Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul :"Modernizarea infrastructurii agricole de pe teritoriul comunei Vedea, judetul Arges"
Detaliu pentru invitatia numarul 342585
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342585/11.02.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul : "Modernizarea infrastructurii agricole de pe teritoriul comunei Vedea, judetul Arges"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VEDEA (CONSILIUL LOCAL VEDEAARGES)Cod fiscal: 5050573, Adresa: comuna Vedea, sat Vedea, judetul Arges, Vedea, Telefon: 0248/248149, Fax: 0248/248179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Vedea, sat Vedea, judetul Arges, Vedea, Romania, cod postal: 117815, telefon: +40 248-248149, fax: +40 248-248179, persoana de contact: Mona Daniela Burcioiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Vedea, sat Vedea nr.23, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul : "Modernizarea infrastructurii agricole de pe teritoriul comunei Vedea, judetul Arges"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii ? ?Modernizarea infrastructurii agricole de pe teritoriul comunei comunei Vedea, judetul Arges?.Vor fi executate lucrari de modernizare a infrastructurii agricole pe o lungime totala de 7.948, 45 m.Drumurile de exploatatie agricola propuse a fi modernizate sunt: 1. DE Dealu Ursului, in lungime de 4.835, 10 m2. DE Dealu Ursului ? Ferma, in lungime de 1.473, 82 m3. DE Dealu Butii, in lungime de 831, 65 m4. DE Curmatura, in lungime totalade 807, 88m.Pentru realizarea acestei investitii, se vor executa: - lucrari privind organizarea de santier- lucrari de constructii-montaj pentru: 1. Terasamente si defrisari2. Infrastructura3. Suprastructura4. Podete tubulare DN = 800 mm (10 buc.)5. Podete tubulare DN = 600 mm (4 buc.)6. Podet DN 1500 mm7. Santuri pereateValoarea aferenta procentului de diverse si neprevazuteeste de 79.974 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 262, 158 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
83.500 lei. b)Mod. de constit. acceptate: 1.Scris.de garantie bancara, in orig.in fav. Autorit. contract., pt. val. de 83500RON si un termen de valab. min. 120 zile de la data limita de dep. a ofertelor (Form. 19 ). 2. ordin de plata in contul RO69TREZ0462145020101XXX, deschis la Trez. Pitesti, benef. Comuna Vedea, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.3. orice alta modalit., conf. legislatiei in vigoare. c) In cazul asocierii gar. de particip. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asoc. d) Gar. de particip. nu poate sa fie constit. de catre subcontract.e). Ofertantii pot constit. gar. de particip. conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim. IMM, in aceasta sit. au oblig. de a face dov. ca reprez. IMM, conf. Se va atasa Form.20 completat. f). In cazul asocierii, este necesar ca toti asoc. sa faca dov. ca reprez.IMM.g). Garantia de particip. se va constit. numai in lei.h) Modalit.de restituire a gar. de particip.: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuse neinsotite de dov. constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3) lit b) din HG nr. 925/2006. NOTA: Pt.pers.juridice straine- garantia bancara, se va prezenta in original si traducerea autoriz. in lb rom. Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din gar. de particip. Echivalenta pentru gar. de particip. depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invit. de particip.
Garantie de buna executie
a) 10% din valoarea contr. de lucr. (excl. TVA). Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigator la o unitate a Trez. Statului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modificat prin HG.1045/2011.2. printr-un instrum.de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.d) AC va restitui gar. de buna executie conf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. NOTA: IMM beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Toate cond. de particip. ment. in Fisa de date sunt oblig.2.Pt dem. indepl. cond. de part., ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prez. initial doar o decl. pe proprie rasp., semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in doc. de atribuire. Decl. va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a resp. cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are oblig. de a prezenta doc. edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calific, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prev in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3.Daca op. ec.nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand doc. de calificare, in cazul in care, in urma eval. ofertelor in sedinte ulterioare celei de deschidere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in doc. de atrib., AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calific. se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a.se constata lipsa unui doc. solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb. doc. care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1)Doc. solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prev. in Art 5 din Ord. ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?cf. cu originalul?(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de soc. de asigurari, soc. bancare sau alte instit. financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, fol decat in scopul dem. anumitor cerinte legate de proc. de atrib. pt care au fost solicitate.(3) Toate doc. intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul particip. la proc. initiate in vederea atrib. contractelor de achizitie publica se vor prez. in original, inclusiv angaj. ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Cerinta nr.1A.1) Op. ec.nu trebuie sa se incadreze in sit. prev. de art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Decl. privind eligibilitatea completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare op. ec. participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data depunerii ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui op. ec. participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri .Cerinta nr.2A.2) Op. ec. nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in derularea contractului Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul op. ec. si-a indeplinit oblig. de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, conf. prev. legale in vigoare in Romania .Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul op. ec. si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prev. legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certifificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Op. ec.vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Modalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti op. ec. participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat.Cerinta nr.4A.4) Op. ec. trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prev. art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt : Dochinoiu Niculaie ? primar, membrii comisiei de evaluare-Burcioiu Mona Daniela(secretar), Dumitrache Nicoleta(contabil), Popescu Emilian(inspector UAT)consilieri locali: Ariciu Ion, Bondoc Mircea, Dobrescu C-tin, Gherghina Lucian, Neacsu Vasile, Oprescu Cezar, Oprescu Simion, Popa Florentin, Poponete Marian, Prodan Simion, Tircomnicu Florinel, Visan Gheorghe, Virsescu Gheorghe Modalitatea de indeplinireB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? DECLARATIE PRIVITOARE LA PREV.ART. 691 DIN OUG 34/2006Cerinta nr.5A.5) Op. ec.trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pt a participa la procedura Modalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Op. econom. participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineA.2) Op. econom.participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, emis de ORC, valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte: a. denumirea op. econom. si toate datele de identificare;b. sediul social, sedii secundarec. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legalie. domeniul de activitate principale si secundaref. situatia actuala a societatii ( faliment, suspendare temporara a activitatii etc). Inform.cuprinse in certif. constat. trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeza a fi realizate prin contractul de achizitie publica( obiectul contractului trebuie sa se regaseasca in codul CAEN din certificatul constatator).Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in urma evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt. conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.B.2.a) Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul op. economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care op. este stabilit/ are sediul principal.Nota: In cazul asocierii unui grup de op. econom. in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.A nu se folosi prescurtari
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacit. econom. si financiara poate fi sustinuta si de un tert. Op. econom. trebuie sa dovedeasca sustinerea prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective in forma autentica-F 32. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura conf. art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006. De asemenea tertul sustinator trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prev art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Cerinta nr. 1 A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 8.350.000 lei (pt. persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE : Curs mediu anual 2012 - 1 euro=4, 4560 lei Curs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2378 lei Curs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2098 lei, Cerinta nr. 2 A.2) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pt. a realiza cash-flow de executie a lucrarii pt. perioada precizata si anume: min. 1.650.000 lei (min. 40% din valoarea estimata a contractului), pt. a realiza cash ? flow de executie a lucrarii pt. 2 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor.NOTA: - Suma respectiva poate fi imobilizata pt. realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica/ profesionala poate fi sustinuta si de tert. Op. ec. vor dovedi sustinerea, prin F.33 -forma autentica (Anexele 20-22). Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proceduraconf. art.180, art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. De asemenea tertul sustinator trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prev art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).A.1) Ofertantul va dovedi ca in ultimii 5 ani a executat si finalizat cel putin un contract de lucrari similare-valoare cumulata de min. 4.150.000 lei (fara TVA) sau echivalent in EURO la cursul BCE valabil la 09.04.2010., A.2) Op. ecva dovedi ca are in proprietate/dispune de echipamentele, utilajele mentionate in Formularul C8 , Formularul C9 ?din cadrul PT: - Pompa roti dintate pt. bitum 2 toli- Autogreder- Buldozer pe senile- Vibrator universal cu motor termic- Cilindru compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi)- Perie mecanica pt. curatat fundatii- Uscator file actionat electric- Malaxor mecanic pt. suspensii bituminoase- Repartizor finisor mixturi asfaltice motor termic fara palpator- Autogudronator- Autocisterna cu dispozitiv de stropire cu m.a.j- Troliu electric- Macara pe pneuri- Incarcator frontal pe pneuri- Incarcator frontal pe senile- Autobasculante ?min. euro3- Autobetoniera- Statie de betoane- Statie de sortare agregate- Instalatie de preparat mixturi asfalt la caldContractele de inchiriere trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor. NOTA: Pentru statia de betoane, sortare agregate, instalatia de preparat mixture asfalt la cald se vor atasa contracte de vanzare-cumparare sau facturi, sau contracte/precontracte de furnizare, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru autovehicule ? se vor atasa CI ., A.3. Ofertantul va dovedi ca detine/ dispune de laborator asigurarea, controlul calitatii, gr.II, sau incheie contract de prestari servicii cu un laborator., A.4 Ofertantii vor prezenta o lista a contractelor pe care le au in desfasurare, 2.3.2. Capacitatea profesionala A.1) Ofertantul sa dispuna de resurse umane: o 1 sef santier - studii universitare de lunga durata ?specializarea drumuri si poduri- cu experienta in cel putin un proiect similar ? Dovada experientei profesionale se va face cu CV iar in cazul operatorului economic clasat pe primul loc, se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, referinte emise de angajator.Dov. relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc.Dov. preg. profesionale se va face cu diploma de studii.o 1 responsabil SSM-Dovada experientei profesionale se va face cu CV iar in cazul operatorului economic clasat pe primul loc, se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, referinte emise de angajator .Dov.preg.i profesionale se va face certificat absolvire cursuri SSM. Dov. relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc.o 1 RTE in domeniul constructiei de drumuri si poduri, studii superioare tehnice ?Dovada experientei profesionale se va face cu CV iar in cazul operatorului economic clasat pe primul loc, se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, referinte emise de angajator .Dov. preg. profesionale se va face cu certificat atestare RTE in domeniul care face obiectul contractului. Dov. relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc.o 1 responsabil cu asigurarea/controlul calitatii, in domeniul constructiei de drumuri si poduri ?Dovada experientei profesionale se va face cu CV iar in cazul operatorului economic clasat pe primul loc, se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, referinte emise de angajator Dov. preg. profesionale se va face cu certificate/atestateresponsabil AQ. Dov. relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc. Cerinta nr.1 A.1) Ofertantul trebuie sa detina certifificat ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2 A.2) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul in care exista asociati toti op. ec. implicati trebuie sa detina aceste certificate sau echivalent.NOTA 1. . Pt. demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele solicitate nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca op. ec. este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata efectiva de executie a investitiei
30
Descriere: max. 30 pct.a. pt. durata exec.cea mai mica (Tmin)(dar nu mai mica de 3 luni) - max. 30 pct;b. pt.durata exec. mai mare decat cea prev.la pct.a. (Tofertat) (dar nu mai mare de 5 luni Pdur. exec. x = (Tmin/Tofertat) x 30 pct.Pt. o durata mai mare de 5 luni - Oferta va fi declarata neconformaPt. durata mai mica de 3 luni - Nu se va puncta suplimentar
perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: a. per. garant. a lucr.exec.cea mai mare (Gmax) (dar nu mai mare de 60 de luni) -20 pct;b. per. garant. a lucr.mai mica decat cea prev.la pct.a. (Gofertat) (dar nu mai mica de 24 luni ? per. de monitorizare): P dur. garant. x = (Gofertat/Gmax) x 20 pct Pt. o perioada garantie mai mica de 24 luni - Oferta va fi declarata neconforma Pt.o perioada garantie mai mare de 60 luni - Nu se va puncta suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 17:04