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categorie, conform prevederilor din art. 3, alin.1 - 2 din legea mentionata, prezentand documentele prevazute la art.7. AC are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform HG 925/2006 art 92 alin 4, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Scrisoare de inaintare- Formular nr. 1; se prezinta in originalNeincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii;Prezentare Formular nr. 2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? se prezinta in original. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca este cazul)Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006Prezentare Formular nr. 3; se prezinta in originalModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii? Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale;se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?? Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.? Cazier judiciar operator economic valabil la data limita de depunere a ofertelor; se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?? Cazier fiscal persoane juridice; valabil la data limita de depunere a ofertelor; se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz); se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat (inclusiv certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si catre bugetul local).Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular nr. 4; se prezinta in original.Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Vasilescu NicusorViceprimar: Domilescu GoreSecretar: Dumitrache AureliaResponsabil achizitii: Popescu CatalinConsilieri: Lalescu Ionut Iliuta, Domilescu Gore, Dirpes Petru, Ionescu Nicolae Sorin, GolopentaIlie Constantin, Dragila Grigore, Buzner Doru, GolopentaPetru Mircea, Parghel Laurentiu, Doroi Titu, Iovanovici Radoslav, Dimcea Ion, Panduru Gheorghe Chiril, Iacob Vivi Mariana, Nicoara Marius.Arhitect sef: Moldovan CristianSef serviciul economic: Muica StancutaInspector mediu: Petre PertCerinta nr.5Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular nr. 5; se prezinta in originalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat;Se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular nr. 6; se prezinta in originalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se prezinta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, ?;informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat, si de catre subcontractanti (daca este cazul).In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Vor fi excluse din procedura firmele care se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990, republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata).De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si puncte de lucru declarate. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului sa corespunda categoriei de lucrari conform obiectului contractului (specifice obiectului contractului).Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra medie anuala de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: Lot 1:458.382 lei, Lot 2:12.196.098 lei;Se va prezenta- Formular Informatii generale, in orig.Nota: Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an.Se vor lua in considerare urmatoarele cursuri valutare; 2010:1 euro=4, 2957lei;2011:1 euro = 4, 3564 lei;2012:1 euro = 4, 5963 lei; Cursul valutar valabil pt aceasta data se va lua in calcul si pt conversia eventualelor alte valute.Se vor prezentabilanturilecontabile, semnate si stampilate, vizate si inregistrate la organele competente, dela fineleanilor2009, 2010 si 2011 (la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011) ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul econ nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de AC, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia econ si financ si prin prezentarea altor documente pe care AC le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei econ si financ a candidatului/ ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste docum.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a docum solicitate.In cazul in care un grup de operat econ depune of comuna, situatia econ si financ se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Copiile anexate vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Pers juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certificata in limba romana, docum relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul candidatilor/ofertantilor IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Note: (a) Operatorii econ?pers juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta docum edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.(b) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM.Capacitatea economico - financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conf cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantului de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financ invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile surse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pt. a realiza un cash-flow de executie a lucrarilor de investitii, in valoare de: pt Lot 1 - minim 76.397 lei;pt Lot 2 - minim 2.032.683 lei; pt o per minima de 2 luni calendaristice (formula de calcul: valoarea estimata a ctr/per de derulare a ctr x per solicitata de AC pt. care se cere disponibilizarea sumei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similaraLista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificate de buna executie Se va prezenta Formular nr. 9 - Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 aniPentru Lot 1Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu no;rmele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, pentru dovedirea experientei similare, in valoare de cel putin 229.191 lei fara TVA, respectiv ofertantul executat lucrari similare, in valoare cumulata de minim 229.191 lei fara TVA., in cadrul a cel putin un contract.Pentru Lot 2Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu no;rmele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pentru dovedirea experientei similare, in valoare cumulatade cel putin 6.098.049 lei fara TVA , in cadrul a cel mult 2 contractePrezentarea de documente de confirmare care insotesc formularele depuse (conform lotului pentru care se oferteaza): certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Note: a.Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica.Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in privinta experientei similare pentru executie, conduce la descalificarea ofertantului.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante.), Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de lucrariIn cazul asocierii formularul nr. 11 se depune de catre fiecare asociat.Ofertantul asigura echipamentele, utilajele, mijloacele de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri de echipamente necesare sa functionze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului.Cerin?e minime: Prezentarea de documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului: facturi/ carti de identitate pentru vehiculele din dotare/fisa mijloacelor fixe, contracte de inchiriere (daca este cazul)Ofertantul va prezenta lista laboratoarelor de specialitate proprii autorizate sau contracte valabile incheiate cu laboratoare de specialitate autorizate pentru prelevare, determinari sau incercari cu grad corespunzator pentru executia lucrarilor, insotite de autorizatiile aferente acestor laboratoare (autorizate conform Ordin 296/2012 privind proceduraprivind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii acestor laboratoare) valabile la data limita de depunere a ofertelor..Se va face dovada detinerii de: LOT 1- autogreder- vibrator de interior pentru beton- compactor static- autogudronator- matura mecanica pe tractor- autocisterna cu disp de stropire- incarcator frontal pe senile- excavator pe senile cu o cupa cu motor termic- betoniera- vibrator universal cu motor termicLOT 2- autocisterna cu dispozitiv de stropire- autogudronator- ciocan pneumatic- compactor static- incarcator frontal pe senile- malaxor manual pentru asfalt- masina de trasat benzi de circulatie- motocompresor mobil- perie mecanica pt curatat fundatii drumuri- repartizator finisor mixturi asfaltice- buldozer pe senile- longrina metalica- tractor pe pneuri cu remorca- vibrator universal cu motor termicIn caz de asociere cerinta se considera indeplinita in mod cumulat.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana., Cerinta nr.3Asigurarea de personalSe va prezenta Formular nr. 12? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; se va prezenta in original.Asigurarea de personal de specialitate (pentru fiecare lot in parte): - Responsabil cu controlul tehnicde calitate drumuri si poduri (CQ)- 1 persoana; absolvent studii superioare; prezentare decizie numire in cadrul firmei cu valabilitate la data limita de depunere a of, prezentare CV actualizat, datat si semnat; prezentare alte diplome/atestate (daca exista).- Sef santier ? 1 persoana;studiisuperioare; inginer specializarea drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de drumuri si poduri care sa fi participat la cel putin un proiect similar; prezentare diplome/atestate, CV actualizat, datat si semnat.- Responsabil tehnic cu executia(RTE) ? 1 persoana; absolvent studii superioare specializarea drumuri si poduri; prezentare diplome studii, atestari pentru RTE cu valabilitate la data limita de depunere a of. + legitimatie vizata la zi; prezentare CV actualizat, datat si semnat.atestat conform Ordin 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare- Personal muncitorPentru fiecare din specialistii mentionati (cu exceptia muncitorilor) se va prezenta Formular nr. 16? Curriculum Vitae, completat pentru fiecare persoana in parte; se prezinta in original, semnat si datat.Copii diplome studii, atestate, adeverinte, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie pentru personalul de specialitate nominalizat.Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe carepersoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.).Pentru fiecare din specialisti se va prezenta o declaratie privind disponibilitatea.In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ de catre asociati.Important: O persoana poate fi nominalizata doar pentru o singura functie.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.In cazul in care acordurilede subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se vor prezenta copii dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Nota: a.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr.5Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Ofertele depuse de operatorii economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia;b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c)Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (lider de asociatie)- responsabil de contract, aceasta numire va reiesi din acordul de asociere.d)Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa petoata durata de realizare a contractului.e)Structurasau constituirea asocierii nu va fi modificata pe durata executarii contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala. Cerinta nr. 1Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea de lucrari de constructii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiCertificatele solicitate se depun individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de lucrari de constructii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.Certificatele solicitate se depun individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul degarantie a lucrarii
25
Descriere: Perioada de garantie a lucrarii
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer