Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in Comuna Mehadica, judetul Caras-Severin?
Detaliu pentru invitatia numarul 344324
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344324/25.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in Comuna Mehadica, judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Mehadica (Consiliul Local al Comunei Mehadica)Cod fiscal: 3227513, Adresa: Mehadica, Mehadica, Telefon: +40 751227772, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Mehadica, Localitatea Mehadica, Strada Principala, Nr. 71, Judetul Caras-Severin, Mehadica, Romania, cod postal: 327275, telefon: +40 255563339, fax: +40 255563334, persoana de contact: PrimariaMehadica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Mehadica, Localitatea Mehadica, Strada Principala, Nr. 71, Jud Caras-Severin, Romania, cod postal: 327275, telefon: +40 255563339, fax: +40 255563334, persoana de contact: PrimariaMehadica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala, inclusiv turismrural)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in Comuna Mehadica, judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in Comuna Mehadica, judetul Caras-Severin?lucrari care au inclusa si pentru cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 59.063 lei fara TVA (procentual reprezinta 7, 58 %)
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 699, 891 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12.700lei, in afara coletului de oferta.1 Virament bancar sau instr de gar emis de soc bancara ori soc de asig, orig, in cuantumul si pt per prevazuta.Gar treb sa fie irevocabila.2.OP(RO89TREZ1865006XXX000504 Trez Baile Herculane, CIF 3227513)cu cond confirmarii de banca emitenta pana la data deschiderii of;GP treb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora deschid of. Of care nu sunt insotite de dovada constituirii GP intra sub incidenta art.36, alin1 lita)HG 925/2006.Per de valab 90 zile de la term limita de depunere a of. In cazul extinderii per de valab a of, per de valab a GP va fi prelungita.In cazul IMM-urilor, prevederile L346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7.(F24) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv. AC are dr de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita: a)isi retrage of in per de valab;b)ofsa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d) oper ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine cf art 278 alin 1 lit b) din OUG 34/2006 suma de 4.420, 83 lei. GP constituita de ofert castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa. GP, constituita de ofertantii a caror of nu a fost stabilita castig se returneaza dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii castigatori, nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei, la solicitarea scrisa.Pt o evaluare si raportare unitara ale cuantumuluiaferent GP, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5% din val ctr de achizitie publica, exclusiv TVA, in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar emis de o soc bancara sau de o soc de asig (cf Form 28);b)retineri succesive din facturile partial prezentate. Contra are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la disp autorit contr. Suma care se depunde de catre contractant nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr. IMM-urile pot beneficia de prev Legii 346/2004, art 16 alin 2, daca fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, prezentand doc prevazute la art. 7. Autorit contract are dr de a emite pretentii asupra gar de buna executie, daca contractantul nu isi indeplineste oblig. asumate prin ctr. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform HG 925/2006 art 92 alin 4
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Scrisoare de inaintareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 1 - Scrisoare de inaintare - se prezinta in originalCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Declaratia privind neincadrareain art.180 se solicita si tertului sustinator. (daca este cazul)Cazierul judiciar pentru operatorul economicSe prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?, cu valabilitate, raportat la data limita de depunere a ofertelor.Cazierul fiscal pentru operatorul economicSe prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006. Completare Formular nr.3; se prezinta in original. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?; trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?; trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz)Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Neincadrarea in art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit.d) se solicita si tertului sustinator.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSolicitat, in original ? Formular nr. 4.Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Baderca IoanViceprimar: Ghimboasa PetruContabil: Gherghinescu AnaSecretar: Ghimboasa IoanConsilieri: Baderca Iancu, Urechiatu Costica, Urechiatu Ion, Gherghinescu Dumitru, Baderca I. Petru, Orza Nicolae, Gagea Dimitrie, Vadrariu Ianas, Ghimboasa Petru.Responsabil achiizitii: Ratzec BujorExpert cooptat: Popescu MariaCerinta nr.5Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 5; se prezinta in originalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 6; se prezinta in originalSe completeaza de ofertant, respectiv de asociere cf Ordinului 314/2010. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? si informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Documentul trebuie sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principala si/sau secundara corespunzatoare: Constructii civile.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sedii/puncte de lucru declarate/filiale implicate in derularea contractului. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Nota: a.In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straineOperatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), eliberate cu maxim 30 zile, raportat la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de lucrari asimilate codului CPV.(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similaraSe va completa si prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Aceasta lista va cuprinde contracte prin care sa se confirme executarea a cel putin unei lucrari similare (Construire constructie civila) in valoare de minimum 640.000 lei fara TVA.Prin contract similar se intelege contracte cu obiect similar cu obiectul contractului de achizitie publica care urmeaza a fi incheiat, contract in conformitate cu codurile CPV a contractului de achizitie publica. Pentru lucrarile nominalizate se va prezenta fisa de experienta similara, care va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarul, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante referinte negative.Nota: in situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta valua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acea perioadaNote: a. Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica., Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiCompletare Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari)In cazul asocierii formularul se depune de catre fiecare asociat.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - Schela- excavator-Ciocan demolator;
-Incarcator auto pe pneuri cu cupa;
-Compactor cu placa vibratoare si mai mecanic;
-Auto-camion cu o capacitate mai mare;
-Auto-utilitara transport materiale;
- Cofraje;
- autopompa beton;
-Laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II.) ( este permisa siprezentarea contracte de prestari servicii pentrudovada ca se dispune de un laborator grad II)Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi executia lucrarilor, functie de graficul de executie propus cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic.Nota: In cazul in care operatorul economicare in dotarea sa/dispune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de inchiriere se vor prezenta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente, impreuna cu dovada posesiei echipamentelor in discutie, incheiate cel putin pentru perioada previzionata pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului supus prezentei proceduri de atribuire.Se va admite si prezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie a echipamentelor/utilajelor., Cerinta nr.3Capacitatea profesionalaSe va completa o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Manager de proiect -1 persoana;
- Sef santier-1 persoana;
- Responsabil tehnic cu executia lucrarilor-1 persoana;
- Inginer constructii civile-1 persoana;
- inginer instalatii pentru constructii-1 persoana;
- Inginer instalatii electrice-1 persoana;
- Atestare ANRE gr. IV b;
- Coordonator SSM- 1 persoana;
-Responsabil asigurarea calitatii-1 persoana;
- Personal muncitor;Pentru fiecare din specialistii nominalizati in oferta se vor atasa: - Curriculum Vitae completat la zi cu semnatura persoanei in original si datat pentru specialistii mentionati in Formularul 13;
- Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, contracte de munca sau de colaborare necesare pentru dovedirea cerintelor minime (care sa asigure trasabilitatea includerii in oferta a respectivilor specialisti) si/sau alte documente de natura recomandarilor/declaratiilor de la beneficiari si angajatori, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;Specialistii, respectivpersonalul muncitor pot fi angajati cu contract de munca/colaborare sau se poate prezenta un angajament de participare.Profilul expertului Manager de proiect: - Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, experienta in indeplinirea unui ctr;
- diploma de manager de proiect atestat CNFPA (CNFPA- Consiliul National de FormareProfesionala a adultilor-este institutie publica cu rolde autorizare nationala in domeniul calificarilor profesionale) sau echivalent.Profilul expertului Sef santier: -Studii superioare tehnice cu profil inginerescconstructii civile finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, experienta in indeplinirea unui ctr.Profilul expertului Responsabil tehnic cu executia lucrarilor: - Detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul Costructii civile si industriale, cu valabilitate la data depunerii ofertelor.Profilul expertului Inginer constructii civile: - Studii superioare de profil ingineresc (constructiicivile) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent.-Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari cu obiect similar in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer constructii civile.Profilul expertului Inginer instalatii pentru constructii: - Studii superioare de profil ingineresc (instalatii pentru constructii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, experienta in indeplinirea unui ctr.Profilul expertului Inginer instalatii electrice: -Studii superioare de profil ingineresc (electrice/electro- tehnica/automatizari) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, experienta la participarea unui contract.- atestare ANREProfilul expertului Specialist sanatate si securitate in munca: -detine Atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, conform H.G. nr. 300/2006 si Legea nr. 319/2006.Profilul expertului Responsabil cu asigurarea calitatii: - Studii superioare de profil inginerescfinalizate prin diploma de licenta sau echivalent.- Decizia de numire in cadrul firmei/atestare ca responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor civile.In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ, de catre asociati.Important: O persoana poate fi nominalizata doar pentru o singura functie (in afara de RTE care poate avea atestare pentru mai multe domenii). In cazul in care un grup de operatori econom, Cerinta nr.4Informatii privind subcontractarea (daca este cazul) Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Subcontractantii nu prezinta documente de calificare, dar capacitatea tehnica si profesionalase ia in considerare.Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatoruleconomic va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr.5 Informatii privind asocierea (daca este cazul)Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Din acordul de asociere va trebui sa rezulte liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea. Cerinta nr. 1Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protec?ie a mediului- Certificat ISO 14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarii
25
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
3. Termenulgarantie a lucrarii
25
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 11:18