Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul integrat M 322
Detaliu pentru invitatia numarul 307502
COMUNAMORTENI (PRIMARIA A COMUNEI MORTENI)
Cod de identificare fiscala: 4344589
Adresa: COM. MORTENI, NR. 1018, JUD. DAMBOVITA, Morteni
Telefon: 0245242714, 0245242707
Fax: 0245242714
Denumire invitatie: Executie lucrari pentru proiectul integrat M 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul integrat: ?Infiintare retea de canalizare cu statie de epurare, modernizare drumuri comunale, reabilitare si dotare camin cultural si infiintare si dotare centru de zi pentru copii (pentru activitati tip after-school) in comuna Morteni, judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare(suspendata din 09.08.2011 12:53 pana in 07.09.2011 14:35)
Data publicarii: 01.08.2011 09:08
Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MORTENI, STR. PRINCIPALA NR. 1127 , JUDETUL DAMBOVITA
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MORTENI, STR. PRINCIPALA NR. 1127 , JUDETUL DAMBOVITA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 9, 177, 888 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
FORMULARUL 1;DECLARATIE PRIVITOARE LA ART. 69 ALIN.1 DIN OUG 34/2006;CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA;DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;INFORMATII GENERALE; DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE INULTIMII 5 ANI + ANEXA ;LISTA CONTRACTELOR DE LUCRARI DECLARATE CA EXPERIENTA SIMILARA, DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE;COPII DUPA SITUATIILE FINANCIARE ANUALE (BILANT CONTABIL, CONT DE PROFIT SI PIERDERE, ANEXE 2008, 2009, 2010;DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT ;PERSONAL CE VA FI ANGAJAT ÎN CONTRACT;ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE;CV;DECLARATIE DE DISPONIBILITATE ;DECLARATIE PRIVIND PARTEA DIN CONTRACT CARE SUNT ÎNDEPLINITE DE SUBCONTRACTATII SI SPECIALIZAREA ACESTORA;DECLARATIE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI SI PROTECTIA MEDIULUI;DECLARATIE PRIVIND PARTEA DIN CONTRACT CARE SUNT ÎNDEPLINITE DE ASOCIATI SI SPECIALIZAREA ACESTORA;
DE LA SEDIUL INSTITUTIEI SAU DE PE SITE-UL SEAP, GARANTIE DE PARTICIPARE 183000 LEI
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
durata efectiva de executie a investitiei
20
Descriere: pentru oferta cu durata cea mai mica (Tmin) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte
perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: duratele de garantie a lucrarilor executate vor fi ofertate distinct, pentru fiecare actiune in parte, punctajul final pentru acest factor de evaluare calculandu-se ca suma punctajelor obtinute de o oferta , pe fiecare actiune in parte - canalizare, camin cultural, after school
perioada de mobilizare
10
Descriere: pentru oferta cu perioada de mobilizare cea mai mica (Mmin) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare , respectiv 10 puncte