Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul :"Modernizarea infrastructurii agricole de pe teritoriul comunei Vedea, judetul Arges"


Detaliu pentru invitatia numarul 337360
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VEDEA (CONSILIUL LOCAL VEDEAARGES)
Numar invitatie: 337360/12.10.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul : "Modernizarea infrastructurii agricole de pe teritoriul comunei Vedea, judetul Arges"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VEDEA (CONSILIUL LOCAL VEDEAARGES)Cod fiscal: 5050573, Adresa: comuna Vedea, sat Vedea, judetul Arges, Vedea, Telefon: 0248/248149, Fax: 0248/248179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Vedea, sat Vedea, judetul Arges, Vedea, Romania, cod postal: 117815, telefon: +40 248248149, fax: +40 248248179, persoana de contact: Mona Daniela Burcioiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: rimaria comunei Vedea, sat Vedea, nr.23, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul : "Modernizarea infrastructurii agricole de pe teritoriul comunei Vedea, judetul Arges"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii ? ?Modernizarea infrastructurii agricole de pe teritoriul comunei comunei Vedea, judetul Arges?.Vor fi executate lucrari de modernizare a infrastructurii agricole pe o lungime totala de 7.948, 45 m.Drumurilede exploata?ie agricola propuse a fi modernizate sunt: 1. DE Dealu Ursului, in lungime de 4.835, 10 m2. DE Dealu Ursului ? Ferma, in lungime de 1.473, 82 m3. DE Dealu Butii, in lungime de 831, 65 m4. DE Curmatura, in lungime totalade 807, 88m.Pentru realizarea acestei investitii, se vor executa: - lucrari privind organizarea de santier- lucrari de constructii-montaj pentru: 1. Terasamente si defrisari2. Infrastructura3. Suprastructura4. Podete tubulare DN = 800 mm (10 buc.)5. Podete tubulare DN = 600 mm (4 buc.)6. Podet DN 1500 mm7. santuri pereate
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 182, 184 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
83.500 lei.b)Mod. de constit. acceptate: 1.Scris.de garantie bancara, in original in fav. Autorit. contract., pt. val. de 83500RON si un termen de valab. min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor(Form. 19 ). 2. ordin de plata in contul RO69TREZ0462145020101XXX, deschis la Trez. Pitesti, benef. Comuna Vedea, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.3. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare.c) In cazul asocierii gar. de particip. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asoc.d) Gar. de particip. nu poate sa fie constit. de catre subcontract.e). Ofertantii pot constit. gar. de particip. conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim. IMM, in aceasta sit. au oblig. de a face dovada ca reprez. IMM, conf. Se va atasa Form.20completat. f). In cazul asocierii, este necesar ca toti asoc. sa faca dovada ca reprez.IMM.g). Garantia de particip. se va constit. numai in lei.h) Modalitatea de restituire a gar. de particip.: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006. NOTA: Pt.pers.juridice straine- garantia bancara, se va prezenta in original sitraducerea autoriz. in lb rom. Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va re?ine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
a) 10% din valoarea contr. de lucr. (excl. TVA). Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modificat prin HG.1045/2011.2. printr-un instrum.de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.d) ACva restitui gar. de buna executie conf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2.Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3.Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de deschidere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a.se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb. documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1)Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr.1A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutede art. 180 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data depunerii ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri .Cerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in derularea contractului Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania .Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certifificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Operatorii economici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Modalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat.Cerinta nr.4A.4) Operatorii economici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt : Dochinoiu Niculaie ? primar, membrii comisiei de evaluare-Burcioiu Mona Daniela(secretar), Dumitrache Nicoleta(contabil), Popescu Emilian(inspector UAT)consilieri locali: Ariciu Ion, Bondoc Mircea, Dobrescu C-tin, Gherghina Lucian, Neacsu Vasile, Oprescu Cezar, Oprescu Simion, Popa Florentin, Poponete Marian, Prodan Simion, Tircomnicu Florinel, Visan Gheorghe, Virsescu Gheorghe Modalitatea de indeplinireB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? DECLARATIE PRIVITOARE LA PREVEDERILE ART. 691 DIN OUG 34/2006Cerinta nr.5A.5) Operatorii economici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura Modalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Op. econom. participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineA.2) Op. econom.participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, emis de ORC, din care sa rezulte: a. denumirea op. econom. si toate datele de identificare;b. sediul social, sedii secundarec. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legalie. domeniul de activitate principale si secundaref. situatia actuala a societatii ( faliment, suspendare temporara a activitatii etc).Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeza a fi realizate prin contractul de achizitie publica( obiectul contractului trebuie sa se regaseasca in codul CAEN din certificatul constatator).Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in urma evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.B.2.a) Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul op. economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Nota: In cazul asocierii unui grup de op. econom. in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.A nu se folosi prescurtari
