Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare centru de informare si promovare turistica, Comuna Iablanita, Judetul Caras-Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 339329
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA IABLANITA (PRIMARIA COMUNEI IABLANITA JUD. CARAS SEVERIN)
Numar invitatie: 339329/14.11.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare centru de informare si promovare turistica, ComunaIablanita, Judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IABLANITA (PRIMARIA COMUNEI IABLANITA JUD. CARAS SEVERIN)Cod fiscal: 3227432, Adresa: IABLANITA, NR.89B, JUDETUL CARAS-SEVERIN, Iablanita, Telefon: +40 255563512, Fax: +40 255563443
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA IABLANITA, STRADA PRINCIPALA, NR. 89B, JUDETUL CARAS-SEVERIN, LOCALITATEA IABLANITA, JUDETUL CARAS-SEVERIN, Romania, cod postal: 327235, telefon: +40 255563443, fax: +40 255563444, persoana de contact: GHERESCU STEFAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Iablanita, Localitatea Iablanita, strada Principala, Nr. 89 B, judetul Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala, inclusiv turismrural)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare centru de informare si promovare turistica, ComunaIablanita, Judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare centru de informare si promovare turistica, ComunaIablanita, Judetul Caras-Severin?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 482, 338 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9600 lei, se prez in afara coletului de of.Per de valab 90 zile de la term limita de depunere a of.In cazul extinderii per de valab a of, per de valab a gar va fi prelungita in mod coresp.1.vir bancar sau printr-un instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig(cf F25), in orig.Gar treb sa fie irevocabila.2.OP RO47TREZ1865006XXX000484 Trez B.Herculane.Of neinsotite de gar de particip intra sub incidenta art 36, alin1 lit a)din HG 925/2006.IMM pot beneficia de prev Legii 346/2004, art 16 alin 2 daca fac dovada incadrarii cf prev art 3 alin1-2, prez doc de la art 7(F24).Daca of este o asociere incadrarea in IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv.Astfel daca toti asociatii se incadreaza in mod indiv in IMM reducerea cu 50% se va aplica.Autorit contr are dr de a retine gar de particip daca of: a)isi retrare of in per de valab;b)of sa fiind stab castig, nu constit gar de buna ex in per de valab a of si nu mai tz de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stab castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a of;d)op ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine de autorit contr suma de 4262, 34 lei stab cfart.278 1 alin (1) lit a)din OUG 34/2006.Gar de particip a of castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exe, la solic scrisa a acestuia.Gar de particip a of care nu au fost stab castig se returneaza dupa semnarea ctr cu of desemnat castig, de nu mai tz de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a of, la solicitarea scrisa a acestora.
Garantie de buna executie
5% din val ctr, exclusiv TVA, in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar emis de o soc bancara sau de o soc de asig(cf F28;b)retineri succesive din facturile partiale prez.Cf HG 1045/2011 priv modif art 90 alin 3 din HG 925/2006, contr are oblig de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contr.Suma care se depune in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.Pe parcursul indeplinirii ctr autorit contr urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate contr.IMM pot beneficia de de prev Legii 346/2004 art 16 alin 2, daca fac dovadaincadr in ac categ cf prev art 3 alin 1-2, prez doc de la art 7.Autorit contr are dr de a emite pretentii asupra gar de buna exec, daca contr nu isi indepl oblig asumate prin ctr.Autorit contr are oblig elibera/restitui gar de buna exec cf HG 925/2006 art 92 alin 3 lit b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Scrisoare de inaintare Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 1 - Scrisoare de inaintare- se prezinta in originalCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? in original.Completare Formularul 2, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Declaratia privind neincadrareain art.180 se solicita si tertului sustinator.(daca este cazul) In cazul in care se depune oferta comuna, formularul2 va fi prezentat si de catre eventualii subcontractanti.Cazierul judiciar pentru operatorul economicSe prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor.Cazierul fiscal pentru operatorul economic, Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, completare Formularul 3, Sectiunea Formulare si ModeleModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?;trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?;trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleAlte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz)Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetelecomponente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Neincadrarea in art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit.d) se solicita si tertului sustinator.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSolicitat, in original ? Formular nr. 4. Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Hategan PetruViceprimar: Hinda IoanSecretar: Rabota MariaConsilieri: Hinda Ioan, Ghimboasa zaharia, Pitan Traian, Grama Pavel, Almajanu Anton Ion, Balan Petru, Gherescu Pavel, Puschita Vasile, Sandru Moise, Terteleaca Victor, Vrancuta PetruCerinta nr.5Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 5, Sectiunea Formulare si Modele Se prezinta in originalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care existaCerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 6, Sectiunea Formulare si ModeleSe prezinta in originalSe completeaza de ofertant, respectiv de asociere cf Ordinului 314/2010. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( se prezinta in oricare din formele : original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? si informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC) In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Documentul trebuie sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principala si/sau secundara corespunzatoare: Constructii civile.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sedii/puncte de lucru declarate/filiale implicate in derularea contractului. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Nota: a.In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice strainePentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), eliberate cu maxim 30 zile raportat la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de lucrari asimilate codului CPV.(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.Prezentare Fisa de informatii generale din sectiunea Formulare si Modele din care sa reiasa realizarea unei cifre medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009) de minim 964.000 lei pentru persoanele juridice romane., 2. Se vor prezentabilanturilecontabile dela fineleanilor2009, 2010 si 2011 (la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011) ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? )Bilanturile contabile din ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011), fara a se lua in considerare anul in curs, in copie certificata ?conform cu originalul, inregistrate la organele competente, aprobate (semnate si stampilate) de conducatorul/administratorul firmei si de catre persoana care le-a intocmit.In cazul in care din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului., a) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilantul contabil al exercitiului financiar pe anii 2011, 2010 si 2009, inregistrate la institutiile abilitate).In caz de asociere documentele se prezinta de catre fiecare membru asociatb) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Fiecare asociat va indeplini limita impusa in raport cu cota de participare in consortiu.Copiile anexate vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In cazul candidatilor/ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat., Capacitatea economico- financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantuluide catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2009:1 Euro= 4, 2373 RON ;2010:1 Euro= 4, 2010 RON;2011:1 EURO = 4, 3243 RON, Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 80.000 lei pentru a realizacash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 2 luni de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic., Se vor prezenta: Dovezi din care sa rezulte in mod neechivoc posibilitatea operatorului economic de a sustine din punct de vedere financiar, executia contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv indeplinirea cerintei stabilite, pentru perioada estimata pana la data depunerii primei cerereri de rambursare( minim 2 luni de la data semnarii contractului cu autoritatea contractanta), cum ar fi: documente eliberate de banca operatorului economic si, dupa caz, declaratii sustinute analiza de diagnostic financiar al firmei (calculul indicatorilor cum ar fi: gradul de indatorare - rata datoriilor, calculul indicatorilor de lichiditate - lichididatea generala, lichiditatea curenta, lichididatea imediata, calculul indicatorilor de rentabilitate - comerciala, financiara, economica, a activelor, calculul indicatorilor de gestiune - durata de recuperare a creantelor, durata de rambursare a datoriilor).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similaraLista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea unor contracte similare (Construire constructie civila).Prin contracte similare se intelege contracte cu obiect similar cu obiectul contractului de achizitie publica care urmeaza a fi incheiat, contract in conformitate cu codurile CPV a contractului de achizitie publica., Valoarea cumulata a contractelor prezentate pentru dovada experientei similare trebuie sa fie de minim 482.338lei fara TVA. Se vor prezenta minim 1 ctr, maxim 3 ctr.Documente de confirmare care insotesc formularele depuse: Contractul de lucrari si eventualele acte aditionale de modificare a valorii contractului (daca exista).Se vor prezenta certificari de buna executie pt cele mai importante lucrari: Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritatii contractante sau clienti privati, valoarea, perioda si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cel putin o recomandare(datata, semnata si parafata de catre beneficiar si de beneficiarul final al lucrarii in cazul contractelor de subcontractare/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract care face obiectul experientei similare. Recomandare/Document constatator initial/final din partea beneficiarului sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (la termen si calitativ) pe parcursul derularii contractului si la eventualele prejudicii: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; cazuri de accidente tehnice din vina exclusiva a contractantului; receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare.Proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de receptie finala., Note: a. Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica., Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiCompletare Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executieIn cazul asocierii formularul se depune de catre fiecare asociat.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului, - Schela- excavator-Ciocan demolator;
-Incarcator auto pe pneuri cu cupa;
-Compactor cu placa vibratoare si mai mecanic;
-Auto-camion cu o capacitate mai mare;
-Auto-utilitara transport materiale;
- Cofraje;
- autopompa beton;
-Laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II).Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi executia lucrarilor, functie de graficul de executie propus cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic., Nota: In cazul in care operatorul economicare in dotarea sa/dispune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de inchiriere se vor prezenta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente, impreuna cu dovada posesiei echipamentelor in discutie, incheiate cel putin pentru perioada previzionata pentru executialucrarilor care fac obiectul contractului supus prezentei proceduri de atribuire.Capabilitatile functionale (productivitatea) ale utilajelor/echipamentelor se vor demonstra prin prezentarea de fise tehnice, astfel incat sa rezulte disponibilizarea unui numar adecvat de utilaje/echipamente.Se va admite si prezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie a echipamentelor/utilajelor, Cerinta nr.3 Info privindcapac. profes.Cerinta minima: prez. de CV-uri actualizate si semnate in orig pt persoanele cheie in indepl ctr, calificari ale pers., diplome de studii/atestari), atestare pt RTE, efectivele medii anuale ale pers. pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009)Imp.: O persoana poate fi nominalizata doar pt o sg functie.Daca un grup de operatori ec depune of comuna, capac tehnica si prof se demonstreaza prin luarea In consid a res tuturor membrilor grupului, in functie de partea de ctr in care se vor folosi special. respectivi, cf acordurilor sau ctr prez.odata cu oferta.Pt fiecare din spec: CV completat la zi cusemnatura pers. in orig. si datat pt specialistii mentionati in F13.Copii dupa diplomele, adev., autorizatiile sau certif detinute de pers.respective, ctr de munca sau de colaborare necesare pt dovedirea cerintelor minime si/sau alte doc. de natura recom./decl. de la beneficiari si angajatori a.i. din doc prez. sa rezulte indepl cerintelor privind profilul/experienta., Ofertantul treb.sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -Manager de proiect;
-Sef santier;
-Responsabil tehnic cu executia lucrarilor;
-Inginer constructii civile;
-inginer instalatii pentru constructii;
-Inginer instalatii electrice;
-Coordonator SSM;
-Responsabil asigurarea calitatii;
-Personal muncitor;
-Atestare ANRE gr. IV b;Cerinta nr. 3.1 -Profilul expertului Manager de proiect: 1.1.-Studii superioare tehnice de lunga durata in dom inginerescfinalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in indeplinirea unui ctr;1.2.-Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919);Particip pe parcursul profesional la cel putin un ctr de executie de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia a ocupat pozitia de manager de proiect/adjunct manager de proiect, Cerinta nr 3.2 - Profilul expertului Inginer instalatii sanitare si termice: 1.1.-Studii sup de lunga durata de profil ingineresc (instal pt constructii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in indeplinirea unui ctr.1.2.Participarea pe parcursul profesional la cel putin un ctr de executie cu ob.similar in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer instal electrice si sa fi avut ca atributii realiz de activ de executie instal el.Cerinta 3.3-Profilul expertului Sef santier: 1.1. -Studii sup tehnice de lunga durata cu profil inginerescconstructii civile finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in indeplinirea unui ctr.1.2.Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Particip pe parcursul profesional la cel putin un ctr de executie de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia de de sef santier/inginer, Cerinta nr 3.4-Profilul expertului Responsabil tehnic cu executia lucrarilor: 1.2.Detinerea atestatului de specialitate pt domCostructii civile si industriale.Cerinta nr 3.5- Profilul expertului Inginer constructii civile: 1.1.Studii sup de lunga durata de profil ingineresc(constructiicivile)finalizate prin diploma de licenta sau echivalentParticip. la cel putin un ctr de executie lucrari cu ob.similar in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer constr. civile.Profilul expertului Inginer instalatii electrice: , 1.1.-Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (electrice/electro-tehnica/automatizari) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in indeplinirea unui ctr.1.2. Particip.a pe parcursul profesional la cel putin un ctr de executie cu ob. similar in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer instal. el. si sa fi avut ca atributii realiz. de activ. de executie instal. el..Cerinta nr 3.7-Profilul expertului Specialist sanatate si securitate in munca: 1.2.Atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cf H.G.300/2006 si Legea 319/2006.Responsabil cu asigurarea calitatii: 1.1.Studii sup de lunga durata de profil inginerescfinalizate prin diploma de licenta sau echivalent.Decizia de numire/atestare ca responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor civile.In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ, de catre asociati., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractarea (daca este cazul) Daca parti din ctr urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr, in acest caz of castigator va prezenta ctr incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Ctr de subcontractare treb sa fie in concordanta cu of si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Subcontractantii nu prez doc de calif, dar capac tehnica si professe ia in considerare.Nota: a.In cazul in care pt indeplinirea ctr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in ctr care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate doc. relevante in acest sens de catre of care invoca sustinerea din partea subcontr., Cerinta nr.5 Info privind asocierea (daca este cazul)Se vor atasa toate doc. solicitate la Sit personala a of., Capac.de exercitare a activ. profesionale (Inregistrare), Info privind capac tehnica si Info privind capac.profes. pt fiecare asociat.Daca of este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va treb. sa indepl conditiile privind Sit personala a of si Capac. de exercitare a activit profes (Inregistrare), in conformitate cu Ctr de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din ctr pe care o vor indeplini asociatii si toate elem necesare pt evaluarea of..Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Cerintele minime de calif vor fi indeplinite de fiecare asociat in proportie min. egala cu cota de particip. in consortiu.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care treb sa ramana pe toata durata ctr.Daca acordurile de as. sunt incheiate in alta lb se va prez traducerea legaliz. Cerinta nr. 1Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protec?ie a mediului- Certificat ISO 14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 50
Termenul de executie a lucrarii
25
Descriere: Descriere: Acest factor va fi punctat astfel: Durata de executie a lucrarilor va fi sustinuta prin prezentarea unui grafic Gantt care sa contina: - Operatiunile tehnologice de executie a lucrarii;
- Asigurarea personalului in functie de durata ofertata;
- Asigurarea necesarului mijloacelor materiale, utilaje, echipamente pentru derularea lucrarilor pe durata ofertata;
- Timpul alocat fiecarei operatiuni descrisa mai sus- Valoarea pe fiecare operatiune si pe total lucrare;a) pentru cel mai scazut dintre termenele ofertelor se acorda :25 puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) terment(n) se acorda punctaj astfel: P (n) = ( termen minim /termen ?n?) x25;Durata de executie minima este de 6 luni (ofertele care prevad termen de executie mai mic de 6 luni nu vor fi punctate), durata de executie maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 12 luni.
3. Termenulgarantie a lucrarii
25
Descriere: Per de garantie a lucrarii.a)Pt per de garantie a lucrarii ofertata egala cu 60 luni se va acorda punctajul maxim ? 25 puncte;b)Pt o alta perioada decat cea prevazuta la lit.a), punctaj se acorda astfel: P (n) = (durata degarantie a lucrarii ofertata/durata maxima de garantie a lucrarii aferente) x25 ;Of care prevad o per de garantie mai mare de 60 de luni nu vor fi punctate.Durata de garantie minima acceptata (sub care of. va fi declarata neconforma) este de 24 luni. Avandu-se in vedere importanta centrului de informare si promovare turistica pentru Com. Iablanita, prin intermediul careia vor fi promovate ob turistice din zona, se urmareste realizarea unei constructii durabile, cu respectarea legislatiei in vigoare, a carei defecte calitative, daca va fi cazul, sa poate fi remediate pe parcursul unui termen de garantie de minim 24 luni. De asemenea, se are in vedere si faptul ca, Comuna Iablanita nu va putea sa suporte de la bugetul local nicio remediere a constructiei.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer