Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul: ?MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATATIE AGRICOLA, COMUNA MOLDOVENESTI, JUDETUL CLUJ?


Detaliu pentru invitatia numarul 345038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MOLDOVENESTI (CONSILIUL LOCAL MOLDOVENESTI JUD. CLUJ)
Numar invitatie: 345038/11.04.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul: ?MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATATIE AGRICOLA, COMUNA MOLDOVENESTI, JUDETUL CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOLDOVENESTI (CONSILIUL LOCAL MOLDOVENESTI JUD. CLUJ)Cod fiscal: 4426239, Adresa: MOLDOVENESTI, NR.240, JUD. CLUJ, Moldovenesti, Telefon: 0264-329701, 0264-329710, Fax: 0264-329710, 0264-329701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MOLDOVENESTI, NR.240, JUD. CLUJ, Moldovenesti, Romania, cod postal: 407430, telefon: +40 264329701, fax: +40 264329710, persoana de contact: IZABELLA MARIKA SZEKELY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei MOLDOVENESTI, sat Moldovenesti NR.240, Comuna Moldovenesti, JUD. CLUJ, Romania, cod postal: 407430, telefon: +40 264329701, fax: +40 264329710,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Comuna)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul: ?MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATATIE AGRICOLA, COMUNA MOLDOVENESTI, JUDETUL CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul: ? MODERNIZARE DRUMURI DE EXPLOATATIE AGRICOLA, COMUNA MOLDOVENESTI, JUDETUL CLUJ? conform documentatiei tehnice.Valoare estimata toatala inclusiv diverse si neprevazute: 4.062.459 leiValoare investitie de baza Cap. 4:3.741.227 leiValoare organizare de santier: cap. 5.1.1. ? 37.414 lei si cap. 5.2.2. ? 55.799 lei.Valoare cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 5.95 % din valoarea investitie de baza: 228.019 lei din care cheltuieli eligibile 202.448 lei si neeligibile 25.571 lei. Cheltuielile diverse si neprevazute se deconteaza doar daca este cazul.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 062, 459 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(G.P.)este de 76.680, 00 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuata se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a)virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea COMUNEI MOLDOVENESTI in contul: RO64 TREZ 2195 006X XX00 1915 deschis la Trez.Turda.b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Form.nr.3.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul G.P., cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, Form.nr.4. Asocierea formata exclusiv din op.ec. incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceeasi reducere a G.P.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea G.P. pentru ofertantul stabilit castigator se face in cel mult 3 zile de la constituirea garantiei de buna executie.Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art.88, alin.4 din H.G.nr. 925/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul renunta la contestatie conform art.278^1 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006 alin.1, lit.b, suma de 7.614, 44 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila - Formularul nr. 25, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile sau asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata durata de executie a lucrarilor si pe perioada de garantie a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 10.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 11.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Formular nr. 9A4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.5.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: KOLOZSI ERNO, FARKASIULIU, SZABO LAJOS, CSEGEZI IOSIF, HALMAGYI GYULA, NAGY LASZLO; JENO, KISS DEZIDERIU, IOBAGY FRANCISC, KOVACS LIVIU, BOJAN VIOREL, POPA ELENA, CALEAN REMUS IOAN, BALO; ZOLTAN, NAGY ZITA, STAVARIU TUDOR CALIN, FODOR ARPAD, MARGINEAN IOAN, FODOR MELINDA, BAN EVA. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a). 1.Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa informatii reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani a operatorului economic sa fie cel putin 7.660.000, 00 lei. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului "cifra de afaceri? se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Op. ec va prezenta: Informatii generale - Formularul 12, insotit de unul din documentele pe care operatorul economic le poate prezenta in sustinerea indeplinirii cerintei: Bilantul contabil sau extras de bilant sau alte documente relevante si disponibile ale operatorului economic.In cazul in care informatiile prezentate nu sunt relevante pentru demonstrarea indepliniri cerintei, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita si alte informatii pe care le considera relevante pentru verificarea indeplinirii cerintei privind cifra de afaceri., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficientepentru a realiza cash - flow de executie a lucrarii pentru o perioada minima de 4 luni in valoare de minim 1.000.000, 00 lei., In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare a unei/unor terte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Formularul nr.8A prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11B si nr.11A.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani ? Formularul
nr.14.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari,
indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti
privati., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari similare, a carui valoare sa fie de minim 3.800.000, 00 lei fara TVA.
Pentru contractul declarat ca experienta similara, ofertantul va prezenta:
- fisa de experienta ? Formular nr. 15
-certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii, categoriile de lucrari executate, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit.Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege:
- lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala sau
- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau
- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
In cazul in care informatiile prezentate nu sunt relevante pentru demonstrarea indepliniri cerintei, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita si alte informatii pe care le considera relevante pentru verificarea indeplinirii cerintei privind experienta similara., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul va depune: Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Formularul nr.19., Sef de santier ? licentiat al unei Fac. de Constructii, sectia C.F.D.P.. Experientaprofesionala generala: minim 5 (cinci) ani .Ofertantul va prezenta: -CV-diplome de studiu-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;Autoritatea contractanta va solicita ptr. demonstrarea experientei profesionale generale: fie carnetul de munca/contract individual de munca si/sau recomandari emise de Beneficiar/Angajator si/sau alte documente echivalente din care sa reiasa perioadele mentionate in ?CV? pentru seful de santier si doar ofertantului clasat pe primul loc., Responsabil tehnic cu executia ? Atestat de catre M.D.R.T. pe domeniul II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele;. Temei legal L.10/1995 si Oridin 777/2003Ofertantul va prezenta : -CV-certificat de atestare tehnico prof. pentru calitatea de resp. tehnic cu executia pe domeniul solicitat valabil la data limita de depunere a ofertei-legitimatie responsabil tehnic cu executia-ctr.de munca/ctr.de colaborare/extras revisal sau angajament;, Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- licentiat al unei Facultatide Constructii.Ofertantul va prezenta: -CV-diplome de studiu-decizie de numire in functia-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Responsabil cu protectia si securitatea Muncii conform HG 300/2006, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca in conformitate cu H.G. 1425/2006cu completari si modificari ulterioare. Temei legal: Legea 319/2006, HG 955/2010, HG 300/2006, HG 1425/2006 Ordin 242/ 23.03.2007.Ofertantul va prezenta: - CV- diplome de studiu, - certificat de calificare in domeniul SSM conform legislatiei in vigoare- contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de executie pe specialitati conform extrasului de resurse cu mana de lucru astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.Ofertantul va depune: - extras revisal /contract de munca /contract de colaborare/angajament sau declaratie privind angajarea personalului de specialitate in cazul in care este declarat castigator., Op.va dispune de urmatoarele utilaje: Excavator ? min. 1 bucAutobasculante ? min. 2 bucAutobetoniere ? min. 1 buc.Buldoexcavator ? min. 1 bucAutogreder ? min. 1 bucBuldozer ? min. 1 bucPerie mecanica ? min. 1 bucRepartizor asfalt ? min. 1 bucAutogudronator ? min. 1 bucAutocisterna ? min. 1 bucCilindru compactor pe pneuri ? min. 1 bucCilindrii vibrocompactori pentru terasamente ? min. 1 bucCompactor cu rulouri netede ? min. 1 buc.Incarcator frontal ? min 1 buc.Statie de mixturi asfaltice ? min. 1 buc sau contract de furnizare pentru toate tipurile de mixturi asfaltice necesare realizarii lucrari.Statie de beton ? min. 1 buc sau contract de furnizare pentru toate tipurile de beton necesare necesare realizarii lucrariLaborator grad min.II, pentru toate analizele siverificarile necesare indeplinirii contractului - min.1 buc.Ofertantul va prezenta: Declaratie privind utilajele si echipamentele tehice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a ctr.-Formular 22-copii dupa doc. ce demonstreaza detinerea (dotare proprie/prin cont. de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor/echipamentelor si laboratorului implicate in realizarea contractului de lucrari., In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora. Operatorul economic va prezenta: Formularul nr. 23 Informatii privind subcontractantii si acordul acestora Model Formular 24 si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A. In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract., In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta angajament ferm al persoanei respective in conformitate cuFormularul nr. 8B si declaratiile privind sustinerea tehnica Formular Anexa A si/sau Anexa B, incheiate in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11B si nr.11A. Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR ENISO 9001:2008 sau alte documente echivalente, pe domeniul/domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pe care o executa., Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR ENISO 14001:2005 sau alte documente echivalente, pe domeniul/domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pentru partea de contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer