Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul: ?Infiintare drumuri agricole Vrani-Iertof, com. Vrani, jud. Caras-Severin?
Detaliu pentru invitatia numarul 344436
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344436/29.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul: ?Infiintare drumuri agricole Vrani-Iertof, com. Vrani, jud. Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI VRANICod fiscal: 3227327, Adresa: VRANI NR.93A, Vrani, Telefon: 0355081642, Fax: 0355081087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VRANI NR.93A, Vrani, Romania, cod postal: 327430, telefon: +40 355081642, fax: +40 355081087, persoana de contact: MARIAN COLOJOARA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul: ?Infiintare drumuri agricole Vrani-Iertof, com. Vrani, jud. Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop Executie lucrari pentru proiectul: ?Infiintare drumuri agricole Vrani-Iertof, com. Vrani, jud. Caras-Severin?, conform Caietului de Sarcini ce face parte integranta din prezenta Documentatia de atribuire.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 38.301 lei, reprezentand un procent de 0.90 %, raportat la Valoarea totala a contractului de finantare, procent calculat conform HG 28/2008.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 996, 036 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garan. de part. in val. de 79.154lei.Perioada de valabilitate a garant. pentru part. este de 90 de zile de la data limita depunerii ofertelor. Garan. de part. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pt. ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO72 TREZ 1875 006X XX00 0457, deschis la Trezoreria ORAVITA, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Restituirea si retinerea gar. de part. se va realiza conform cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Pt ofertantii necastigatori se va efectua dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/tii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pt ofertantii castigatori: restituirea gar. de participare se va efectua in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de participare in raport cu valoarea estimata a contr. o suma conf. art. 278^1, lit.b)din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM (facand dovada prin prezentarea doc. conf. in Legea 346/2004) garant. de buna part. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire; Pt conversia leu/valuta se va folosii cursul mentionat de BCE din data publicarii invitatiei de participare.Dovada constituirii garantiei de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din val. contr. fara TVA si se va constitui conf. art. 90 alin (1)-(3) din HG925/2006, respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Dc. garan. de buna ex. se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conf. preved. art. 90 alin.(3)*) din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare, respectiv: contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(a.c.). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, a. c. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna ex. se va constitui pe intreaga perioada de executie a contractului si pe perioada de garantie acordata lucrarilor. Restituirea garantiei de buna ex. se va face conf. cu preved. art. 92alin.(4) din HG925/2006, cu modif. si compl. ulterioare. In cazul ofert. care se regasesc in cat. IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea346/2004) garantia de buna ex. se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in doc. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 5; Cazier judiciar al operatorului, Cazierul fiscal al operatorului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, din OUG nr. 34/2006 - Formularul 6; Certificat de participare cu oferta independenta conf. Ord. 314/2010 ? Formular 7; Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 8, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Moata Gheorghe, Drica Ion, Sirbu Ion, Blaj Gheorghe, Micu Gelu, Stanciu Gabriel, Caraconcea Nicolae, Micsa Ileana, Micsa Iosif, membrii comisiei de evaluare: Colojoara Marian, Moata Nicolici Pavel Marius, Saracila Dorina. Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti, respectiv terti sustinatori. Formularul 7 se va depune si de catre subcontractanti.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 9.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Certificat Constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza. Informatiile prezentate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(mai putin anul in curs) sa fie cel putin egala cu 7.915.400 lei;Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului.Declaratie Informatii Generale Formularul 10. In cazul in care pentru anul 2012, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, se vor lua in considerare ALTE DOCUMENTE CONTABILE insusite de un contabil autorizat, in sustinerea cifrei de afaceri, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces au are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow?ul de executie a lucrarii in valoare de 1.000.000 lei pentru o perioada de 4 luni. Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare / alt document probant de unde sa reiasa ca la momentul semnarii contractului va avea acces la finantare in suma de 1.000.000 si pentru o perioada de 4 luni., Angajament ferm (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a minim 1 (un) contract - maxim 2 (doua) contracte, in cadrul carora au fost executate si duse la bun sfarsit lucrari de natura si complexitate similara: lucrari de drumuri; Valoarea lucrarii prezentate ca si experienta similara trebuie sa fie de cel putin 3.957.700 lei fara TVA; Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Form. 12, Copii ale partilor relevante din contractul de lucrari/ PV receptie/ Recomandare/ Orice ale documente edificatoare in sensul dovedirii procentului din contract realizat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc., Declaratie privind informatii de personal ? Formularul 13; Lista personalului responsabil ? ?expertii principali? care va fi angajat in cadrul contractului., Se solicita expertii: 1Sef de santier ? inginer CFDP, 1 Loctiitor sef de santier - inginer CFDP, 1Responsabil Tehnic cu Executia ? CFDP, atestat conform normelor in vigoare in domeniul drumuri si poduri;1Responsabil cu controlul calitatii;1Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? atestat conform HG300/ 21.03.2006. Se vor prezenta: CV in care va fi mentionata experienta, Diplome de studii, Atestate/ autorizatii, Declaratiede disponibilitate F32, Contract de munca/prestari servicii inregistrate cof. legii/Revisal/ angajament/acord de participare, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Form 16. Se solicita cel putin echipamentele: 1 Buldozer, 1 Autogreder, 1 Finisor asfalt, 1 Cilindru compactor, 1 Incarcator frontal, 1 Autocisterna, 1 Autobasculanta, 1 Laborator de gradul II, Informatii privind asociereaIn cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei+ Form 19, Imputernicire, Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens. Form 18, Form 20, Form 8, ?Angajament ferm? ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie al lucrarii
20
Descriere: Termenul de garantieacordat lucrarii. Oferta cu o durata de garantie mai mare de 5 ani nu va primi punctaj suplimentar, iar cea cu o durata de garantie mai mica de 2 ani se va respinge. Perioada de garantie a lucrarilor se va exprima in ani.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 11:45