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacit. econom. si financiara poate fi sustinuta si de un tert. Op. econom. trebuie sa dovedeasca sustinerea prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective in forma autentica-F 32. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura conf. art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006. De asemenea tertul sustinator trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Cerinta nr. 1 A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 8.350.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul BCE valabil pentru data de 09.04.2010 (pentru persoanele juridice straine) (1 eur = 4, 1423 lei), Cerinta nr. 2 A.2) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata si anume: min. 1.650.000 lei (min. 40% din valoarea estimata a contractului), pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii pentru 2 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor.NOTA: - Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica/ profesionala poate fi sustinuta si de tert. Operatorii economici vor dovedi sustinerea, prin F.33 -forma autentica (Anexele 20-22). Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proceduraconf. art.180, art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. De asemenea tertul sustinator trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).A.1) Ofertantul va dovedi ca in ultimii 5 ani a executat si finalizat cel putin un contract de lucrari similare-valoare cumulata de min. 4.150.000 lei (fara TVA) sau echivalent in EURO la cursul BCE valabil la 09.04.2010.Pentru demonstrarea experientei similare, ofertantul va prezenta: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document (contract(e)/proces(e) verbal(e) de receptie etc.) prin care sa se confirme, executarea lucrarilor in valoarede min. 4.150.000 lei (fara TVA).Nota: pentru sintagma ?contract finalizat? se va avea in vedere prev. art. 14 alin.(1) din Ord. 509/2011? Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala?, A.2) Operatorul economic va dovedi ca are in proprietate/dispune de echipamentele, utilajele mentionate in Formularul C8 , Formularul C9 ?din cadrul PT: - Pompa ro?i din?ate pt. bitum 2 ?oli- Autogreder- Buldozer pe senile- Vibrator universal cu motor termic- Cilindru compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi)- Perie mecanica pentru curatat fundatii- Uscator file actionat electric- Malaxor mecanic pentru suspensii bituminoase- Repartizor finisor mixturi asfaltice motor termic fara palpator- Autogudronator- Autocisterna cu dispozitiv de stropire cu m.a.j- Troliu electric- Macara pe pneuri- Incarcator frontal pe pneuri- Incarcator frontal pe senile- Autobasculante ?min. euro3- Autobetoniera- Statie de betoane- Statie de sortare agregate- Instalatie de preparat mixturi asfalt la cald (se vor atasa in copie simpla, fisa tehnica cu certificate de conformitate pentru urmatoarele mixturi ? BADPS25 si BAPC 16).Contractele de inchiriere trebuie, A.3. Ofertantul va dovedi ca detine/ dispune de laborator asigurarea, controlul calitatii, gr.II, sau incheie contract de prestari servicii cu un laborator., A.4 Ofertantii vor prezenta o lista a contractelor pe care le au in desfasurare, 2.3.2. Capacitatea profesionala A.1) Ofertantul sa dispuna de resurse umane: o 1 sef santier - studii universitare de lunga durata ?specializarea drumuri si poduri- cu experienta in cel putin un proiect similar ? Dovada experientei profesionale, in cazul operatorului economic clasat pe primul loc, se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, recomandare.Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc.Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de studii.o 1 responsabil SSM- Dovada experientei profesionale, in cazul operatorului economic clasat pe primul loc, se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana in cauza, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, recomandare..Dovada pregatirii profesionale se va face certificat absolvire cursuri SSM. Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc.o 1 RTE in domeniul constructiei de drumuri si poduri, studii superioare tehnice -Dovada experientei profesionale, in cazul operatorului economic clasat pe primul loc, se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, recomandare.Dovada pregatirii profesionale se va face cu certificat atestare RTE in domeniul care face obiectul contractului. Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc, o 1 responsabil cu asigurarea/controlul calitatii, in domeniul constructiei de drumuri si poduri - Dovada experientei profesionale, in cazul operatorului economic clasat pe primul loc, se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, recomandare..Dovada pregatirii profesionale se va face cu certificate/atestateresponsabil AQ. Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc. Cerinta nr.1A.1) Ofertantul trebuie sa detina certifificat ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabilla data deschiderii ofertelor., Cerinta nr.2A.2) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul in care exista asociati toti operatorii economiciimplicati trebuie sa detina aceste certificate sau echivalent.NOTA1. . Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardelesolicitate nu se accepta prezentarea de documentedin care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a)cel mai scazut pret -50 de pct;b) pt. alt pret decat cel prev. la lit. a (Pret ofertat x): P of. fin.x= (Pret oferta minima / Pret ofertat x) x 50 pct.
Durata efectiva de executie a investitiei
30
Descriere: -max. 30 pct.a. pt. durata exec.cea mai mica (Tmin)(dar nu mai mica de 3 luni)- max. 30 pct;b. pt.durata exec. mai mare decat cea prev.la pct.a. (Tofertat) (dar nu mai mare de 5 luniPdur. exec. x = (Tmin/Tofertat) x 30 pct.Pt. o durata mai mare de 5 luni - Oferta va fi declarata neconformaPt. durata mai mica de 3 luni - Nu se va puncta suplimentar
perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: a. per. garant. a lucr.exec.cea mai mare (Gmax) (dar nu mai mare de 60 de luni) -20 pct;b. per. garant. a lucr.mai mica decat cea prev.la pct.a. (Gofertat) (dar nu mai mica de 24 luni ? per. de monitorizare): P dur. garant. x = (Gofertat/Gmax) x 20 pctPt. o perioada garantie mai mica de24 luni - Oferta va fi declarata neconformaPt.o perioada garantie mai mare de 60 luni - Nu se va puncta suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer