Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Modernizare strazi in Comuna Sintana de Mures, Judetul Mures, Construire gradinita cu program prelungit in localitatea Sintana de Mures, Judetul Mures, Reabilitare, extindere si modernizare asezamant cultural in localita
Detaliu pentru invitatia numarul 341247
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341247/19.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Modernizare strazi in Comuna Sintana de Mures, Judetul Mures, Construire gradinita cu program prelungit in localitatea Sintana de Mures, Judetul Mures, Reabilitare, extindere si modernizare asezamant cultural in localitatea Bardesti, Judetul Mures, Infiintare si dotare Centru de ingrijire pentru batrani si persoane cu nevoi speciale in Comuna Santana de Mures, Judetul Mures"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINTANA DE MURES(Primaria Sintana de Mures)Cod fiscal: 4323349, Adresa: ROMANIA, Jud.Mures, Loc. Sintana de Mures, Str. Morii, Nr.19, Santana de Mures, Telefon: 0265323517, Fax: 0265323517
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ROMANIA, Judetul Mures, Localitatea Sintana de Mures, Strada Morii, Numarul 19, Santana de Mures, Romania, cod postal: 547565, telefon: +40 265323517, fax: +40 265323517, persoana de contact: GHEORGHE RADULY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ROMANIA, Judetul Mures, Localitatea Sintana de Mures, Strada Morii, Numarul 19, Santana de Mures, Romania, cod postal: 547565
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Modernizare strazi in Comuna Sintana de Mures, Judetul Mures, Construire gradinita cu program prelungit in localitatea Sintana de Mures, Judetul Mures, Reabilitare, extindere si modernizare asezamant cultural in localitatea Bardesti, Judetul Mures, Infiintare si dotare Centru de ingrijire pentru batrani si persoane cu nevoi speciale in Comuna Santana de Mures, Judetul Mures"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari conform caietului de sarcini/proiectului tehnic pentru proiectul ?Modernizare strazi in Comuna Sintana de Mures, Judetul Mures, Construire gradinita cu program prelungit in localitatea Sintana de Mures, Judetul Mures, Reabilitare, extindere si modernizare asezamant cultural in localitatea Bardesti, Judetul Mures, Infiintare si dotare Centru de ingrijire pentru batrani si persoane cu nevoi speciale in Comuna Santana de Mures, Judetul Mures"LOT I Modernizare strazi in Comuna Sintana de Mures, Judetul MuresLOT II Construire gradinita cu program prelungit in localitatea Sintana de Mures, Judetul MuresLOT III Reabilitare, extindere si modernizare asezamant cultural in localitatea Bradesti, Judetul Mures
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 708, 395 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 194.167, 90 lei in cazul in care se oferteaza toate cele 3 loturi, 169.042, 24 in cazul in care se oferteaza doar Lotul I, 18.423, 92 lei in cazul in care se oferteaza doar Lotul II, 6.701, 74 lei in cazul in care se oferteaza doar Lotul III.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de: Lot 1=8.405, 21 lei; Lot2=4.701, 19 lei si Lot 3=3.350, 87 lei.Contul Autoritatii Contractante, in care poate fi virata suma reprezentand garantia de participare este RO39 TREZ 4765 006X XX00 7480, deschis la Trezoreria Operativa Targu Mures. Codul de inregistrare fiscala a Autoritatii Contractante: 4323349Pentru o evaluare si raportare unitara al cuantumului gar.de participare, echivalenta pentru o gar.de participaredepusa in valutase va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarilesociale de stat3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - Raduly Gheorghe - primar- Cazan Sabadi Viorel - viceprimar- Blanaru Cosmina - sectretar- Predescu Camelia - contabil- Tempfli Angelo - referent- Bodo Jozsef - consilier local- Bubau Viorel - consilier local- Bucur Ion Razvan - consilier local- Campean Ioan - consilier local- Cerghizan Marius - consilier local- Laszlo Ildiko Tunde - consilier local- Mezei Carol - consilier local- Moldovan Calin Sorin - consilier local- Nagy Victor - consilier local- Palfi Ovidiu Romulus - consilier local- Rusu Ciprian - consilier local- Szombath Ioan - consilier local- Varga Szabolcs - consilier local- Bente Tibor - consilier local - Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Ofertantul trebuie sa aiba cod CAEN corespondent cu obiectul prezentului contract (cu lotul ofertat).In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ORC in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.-Pentru persoane juridice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care un op.ec.depune oferta pentru mai multe loturi, cifra medie de afac.globala pe ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care se oferteaza. Cifra medie de af.glob. pe ultimii 3 (trei) ani solicitata pe loturi este de minim pentru: Lotul I 16.900.000 leiLotul II 1.750.000 leiLotul III 650.000 lei.Doc. relevante: bilanturi cont. sau extrase de bilant inreg. la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte doc. echiv.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia ec. si fin invocand si sustin. acordata de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sust.de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective, completat conform Formular nr. 7A, inch. in forma autentica prin care aceasta confirma faptul .ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Tertul sust. va prezenta Formularul nr.4, 6, 7B
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditia minima de calif.pentru demonstrarea exp.similare se considera prez.unor contracte de lucr., executate in ultimii 5 ani, natura si complexitate similara cu cea supusa prezentei proceduri: Pt.Lot I: un contr.(lucr.de constr.drumuri) in valoare minima de 8.452.112 lei fara TVA. Pt.Lot II: un contr.(constr.civile) in valoare minima de 921.196 lei fara TVA. Pt. Lot III: un contr.(constr.civile)in valoare minima de 335.087 lei fara TVA.Ofertantul vaprezenta pentru dovedirea exp.similare: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul beneficiar. Pentru echiv.se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR in fiecare an in parte.In cazul in care candidatul isi demonstreaza cap.teh. si prof.invocand si sust.acordata de catre o alta pers. , atunci acesta are obligatia de a dovedi susti.de care beneficiaza, prin prez.unui ang. ferm (Formular nr.8A) in forma autentica al persoanei respective. Tertul sust.va prezenta Formularul nr.4, 6, 8B Cerinta nr.1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO9001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Se solicita ca ofertantul sa aiba implementat un sistem de management al calitatii cu specific de lucrari de drumuri in cazul in care se oferteaza doar Lot I, specific de constructii civile in cazul in care se oferteaza doar Lotul II si III. In cazul in care se oferteaza toate loturile este necesar ca sist.de management al calitatii sa fie specific atat lucr.de drumuri cat si constructii civile. Operatorii economici care nu detin un astfel de cert. vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta, Cerinta nr.2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu ISO 14001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO14001, un sistem de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Se solicita ca ofertantul sa aiba implementat un sistem de management de mediu cu specific de lucrari de drumuri in cazul in care se oferteaza doar Lot I, specific de constructii civile in cazul in care se oferteaza doar Lotul II si III. In cazul in care se oferteaza toate loturile este necesar ca sist.de management de mediu sa fie specific atat lucr.de drumuri cat si constructii civile. Operatorii economici care nu detin un astfel de cert. vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata pentru lucrare
10
Descriere: Durata de garantie acordata pentru lucrare va fi de maxim 84 luni. Peste garantia maxima de 84 luni oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasat prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 07:32