Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare spatii verzi in comuna Telciu, jud. Bistrita - Nasaud?


Detaliu pentru invitatia numarul 321801
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TELCIU
Numar invitatie: 321801/12.03.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare spatii verzi in comuna Telciu, jud. Bistrita - Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TELCIUCod fiscal: 4512267, Adresa: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Telefon: 0263/369004, Fax: 0263/369004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala, nr. 744B, Telciu, Romania, cod postal: 427355, telefon: +40 263369004, fax: +40 263369004, persoana de contact: Muresan Sever
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Telciu, Strada Principala, nr. 744B, Telciu, Romania, cod postal: 427355,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare spatii verzi in comuna Telciu, jud. Bistrita - Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ?Infiintare spatii verzi in comuna Telciu, jud. Bistrita - Nasaud?, conform Proiectului Tehnic ce face parte integranta din Documentatia de atribuire.Se vor execta urmatoarele tipuri de lucrari: amenajarea terenului (vegetatie gazon), amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala (vegetatie material saditor, vegetatie gard viu), constructii si instalatii (amenajari exterioare, instalatii (panouri fotovoltaice, toalete ecologice), irigatii, fantana arteziana, mobilier urban (banci, recipiente deseuri), dotari loc de joaca (tobogan, cataratoare, balansoar, complex de leagane, modul pod, turn cu tobogan, modul catarat 2, modul catarat 1 etc.), organizare de santier (lucrari de constructii);
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 857, 795 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 17000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO53TREZ1035006XXX000090, deschis la Trezoreria Nasaud. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Comunei Telciu.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania: se vor prezenta documete conform Art. 182din OUG nr. 34/2006.Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular 38Prezentarea cazierului fiscal al societatiiCazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnati, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. Se va prezenta de fiecare asociat in caz de asociere si in conditiile art. 186 alin. (2) si art. 190 alin (2), din OUG 34/2066, (daca este cazul)Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006.Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Muresan Sever; Responsabil cu achizitiile publice: Octavian Moldovan; Viceprimar: Bumbu Ioan;Secretar: Danciu Emilia; Contabil: Danciu Marius Iulianpersoanele ce fac parte din comisia de evaluare: Bumbu Ioan, Moldovan Octavian, Danciu Marius Iulian, Chivaru Gheorghe Petru, Berechet BogdanCertificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 . Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii bancare corespunzatoare: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada precizata.Suma va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare;Ofertantul va face dovada disponibilitatii de sustinere a lucrarii prin prezentarea unui document edificator, din care sa reiasa disponibilitatea sumei de 420.000 lei pentru o perioada de 6 luni., Autoritatea contractanta solicita ca media cifrei de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani incheiati sa fie cel putin egala cu 1700000 lei, Identificarea financiara ? Privind contul deschis la Trezorerie banca, Angajament ferm
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/ subcontractanti, specializarea acestora si valoarea lucrarilor la care se angajeaza, completata de liderul asocierii ? daca este cazul;, Experienta similaraSe va completa Declaratia privind experienta similara - Formularul nr. 12, in care ofertantul trebuie sa prezinte maxim 3 contracte prin care sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare prezentei achizitii in valoare de minim857000 lei, fara TVA ., Declaratie privind informatii de personal, Centralizator privind informatii de personal (daca este cazul), Resurse umaneSe va face dovada asigurarii personalului de specialitate.Ofertantul trebuie saasigure personal de specialitate necesar indeplinirii contractului de executie lucrari, respectiv: -un sef de santier/ coordonator executie lucrari - cu pregatire tehnica in domeniul constructiilor si cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-un responsabil tehnic cu executia- amenajari peisagistice - cu studii superioare in domeniul horticultura, sau in domeniul amenajari peisagistice, cu experienta in executie proiecte similare; se vor prezenta documente care sa ateste participarea la minimum doua proiecte cu lucrari similare;
-un responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala (apa-canal) cu experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la minimum un proiect cu lucrari de retele de alimentare cu apa si/sau de canalizare;
-un responsabil in domeniul sanatatii si securitat, Resurse tehniceOfertantul trebuie sa aiba logistica, echipamente necesare realizarii lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport., Angajament ferm, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, subcontractantii trebuie sa faca dovada ca au in obiectul de activitate, specializarea in care urmeaza sa execute lucrarile / in cauza., Informatii privind asocierea Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, Standarde de protectia mediuluiISO 14001:2005sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: P pretul ofertei n = (pret ofertei minim/pret n) x punctajul maxim alocat (50)
Termenul de garantie a lucrarii
30
Descriere: P(n) = (termen(n) / termen max) x punctaj max acordat (minim 2 ani-maxim 10 ani)
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: P de= (Demin./Den) x punctaj maxim alocat (minim 3 luni - maxim 6 luni)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer