Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Modernizare DC 68D KM 0+000 - 2+050 in Comuna Gheorghe Doja"
Detaliu pentru invitatia numarul 343449
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343449/05.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Modernizare DC 68D KM 0+000 - 2+050 in Comuna Gheorghe Doja"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHEORGHE DOJA MURESCod fiscal: 4436860, Adresa: comuna Gheorghe Doja nr. 6 judetul Mures, Gheorghe Doja, Telefon: 0745053648, Fax: 0265331212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Gheorghe Doja, Nr.6, Judetul Mures, Gheorghe Doja, Romania, cod postal: 547260, telefon: +40 265331212, fax: +40 265331212, persoana de contact: Iszlai Tibor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Gheorghe Doja, Nr.6, Judetul Mures, Gheorghe Doja, Romania, cod postal: 547260, telefon: +40 265331212, fax: +40 265331212, persoana de contact: Iszlai Tibor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Modernizare DC 68D KM 0+000 - 2+050 in Comuna Gheorghe Doja"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari conform Caietului de sarcini pentru proiectul ?Modernizare DC 68D KM 0+000 - 2+050 in Comuna Gheorghe Doja". Valoarea estimata a contractului este de 1.927.677, 40 lei, fara TVA, care cuprinde capitolul 4.1 Constructii si instalatii in valoare de 1.709.689 lei, capitolul 5.1. Organizare de santier in valoare de 42.745 lei si capitolul 5.3 Cheltuielile diverse si neprevazute in suma totala de 175.243, 40 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 927, 677.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru part.in cuantum de 35.048, 68 lei.Gar.de part.se constituie in conformitate cu prev.art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prev. ref. la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a gar. pentru part.: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, gar.de part. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Gar. de part. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul in care un operator economic va depune contestatie, iar Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine din valoarea garantiei de participare suma in conformitate cu 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Contul Autoritatii Contractante, in care poate fi virata suma reprezentand gar. de part. este RO27 TREZ 4765 006X XX00 8084, deschis la Trezoreria Operativa Targu Mures. Codul de inregistrare fiscala a Autoritatii Contractante: 4436860.Pentru o evaluare si raportare unitara al cuantumului gar.de part., echivalenta pentru o garantie depusa in in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Iszlai Tibor - primarDombi Francisc - viceprimarKakasi Rozalia - secretarSzakacs Ilona - contabilBordi Istvan - consilier localFogarasi Gyorgy - consilier localFogarasi Levente - consilier localHogyes Mihaly - consilier localIszlai Jeno - consilier localMagos Laszlo - consilier localMoldovan Daniel-Marius - consilier localMatea Andrei - consilier localPortik Dionisie - consilier localTovissi Barna - consilier localHogyes Laszlo - presedinte comisie de evaluareSzakacs Ilona - membru in comisia de evaluareKantor Eva - membru in comisia de evaluareHiticas Dorina - membru in comisia de evaluare Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Ofertantul trebuie sa aiba cod CAEN corespondent cu obiectul prezentului contract. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ORC in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.-Pentru persoane juridice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie minim 2.400.000 leiDeclaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 7), Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare pentru minim 2 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 550.000 lei.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata de 2 luni de derulare a contractului, in suma de 550.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ? Conditia minima de calif.pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea unor contracte de lucrari , executate in ultimii 5 ani, natura si complexitate similara cu cea supusa prezentei proceduri. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare minima de 1.700.000 lei fara TVA, de natura si complexitate similara cu cea supusa prezentei proceduriOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: Completare Formular nr. 8- Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR in fiecare an in parte. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO9001 sau echivalent. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO9001, un sistem de management al calitatii sau echivalent.Operatorii economici care nu detin un astfel de cert. vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO14001, un sistem de management de mediu, sau echivalent.Operatorii economici care nu detin un astfel de cert. vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata pentru lucrare
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 13:08